quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29
had ik ook gedaan idd...maar ik ben ook bijna 29 en geen 14 of hoe oud je ook bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef KudFokker het volgende:
Jullie hadden hetzelfde gedaan!!
Serieus, ze was mooi!
Heb nog de twist met haar gedaan ook
*kroelt*quote:
Nee, kon het op vakantie ook met een duitse maar had iemand thuis zitten en sowieso zijn ons 3x niks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef KudFokker het volgende:
Jullie hadden hetzelfde gedaan!!
Serieus, ze was mooi!
Heb nog de twist met haar gedaan ook
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitsequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed het ook stiekem wel een beetje omdat ik me klote voelde over het meisje waar ik achteraan zat
En die vriendin van haar maakt het helemaal lastig met dat gesms opeens !
Ze heeft mijn nummer uit de telefoon van het meisje waar ik achteraan zat gehaald!
zat je gewoon op fok tijdens dat je bezoek had?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Ajam het volgende:
[..]
Een heel topic zelfs!
Bezoek is weg nu, ik ga zo fijn dromen
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zat je gewoon op fok tijdens dat je bezoek had?
Hij is nog maar een beginnerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitse![]()
waarom ben je al terug? een beetje baas zou nu bezig zijn aan de 4e ronde hoor
edit: die in je fobo wel overigensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Ajam het volgende:
[..]
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelf
Mijn cola, wat doe je!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Ajam het volgende:
[..]
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelf
*pfieuw*quote:
dat blijkt ja...KF: ga terug, nu!quote:
Cabrioquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..
moet je maar sterke drank drinkenquote:
Was daar al rond 22:00 hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitse![]()
waarom ben je al terug? een beetje baas zou nu bezig zijn aan de 4e ronde hoor
Prutserquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Was daar al rond 22:00 hoor
1.5 uur op die boot gebleven, nog even in de kroeg gebleven en toen naar huis gegaan...
Zo kort?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.5 uur op die boot gebleven, nog even in de kroeg gebleven en toen naar huis gegaan...
hoax, ik heb nog nooit een duitse(r) gezien die om 2200 uur al dronken wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo kort?Ik zou me flink genaaid voelen als vrouw!
![]()
Jij bent meer van de hele nacht door?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Geloof me, die beginnen om 8uur 's morgens bij het ontbijt alquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoax, ik heb nog nooit een duitse(r) gezien die om 2200 uur al dronken was
namens de echte mannen wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor deze matige prestatie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
namens de echte mannen wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor deze matige prestatie.
zie je wel dat je een kloon bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
En nee, ik ga niet vertellen wie
Weet wat je je op de hals haalt door dit te zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
verdacht!quote:
Trusten.quote:
quote:
smoesjesquote:
niks...ik wil het al niet meer wetenquote:
Ja, de hoerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:06 schreef Murmeli het volgende:
KF! takkejong! kom je wel op een meet als ik veilig ver weg zit
slechte zoon
en wat is er met meisje 1 gebeurd? heeft ze je gedumpt???
ah ja duidelijkheid is beter he...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, de hoer!!
Nee geintje, lief meisjeze zat nog met haar ex in haar kop en wilde mij niet teleur stellen, best eerlijk van haar
kan ik waarderen
Hoe is het bij jou?
En je sig staat er nog steeds!!
ik ga morgen nalezen wie er vroeg op moestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:05 schreef Ajam het volgende:
Oh, ik wil nog helemaal niet naar bed! Maar ik moet.. morgen om acht uur weer op..
geen idee...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Gaat het hier ook nog de hele nacht verder?
Maar sorry van dat van die meetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ja duidelijkheid is beter he...
sja ik ga nu mn sig niet aanpassen hoor... dat doe ik na de vakantie wel weer
wat een hoop nieuwe namen trouwens...gezellig!!!
Dat is niet slim van je ArTiC. Mocht ik een kloon zijn, dan zou ik nu weten dat ik niet met mijn alias moet posten morgenvroegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga morgen nalezen wie er vroeg op moest
je hebt gelijk...jij wint, ik geef het opquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef Ajam het volgende:
[..]
Dat is niet slim van je ArTiC. Mocht ik een kloon zijn, dan zou ik nu weten dat ik niet met mijn alias moet posten morgenvroeg
*slimme dame is*quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt gelijk...jij wint, ik geef het op
*drama*
heeft KZ goed geregeld gheghe... maar wel jammer dat ik je gemist heb, volgende keer dan maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar sorry van dat van die meet
Ik zat met 3 vrienden in het vondelpark, maar KnuffelZacht had me gespot dus ik moest er aan geloven en moest het singles tuig toch echt in levende lijven ontmoeten en een biertje met ze doen
Ja ik ken haar, al eens samen mee voetbal gekekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen idee...
he jij komt uit enschede... ken je cuegirlie al? die komt daar ook vandaan!!!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:12 schreef KudFokker het volgende:
Haar ondertekst doet ook vermoeden dat het een kloon is!!
Precies, want wij zouden nog een biertje doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heeft KZ goed geregeld gheghe... maar wel jammer dat ik je gemist heb, volgende keer dan maar
succes morgenquote:
Sambal tochquote:
Wutquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, want wij zouden nog een biertje doen!
Maar Dawg zei dat ik tof was!!
Waarop Djayzz reageerde met:!!
___
je bent een bekende van MNR, ik weet het zekerquote:
Dat was in de reeks zelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
WutIk was er niet hoor, in het vondelpark
Doe es googlen?quote:
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent een bekende van MNR, ik weet het zeker
ah oke dan!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik ken haar, al eens samen mee voetbal gekeken
bier is altijd goed, ik zit nu ook aan het bier... iets met lobby en hotel en kwaak en internet enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, want wij zouden nog een biertje doen!
Maar Dawg zei dat ik tof was!!
Waarop Djayzz reageerde met:!!
___
gewoon niet opmaken en tussen 2 lakens gaan liggen.... krijg je niks vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was in de reeks zelf
Aah kan ook Rival of Joey geweest zijn trouwens, heb niet zo'n goed geheugen...
Kan echt de wil niet vinden om mijn bed op te maken!
Iets met veel plezier daar, en ik ga slapenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah oke dan!!
[..]
bier is altijd goed, ik zit nu ook aan het bier... iets met lobby en hotel en kwaak en internet enzo
truste... dikkequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Iets met veel plezier daar, en ik ga slapen
omdat ik ook maar een wilde gok doe...quote:
Ja, maar dat had je uit mijn newbie-lijstje ook kunnen halenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik ook maar een wilde gok doe...
ben je brabants?
waar?!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je uit mijn newbie-lijstje ook kunnen halen
* Murmeli niet begrijpt....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je uit mijn newbie-lijstje ook kunnen halen
Dawgyquote:
gevondenquote:
kan je ff linkje geven?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gevonden
hmmm nu kunnen we gaan strepen...MNR blijft nog steeds open als optie
Kleine D. als in kleine dwaasquote:
gezellig! mooie stad, lekker eten (als je goed zoekt) en veul drankquote:
[Singles] Partners zijn om bij te klagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je ff linkje geven?
edit: hoezo moet mnr een kloon hebben dan?
De eerste keer dat ik hier postte.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gevonden
hmmm nu kunnen we gaan strepen...MNR blijft nog steeds open als optie
Nee, maar ze is wel brabants en eind 20 dus dat past bij elkaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:27 schreef Ajam het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hier postte.
[..]
Daar staat gewoon ingevuld dat ik een Brabantse ben
Het is al laat hè
[..]Moet die morgen ook vroeg op dan?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel brabants en eind 20 dus dat past bij elkaar
Nee, in de meerderheid zelfsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:29 schreef Ajam het volgende:
[..]
Zijn Brabanders hier zo dun gezaaid dan?
Hahaha, je bent grappig. Dan heb je nog even te zoeken blijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, je bent grappig. Dan heb je nog even te zoeken blijkbaar.ik hou op met zoeken..krijg er koppijn vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, niet van de drankToday is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
specifieker: Helmondquote:
aangezien je dat weet kom je uit oost-brabantquote:
Hoorn, Enkhuizen...Die kant toch? Die uitstekende punt in NH?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:35 schreef KudFokker het volgende:
Noord-Holland, West-Friesland!
Sommige () denken dus dat het bij de provincie Friesland ligt
Yep, ik woon zelf in Hoornquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:36 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hoorn, Enkhuizen...Die kant toch? Die uitstekende punt in NH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |