Oww laat onze bikkel een s wat typen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Dottey het volgende:
Langzaam loopt de bunker leeg. Marielin staat hier al naast mijn tafeltje..:)
Iets heel straks doet ook geen goed hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Supersoep het volgende:
Het is jammer dat Renate denkt dat zo'n tafelkleed haar dik figuur juist beter verbergt, maar het tegenovergestelde is waar.
Tja, story of her lifequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Arme Renate, of ze wordt gepest of genegeerd.
Bourne, Jason?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Dottey het volgende:
Eline zit opgesloten met BJ in de buitenlucht. Eline is de camera met blaadjes aan het bedekken om terug te fokken
jij was toch anti-marielin?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Dottey het volgende:
Langzaam loopt de bunker leeg. Marielin staat hier al naast mijn tafeltje..:)
Ach, hij zorgt voor 'leukere' streams dan Jeroen nuquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef FuTilE het volgende:
Béétje een eikeltje vanavond, die Peter...
alleen vanavond?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef FuTilE het volgende:
we kunnen toch nog ons best doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef FuTilE het volgende:
De 300 toch niet gehaald voordat de streams uit de lucht gaan...
die met dat roze blouche...quote:
wie is nou weer BJ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Dottey het volgende:
Eline zit opgesloten met BJ in de buitenlucht. Eline is de camera met blaadjes aan het bedekken om terug te fokken
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef FuTilE het volgende:
538 Partyquote:
Ik vind Renate lief.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef Susi het volgende:
Pffff en dan kwam Renate hier nog wel 'gezellig' meeposten, steeg ze weer wat in mijn optiek, maar dit
Ach, als de streams nog ff aanblijven en er weer wat meer mensen naar beneden komen, dan ben ik all for itquote:
Dat is zeker waar, maar verbaal trekt ze het niet bijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind Renate lief.
Ze is een makkelijk slachtoffer en was niet zo knap als die andere meiden.
En als niet knappe meid heb je het al moeilijker in zulke programma,s.
ik versloeg eigenlijk.. en poste op de verkeerde..quote:
ja dat wil ik ook graag weten, heb hier zowat hetzelfde gedaan, gewoon helemaal geen afspraken gemaakt en mij telefoon niet opgenomenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef mooiiiiii het volgende:
En ik m'n vriendin de deur geweigerd..hoe moet ik in hemelsnaam alles goedmaken met mijn vriendjes en vriendinnetjes.Ook op hyves![]()
"Als je wint... heb je vrienden... rijen dik... echte vrienden"quote:
Dat verwachten we wel, met een feest nog tot 4 uur vannachtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
Bart komt de streamers toch nog wel even persoonlijk bedanken?
Alvast kussie van mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Toverheks het volgende:
Vind het min dat Peter dit doet met Renate, lekker makelijk scoren,
quote:
was dat de reden dat je Marielin volgde met de camera op de morgen dat die tietencaps gemaakt werden? Omdat je wist dat ze dat niet wilde? Of was dat onbewust?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef Dottey het volgende:
ik versloeg eigenlijk.. en poste op de verkeerde..![]()
ik was pro pim.. idd
Han van Eijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
even een vraagje, wie heeft De Bunker ingezongen.
Han van Eijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
even een vraagje, wie heeft De Bunker ingezongen.
Volgens mij wel!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef snetje het volgende:
zie ik daar nog net iets tussen Amber en Bram![]()
Ik zie helemaal geen mensen meerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, als de streams nog ff aanblijven en er weer wat meer mensen naar beneden komen, dan ben ik all for it
quote:
eensch. ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Disana het volgende:
Dat was het dan. Ondanks dat het anders verliep dan beloofd, heb ik wel een leuke Fok- en streammaand gehad.
Erg he ,gelukkig is het afgelopen..schaam me doodquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook graag weten, heb hier zowat hetzelfde gedaan, gewoon helemaal geen afspraken gemaakt en mij telefoon niet opgenomen
Wat deed hij dan???quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Danny het volgende:
[..]
was dat de reden dat je Marielin volgde met de camera op de morgen dat die tietencaps gemaakt werden? Omdat je wist dat ze dat niet wilde? Of was dat onbewust?
Overigens viel het me best tegen van Pim hoe hij met z'n verlies omging...
vinik ook, ook al moeten we de hele nacht doorgaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Natuurlijk , we motten de 300 halen
Klein intern feestje, schat ikquote:
Nou dat is het eerste commentaar van jou wat ik lees dat ik wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Beetje Renate plagen.
Makkelijk slachtoffer natuurlijk.
Ik ben het er ook niet mee eens, hij daalt hierdoor ook weer bij mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Toverheks het volgende:
Vind het min dat Peter dit doet met Renate, lekker makelijk scoren,
Nietquote:
we dansen wel meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
vinik ook, ook al moeten we de hele nacht doorgaan
Het was ook leuk,had er wel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Disana het volgende:
Dat was het dan. Ondanks dat het anders verliep dan beloofd, heb ik wel een leuke Fok- en streammaand gehad.
Ja, dit was m wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denk ik ook na iedere aftiteling.
edit: O, stilstaand beeld.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Ik ook. Maar ik voel me ook wel een beetje bezoedeld, zoals na elke RLS.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Disana het volgende:
uhuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die met dat zwarte krullentjes haar
De traditiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |