ja dat wil ik ook graag weten, heb hier zowat hetzelfde gedaan, gewoon helemaal geen afspraken gemaakt en mij telefoon niet opgenomenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef mooiiiiii het volgende:
En ik m'n vriendin de deur geweigerd..hoe moet ik in hemelsnaam alles goedmaken met mijn vriendjes en vriendinnetjes.Ook op hyves![]()
"Als je wint... heb je vrienden... rijen dik... echte vrienden"quote:
Dat verwachten we wel, met een feest nog tot 4 uur vannachtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
Bart komt de streamers toch nog wel even persoonlijk bedanken?
Alvast kussie van mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Toverheks het volgende:
Vind het min dat Peter dit doet met Renate, lekker makelijk scoren,
quote:
was dat de reden dat je Marielin volgde met de camera op de morgen dat die tietencaps gemaakt werden? Omdat je wist dat ze dat niet wilde? Of was dat onbewust?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef Dottey het volgende:
ik versloeg eigenlijk.. en poste op de verkeerde..![]()
ik was pro pim.. idd
Han van Eijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
even een vraagje, wie heeft De Bunker ingezongen.
Han van Eijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
even een vraagje, wie heeft De Bunker ingezongen.
Volgens mij wel!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef snetje het volgende:
zie ik daar nog net iets tussen Amber en Bram![]()
Ik zie helemaal geen mensen meerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, als de streams nog ff aanblijven en er weer wat meer mensen naar beneden komen, dan ben ik all for it
quote:
eensch. ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Disana het volgende:
Dat was het dan. Ondanks dat het anders verliep dan beloofd, heb ik wel een leuke Fok- en streammaand gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |