Dat dacht ik ook ja, maar hij nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:01 schreef DR34M3R het volgende:
Nog meer newbies!
Ik dacht dat de lente juist de tijd was van het vormen van nieuwe stelletjes?
Welkom iig
tis welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar hij niet
Wat is er kinderachtig aan dat liedjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je zo groot bent trouwens, maar iedere keer verbaas ik me er weer overIk zie een klein mannetje voor me als ik aan jou denk
Hmm voor die spirituele space muziek ben ik echt niet in de stemmingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
I see the light in me
I searched it for many years
My spirit flies to you
Now I can see your soul
I dance with the wind
I flow into your dream
Youcan lose your fear
You can change your life
Listen to the song of souls
Feel the freedom of peace
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
I see the light in me
I searched it for many years
My spirit flies to you
Now I can see your soul
I dance with the wind
I flow into your dream
Youcan lose your fear
You can change your life
Listen to the song of souls
Feel the freedom of peace
Whehehe, ik ken het ook pas sinds kort hoor. Maar ik vind het heerlijk. Het raakt me. Meer van dit trouwens, heerlijk relaxed..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
eindelijk een lekker nummertje
Hahaha, nee bedanktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Slijmen nu...nee nee nee zo zijn we niet jongedame!
Een gepaste straf zou wel veel goedmaken natuurlijk....verplicht een pitcher bier leegdrinken ! Grolsch!
Ik bedoel dat nummer toch helemaal niet johquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
Wat is er kinderachtig aan dat liedje?!
Wat danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat nummer toch helemaal niet joh
Ik ga naar ikea en naar een tuincentrum, hoe burgerlijk!quote:
Ik ga even heerlijk in mijn eentje een boek lezen bij het lokale strandjequote:
zozo, en het is niet eens eerste kerstdag. Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga naar ikea en naar een tuincentrum, hoe burgerlijk!
Jup. Zometeen de kids ophalen, dan wat eten en door naar de stad. Nog even kijken bij het concours hippique denk ik, mss terrasje.. Oh, en eerst geld afhalenquote:
Nope, maar wat KF zegt is geen slecht idee. Boekje lezen.quote:
ow gezellig drukke middagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jup. Zometeen de kids ophalen, dan wat eten en door naar de stad. Nog even kijken bij het concours hippique denk ik, mss terrasje.. Oh, en eerst geld afhalen
Zometeen fitnessen oléquote:
quote:
Heb geen zin om te leren.... Ik ga mijn vader maar helpen op zolder denk ik. en dan morgen een beetje rondrijdenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, maar wat KF zegt is geen slecht idee. Boekje lezen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga even heerlijk in mijn eentje een boek lezen bij het lokale strandje
Open blauwe hemel hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, maar wat KF zegt is geen slecht idee. Boekje lezen.
Water. I am feeling a bit parched.quote:
Nu maak je me nieuwsgierig. Welk boek, welke fokker en waarom dit boek?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Jaaa vanmiddag komt mijn boek ook binnen die aangeraden was door een mede Fokker![]()
Nu alleen nog ff de tijd vinden om het te lezen
Hoe groot jij in het echt bentquote:
Eerste kerstdag is alles dichtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef djayzz het volgende:
zozo, en het is niet eens eerste kerstdag. Wat ga je halen?
Gadverdamme!quote:
Gisteren flink de fles geraakt dus?quote:
Ik wil niet weeeeten hoe jouw nacht er uit gezien heeft!quote:
Nou ja niet zo aangeraden maar meer als boek tipquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig. Welk boek, welke fokker en waarom dit boek?
1.89 ofzoquote:
Nee ik ben maar 1.73mquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef KudFokker het volgende:
1.89 ofzo!
Jij bent toch ook ongeveer zo lang?
Nee dat dan weer niet. Gamen tot diep in de nacht met een berg groen op tafel en vrienden op de bank.quote:
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Gamen tot diep in de nacht met een berg groen op tafel en vrienden op de bank.
Háhá kleintjequote:
Ow leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerste kerstdag is alles dichtEen grote plant en een aantal andere dingen voor in huis, lampen enz
Net lekker in de tuin een bak koffie gedronkenquote:
netjes hoor.... ik ben al blij dat ik net gedoucht hebquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:32 schreef Tally het volgende:
Net heerlijk hardgelopen, de boodschappen gedaan, grond gehaald voor de plantjes en nu in de tuin met mijn laptopje.
Ik moet nog wat werk doen. Heerlijk als dat buiten kan!
Heej KZquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netjes hoor.... ik ben al blij dat ik net gedoucht heb
ga zo ff lekker naar zonnebank (lekker voor mijn auw rug) boodschapjes doen, kadootje halen voor de vriend van vriendin, bij haar helpen met de verjaardag (30 man) en lekker genieten van de bbq daar
Ik had al gedoucht maar ik mag best nog eensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
netjes hoor.... ik ben al blij dat ik net gedoucht heb
ga zo ff lekker naar zonnebank (lekker voor mijn auw rug) boodschapjes doen, kadootje halen voor de vriend van vriendin, bij haar helpen met de verjaardag (30 man) en lekker genieten van de bbq daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |