Nou heel veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups en morgen nog lekker chillen met een vriendindus morgenavond pas weer thuis
werken slet!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou heel veel plezier dan maarIk moet aan het werk van Nouk!
ohjah, douchen, dat moet ik ook nog doen... ben net pas thuisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:41 schreef KudFokker het volgende:
Ja ja, ik heb ook gedouched en zie er weer goed uit![]()
Ga even mini picknicken in mijn eentje denk ik!
dat ding is A) uber lelijk B) afstelling maakt niet uit hij past niet op je kop het staat je voor geen meterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
Versace op mijn kop en gaan!
Die DKNY die ik in het Vondelpark op had was niet goed afgesteld
gister southpark gezien met BONO waar die een levend stuk stront isquote:
Je vergeet de typische KF post styl te hanteren door de prijzen er niet bij te zettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
Versace op mijn kop en gaan!
Die DKNY die ik in het Vondelpark op had was niet goed afgesteld
Heb ik nog iets gemist de afgelopen week?quote:
Die aflevering is geniaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gister southpark gezien met BONO waar die een levend stuk stront is![]()
Wat ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je vergeet de typische KF post styl te hanteren door de prijzen er niet bij te zetten![]()
Merken sletje![]()
Niks tegen KF, hij is cool.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je vergeet de typische KF post styl te hanteren door de prijzen er niet bij te zetten![]()
Merken sletje![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?
Merken maken me geen reet uit, had ook gewoon een vest van de H&M van 25 euro uit
Brillen moeten alleen wel goed zijn, anders raak ik ze steeds kwijt of gaan ze stuk...
quote:
Nee, maandag, mn zusje was de 18e jarigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oeehhh taartik heb ook taart vandaag
18 mei jarig geweest.. vandaag feest
Jij vandaag jarig?
Die dus, met mijn grote neusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Niks tegen KF, hij is cool.
Met zijn mintgroen met witte streepjestrui.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?
Merken maken me geen reet uit, had ook gewoon een vest van de H&M van 25 euro aan
Brillen moeten alleen wel goed zijn, anders raak ik ze steeds kwijt of gaan ze stuk...
Leuke fotoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die dus, met mijn grote neus
[ afbeelding ]
Dan ga ik er minder voorzichtig mee omquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft het goed zijn van een bril nu te maken met het kwijtraken ervan?
Dat ie kapot gaat als ie niet goed is, kan ik mevoorstellen, maar waarom raak je m sneller kwijt als ie niet goed is?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.. goede en wat duurdere brillen ben ik altijd zuiniger op dan die brillen van 2 euro..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft het goed zijn van een bril nu te maken met het kwijtraken ervan?
Dat ie kapot gaat als ie niet goed is, kan ik mevoorstellen, maar waarom raak je m sneller kwijt als ie niet goed is?
Wil je verkering met me ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef Pien85 het volgende:
Wil iemand me van mijn single-zijn afhelpen?
Ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben geen pot. Ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.. goede en wat duurdere brillen ben ik altijd zuiniger op dan die brillen van 2 euro..
Koffie... helpt dat tegen een net verkregen driedubbele longontsteking?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben geen pot. Ofzo.
maar ik heb wel koffie!
Ik denk dat een bepaald persoon het daar niet mee eens zal zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef Pien85 het volgende:
Als ik me echt verrot voel drink ik meestal liever thee dan koffie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koffie... helpt dat tegen een net verkregen driedubbele longontsteking?
Vast wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, ik wil alleen met je neuken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wil je verkering met me ?
Kruis door wat niet van toepassing is: ja / nee
Koffiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben geen pot. Ofzo.
maar ik heb wel koffie!
Wie dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat een bepaald persoon het daar niet mee eens zal zijn
Hoi meis
Ik weet het niet meer precies, maar je had een klein kamertje waar de ratjes in rondliepen en ik lag in je bed, haha.quote:
alweer deze?quote:
Maar als je heel lang, heel vaak neukt... Dan is dat toch ook een soort van relatie?quote:
thee werd al op bed gebracht bij onsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik me echt verrot voel drink ik meestal liever thee dan koffie.
Post dan een ander nummer.quote:
Ik wilde net vragen hoe het vandaag met je gaat, maar toen zag ik dit:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je een beetje opgeknapt bent inmiddels?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, douchen, dat moet ik ook nog doen... ben net pas thuis
Hmm. Geen idee. We kunnen het proberen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar als je heel lang, heel vaak neukt... Dan is dat toch ook een soort van relatie?
Lekker nummerquote:
Gaat goed, zeker weer opgeknapt... ik pm je wel even..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe het vandaag met je gaat, maar toen zag ik dit:
[..]
Ik ga er van uit dat je een beetje opgeknapt bent inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |