ja ik was aan het kijken hoor maar wilde je toch ff feliciteren maar ja jij ziet er weer het slechte van in ikke niet!!!!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent een post of 1000 te laat. was al bekend
Maar bedankt
Ik weet van iemand die nog dagen naar het hek heeft zitten kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij de kooi was het triester.
Dit heeft gelukkig net lang genoeg geduurd om niet echt mee te leven.
Bij de kooi zat ik een dag later nog de streams aan te klikken en dacht waar zijn ze nou.
Onderschat die borrelnoten niet he, die zijn misschien wel niet te doorgronden maar ze kraken nooitquote:
Cheersquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er ook van genoten. Allemaal bedankt voor deze leuke maand.
Fok!kertjes , overlevertjes, Bunkermannetjes en -vrouwtjes
Proost [ afbeelding ]
Ik wel. Laat me echt wel meeslepen. Ah het is ook een beetje een spel met jezelf.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo intens heb ik niet meegeleefd, maar ik snap wat je bedoelt. Afscheid nemen van een gewoonte.
Ja, het zal die calvinistische inslag zijn... nu voel ik me nog kutterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd zo'n week anticlimax gevoel na een rls? Zal onze Calvijnse inslag zijn: het was leuk maar ook zondige verspilling van tijd
Nu alleen het beeld nog zwart en wit..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
Nu gooien ze ook nog jaren dertig muziek erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |