Sinds wanneer kan dagdag zo schrijven?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef nena-s het volgende:
Op 22 May 2009 07:00 schreef dagdag het volgende:
Nou hier even een update, ik heb werk gevonden.
daarom zal ik zoals je al weet nederland verlaten.
Ben al bezig alles te regelen
En ik zal je contact houden
Ps dagdagpunten worden euros
Groet
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef nena-s het volgende:
Nu hij naar het buitenland emigreert, zullen wij afscheid moeten nemen van hem![]()
Maar dan moet iedereen weg en dan heb je zelfs auf den internetz kein vrienden meer.quote:
Jij zegt slechte woorden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:05 schreef kikoooooo het volgende:
Kanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik was er net ook al, maar het kon dus niet op een zondag ingewisseld worden. Ik zal zo even de dagdag-klantenservice bellen.quote:
je zou ook even de klantenservice kunnen bellenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik was er net ook al, maar het kon dus niet op een zondag ingewisseld worden. Ik zal zo even de dagdag-klantenservice bellen.
NOU JE HAD MIJ TOCH GOED IN HET OOTJE GENOMEN HOOR IK WAS ER HELEMAAL INGETRAPT POTVERDORIE WAT EEN GOEDE GARP ZEGquote:Op zondag 24 mei 2009 20:02 schreef dagdag het volgende:
btw nene-s is mijn kloon en dit was een grap
Nee echt? Shit, daar had je me...quote:
WTF, je speelt met onze gevoelensquote:Op zondag 24 mei 2009 20:02 schreef dagdag het volgende:
btw nene-s is kloon en dit was een grap
Huil me een neukende rivier, kind.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er zijn mensen in mijn familie daar aan gestorven hoor is niet leuk!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |