Jeunge, hij wil toch turkse pizza dan ga je toch niet een faler pizza voor een kutprijs bestellen bij de domino's.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:20 schreef IJsblock het volgende:
Domino's Pizza FTW, komen het nog bij je brengen ook.
Fail, want wachten en meenemen gaat af van je pure faptijd.
Turkse pizza's niet, en die zijn wel een stukkie lekkerderquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Pizza's haal je dan ook bij een italiaanse toko.
quote:
Wat is dat? Ik neem aan dat je het niet over een kapperszaak hebt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Neem voortaan een kapsalon, goedkoper ook nog eens
een bakkie kots over je doner, wordt voornamelijk verkocht in het aparte 010..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik neem aan dat je het niet over een kapperszaak hebt.
Laat maar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:06 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
een bakkie kots over je doner, wordt voornamelijk verkocht in het aparte 010..
Patat. daaroverheen vlees met saus (knoflook en/of sambal), daaroverheen kaas. Vervolgens even in de oven om op te laten warmen. Daarna afmaken met saladequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik neem aan dat je het niet over een kapperszaak hebt.
Wat een falende zompige bende is dat ook zeg. Gewoon een hype, maar niet te vreetn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Patat. daaroverheen vlees met saus (knoflook en/of sambal), daaroverheen kaas. Vervolgens even in de oven om op te laten warmen. Daarna afmaken met salade
Duidelijk nog nooit een goede gegetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat een falende zompige bende is dat ook zeg. Gewoon een hype, maar niet te vreetn.
precies!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit een goede gegeten
Goede tip ja, ik vergeet er altijd aan te denken dat er ook nog zoiets lekkers is als een kapsalon.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad, NAAB DETECTION!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef bluebirdie het volgende:
TS is een snotaap die voor het eerst een Turkse pizza tjapt.. gast het is de bedoeling dat je de aluminumfolie aan de onderkant er niet afhaalt..
Het concept kan al niet lekker zijn. En dat is het dus ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit een goede gegeten
Je moet ook je turke pizza ook in een hoofddoek rollen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:30 schreef ChickenMan het volgende:
Koop ik een Turkse pizza met vlees om mee te nemen. Probeer ik 'm op te eten onder het genot van het hookers.nl topic, flikkert alle ellende uit m'n Turkse pizza, incl vlees en sla, op m'n broek en al, het is toch godverdomme niet normaal meer. Beter wordt de volgende Turkse pizza fatsoenlijk in elkaar gerold zodat alle ingrediënten er niet uit donderen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef onlogisch het volgende:
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!111111
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:47 schreef IHVK het volgende:
Ik haat dit topic.
Mijn klieren maken voor niks speeksel aan.
hahahahahaahhahahahaha ja echt tyfuswijsneus. een 'turkse pizza' kost 1,50. een kapsalon minstens het dubbele.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Turkse pizza met vlees.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
hahahahahaahhahahahaha ja echt tyfuswijsneus. een 'turkse pizza' kost 1,50. een kapsalon minstens het dubbele.
welke vleesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik krijg er honger vanalleen die met vleisch krijg ik nooit helemaal op
te groot voor me.
Je kunt toch ook je Turkse pizza met vlees (doner) bestellen?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:07 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
welke vlees![]()
turkse pizza check foto boven je berichtje, er zit wat gehakt op thats it..
je bedoelt döner waarschijnlijk..
Noob.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:07 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
welke vlees![]()
Die man met die snor, ik mag hem welquote:
failquote:Op zondag 24 mei 2009 01:07 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
welke vlees![]()
omg noob detectedquote:Op zondag 24 mei 2009 01:07 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
welke vlees![]()
Stakker, pizza's vinden hun oorsprong in het Middellandse Zeegebied.quote:
Lahmacun. Met een h, geen g. En ook geen tsj, maar dzj.quote:
Same thing. Ik schreef het alleen op mijn eigen fonetische manier.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:34 schreef Janksnor het volgende:
[..]
Lahmacun. Met een h, geen g. En ook geen tsj, maar dzj.
http://tinypic.com/player.php?v=2r2c8s7&s=5.
http://tinypic.com/player.php?v=1548xvk&s=5,quote:Op zondag 24 mei 2009 08:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Same thing. Ik schreef het alleen op mijn eigen fonetische manier.
zarGon?
Noppes, nietes, nooit, nevernooitniet. Wees blij dat ik het de TS uit probeerde te leggenquote:Op zondag 24 mei 2009 09:11 schreef Janksnor het volgende:
[..]
http://tinypic.com/player.php?v=1548xvk&s=5,.
Correct.
Wel meteen goed uitleggen,quote:Op zondag 24 mei 2009 09:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noppes, nietes, nooit, nevernooitniet. Wees blij dat ik het de TS uit probeerde te leggenAnders bestelt hij straks weer lamakoen in plaats van lahmacun.
Nog altijd een even grote spellingneuker/janksnor?
'Cum' zeggen en verbaasd zijn als er een speciaal sausje op je pizza zitquote:Op zondag 24 mei 2009 09:23 schreef Janksnor het volgende:
[..]
Wel meteen goed uitleggen,. En zoveel maakt het niet uit voor diegene die het klaarmaakt, zelfs lamacum snappen ze wel.
And damn proud of it. [ afbeelding ].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |