Kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo even een avondje niet klussen
Zelfs in belgie kan je al op de rode knop drukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou al zijn ingevoerd, maar de publieken zijn nog aan 't wachten op de HD-apparatuur voor de eindregie. Ach, waarom zou dit wel lukken? Op breedbeeld hebben we ook JAREN moeten wachten. Ook nu: kijk eens naar de BBC hoe goed ze het daar hebben geregeld.
Eurosport HD vergeet ik altijd, maar die zal idd de Tour ook wel in HD uitzenden. Heb zelf het meest uitgebreide zenderpakket + HD-zenders van Ziggo
. Keuze genoeg
.
Wij zijn je vrienden !!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef Againzender het volgende:
Jaha, Justice/Simbian, mijn standaardrequest bij Domien
Grunn komt op voorsprong?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Domien heeft hem volgens mij ondertussen al een keer of vier gedraaid voor mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wij zijn je vrienden !!!!!!!!!
Oh my god nu gaat het geluid echt heel hard ! wat een wereldplaat
Wehehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Grunn komt op voorsprong?
Ohnee die spelen niet.
Die is dus ook hartstikke fan van de plaatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Domien heeft hem volgens mij ondertussen al een keer of vier gedraaid voor mij
O ja, draai dit nooit 's nachts in de auto op een verlaten autoroute, dat gaat veels te hardquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wehehe
Damn, wat een plaat. Angstig goed!
come on!
Hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, draai dit nooit 's nachts in de auto op een verlaten autoroute, dat gaat veels te hard
Domien is volgens mij fan van alles waar Justice aan geroken heeft zo'n beetjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is dus ook hartstikke fan van de plaat. Maar wie niet? damn, wat een track. Woehoe!
Kan hem geen ongelijk geven. Die gasten zijn zo goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Domien is volgens mij fan van alles waar Justice aan geroken heeft zo'n beetje
Woehoe !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
Altijd een goed nummer als je nog twee minuten vol moet maken dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |