ow dat ja, maar ik twijfelde of er ook achter het station wat zat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef swollywood het volgende:
Bij de rotonde. Ingang in het hoekje naast Jobpoint Uitzendbureau.
Zou jij toch moeten weten. Je hebt er een keer paar uur met je zatte kop gezeten na een Zwolle-meet.
Wordt zeker een lekker weekend. Zondag naar de efteling!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:59 schreef krapula het volgende:
[..]
netjes hoor
gefeliciteerd. Zal dus een lekker weekend worden
volgende week vrijdag deadline.... kan nu al bijna mn ogen niet meer openhouden
naja beter als met het openbaar vervoerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef swollywood het volgende:
Nee, werk er nu al anderhalf jaar niet meer.
Heb toen mijn fulltime baan + bijbaantje daar ingeruild voor 1 betere baan.![]()
De bediening is trouwens verplaatst naar beneden.
Met scooter de trap af en dan direct links heb je langs de muur de rij voor brommers/scooters.
Daarna via de schuifdeuren de winkel binnenlopen voor een bonnetje.
Wel dure grap overigens. 3 euro nog wat per kalenderdag.
Dus als je hem de volgende dag pas ophaalt ben je richting de 7 euro kwijt.
Haalt het niet bij de jouwe, maar ik zag vanavond, voor mijn bus een kereltje van een jaar of 10 snoeihard onderuit klappen. De moeder (Geen zus, te dik en te oud), die er iets voor fietste schrok blijkbaar keek om en ging op dezelfde manierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:10 schreef beelz het volgende:
Bwahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!111
Jezus ik zag net het grappigste ooit!
Zat er een klein kind in weiland te spelen en die moest dus denk ik thuiskomen want zijn moeder (of hele lelijke zus) riep hem. Dus kind staat op en begint te rennen, knalt dat joch zo met zijn strot tegen het prikkeldraad! Hele strot open en moeder (of hele lelijke zus) helemaal in paniek.
Shit dat was echt grappiger dan die ene keer toen ik langs het museum liep en zo'n kind gleed uit op de trap en landde met zijn tanden op het marmer.
Ik zweer het, dit was een mooie afsluiting van de week.
Nee, duh.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Richfield het volgende:
ik heb net niemand gezien toen ik langs het ter pelwijk park liep...
Ik ook. Werd vanmorgen om 10:00 uur wakker en besloot me nog een keer om te draaien.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Nee, ik heb zojuist aan ExtremeUitslapen gedaan.
halve marathon in zwollequote:Op maandag 15 juni 2009 02:34 schreef Andromache het volgende:
Zaterdag stond ik rond acht uur op station Zwolle, en er vlogen telkens twee helikopters rond aan de zuidkant van het station. Iemand enig idee wat dit was?
Ben brak.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef swollywood het volgende:
Dat twee dagen klokje rond slapen is mij ook bijna gelukt.
Vrijdagnacht om 2:00 uur naar bed gegaan en zaterdag om 15:00 uur weer wakker geworden.
Vanmorgen om 8:00 uur naar bed gegaan en vanavond om 19:00 uur weer wakker geworden.
Op de één of andere manier lig ik half in coma als ik gezopen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |