Iedere speler die een bal kan aannemen en kan passen, kan als buitenspeler spelen. Dat neemt niet weg dat Sarpong daar weinig te zoeken heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:19 schreef Radegast het volgende:
Sarpong kan prima op de vleugel spelen.
Alejandro Gomez?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:23 schreef venomsnake het volgende:
Leuk spelertje die Argentijn die er net 2 gemaakt heeft
Pardonquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedere speler die een bal kan aannemen en kan passen, kan als buitenspeler spelen. .
Dat eerste vind ik onzin. Je zult als buitenspeler toch echt genoeg snelheid moeten hebben, of een goede voorzet. Sarpong is in ieder geval snel genoeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedere speler die een bal kan aannemen en kan passen, kan als buitenspeler spelen. Dat neemt niet weg dat Sarpong daar weinig te zoeken heeft.
Van de G Elftal?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik was 12 jaar lang rechtsbuiten in het eerste omdat ik techniek en snelheid had.
Eigenlijk heb ik Sarpong niet zoveel live zien spelen dus ik kan er lastig over oordelen of hij snel is maar hij lijkt me een echte nummer 10. Een aanvallend ingestelde middenvelder met drang naar voren, uitstekende functionele techniek en een hard schot. Dan vind ik het zonde om zo'n speler te zien verpieteren als rechtsbuiten terwijl hij als 10 had kunnen schitteren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef Radegast het volgende:
Dat eerste vind ik onzin. Je zult als buitenspeler toch echt genoeg snelheid moeten hebben, of een goede voorzet. Sarpong is in ieder geval snel genoeg.
Check mijn geschiedenis maarquote:
Vanavond weerquote:Opstelling: Erwin Mulder, Daryl Janmaat, Rens van Eijden, Olivier ter Horst, Erik Pieters, Erik Falkenburg, Xander Houtkoop (55. Alexander Büttner), Donny Gorter, Jeffrey Sarpong, Ricky van Wolfswinkel (70. Donovan Deekman), Diego Biseswar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |