Ja, en meestal vragen ze dan nog veel geld ook voor de toiletten in de meeste uitgaansgelegenheden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef hoppi het volgende:
ik (vrouwelijk) moet supervaak naar de toilet (plassen) dat is ZOO irritant. Jongens kunnen zuuuuiiipen wat ze willen, na 10 liter hoeven ze nog niet. maar ja wij wel. en dan die toiletten bij feestjes gatverdamme. ik vind t zoooo ouderwets. dat wij dit nog moeten meemaken zeg.
We poepen ook!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef L0t.. het volgende:
Zo'n schrijfstijl, dat ik dit nog moet meemaken zeg
Liegbeest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thirteen!
Maar je twijfelt nu hequote:
Hielden ze maar eens op met zeiken . . .quote:
Ja.quote:
En van een goeie blowjob krijg je een grotere blaas . . .quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Aaaw, wat een frustratie...![]()
Het is ook gewenning schat. Je kunt het best wat langer ophouden, maar als je eenmaal gewend bent aan gaan plassen zodra er een beetje druk in je blaas is opgebouwd, moet je moeite doen om dat terug te draaien en pas te gaan als je blaas echt vol is.
Overigens verwachtte ik door de TT een topic van een man die zich stoort aan het feit dat meisjes/vrouwen zo vaak gaan plassen, al dan niet "in duo's".![]()
Lekker boeiend, hadden ze maar een jongen moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
Doe eens aardig tegen TS
De damestoiletten op feestjes zijn echt zwaar onder de maat!
Jij hebt 't ook niet helemaal begrepen... Plassen heeft slechts indirect met je nieren te maken, merk ik je nix van wat dit betreft. Het orgaan waar je wél mee te maken hebt is dus je blaas, en het spijt me: maar die is dus wel echt kleiner bij vrouwen dan bij mannen. Dus als je niet weet waar je over praat, hou dan je mondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Wat is dat voor onzin dan, dat mannen niet moeten pissen van alcohol? We hebben dezelfde nieren hoor.
Vastquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
En van een goeie blowjob krijg je een grotere blaas . . .
quote:
Tjaquote:
pffff. moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef hoppi het volgende:
ik (vrouwelijk) moet supervaak naar de toilet (plassen) dat is ZOO irritant. Jongens kunnen zuuuuiiipen wat ze willen, na 10 liter hoeven ze nog niet. maar ja wij wel. en dan die toiletten bij feestjes gatverdamme. ik vind t zoooo ouderwets. dat wij dit nog moeten meemaken zeg.
en bij vrouwmenschen loopt alles recht naar beneden ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Jij hebt 't ook niet helemaal begrepen... Plassen heeft slechts indirect met je nieren te maken, merk ik je nix van wat dit betreft. Het orgaan waar je wél mee te maken hebt is dus je blaas, en het spijt me: maar die is dus wel echt kleiner bij vrouwen dan bij mannen. Dus als je niet weet waar je over praat, hou dan je mond
Huh? Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en bij vrouwmenschen loopt alles recht naar beneden ?
haha oja mijn foutquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Alborz het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hadden ze maar een jongen moeten zijn.
Wanneer je alcohol in je bloed krijgt, dan worden de sturing van een bepaald hormoon uit je nieren vertraagd, waardoor de urineproductie toeneemt, om zo snel mogelijk van de alcohol af te raken. Denk je nou echt dat je blaas reageert op alcohol?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Jij hebt 't ook niet helemaal begrepen... Plassen heeft slechts indirect met je nieren te maken, merk ik je nix van wat dit betreft. Het orgaan waar je wél mee te maken hebt is dus je blaas, en het spijt me: maar die is dus wel echt kleiner bij vrouwen dan bij mannen. Dus als je niet weet waar je over praat, hou dan je mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschil in blaasvolume, dat geven bladen als de libelle misschien als verklaring voor oeps-momentjes etc.
Daarnaast zijn er zo goed als geen websites die onderscheid maken in blaascapaciteit.
Zal ik jou eens lekker in je bek pissen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Alborz het volgende:
Sinds wanneer plassen vrouwen? :S
ohaiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker in je bek pissen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Wanneer je alcohol in je bloed krijgt, dan worden de sturing van een bepaald hormoon uit je nieren vertraagd, waardoor de urineproductie toeneemt, om zo snel mogelijk van de alcohol af te raken. Denk je nou echt dat je blaas reageert op alcohol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat alcohol invloed heeft op je blaas nee, maar plassen heeft toch echt in eerste instantie met je blaas te maken. En dat je van alcohol meer gaat zeiken, geldt net zo goed voor mannen, that's my whole point.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschil in blaasvolume, dat geven bladen als de libelle misschien als verklaring voor oeps-momentjes etc.
Daarnaast zijn er zo goed als geen websites die onderscheid maken in blaascapaciteit.
En het libelle en websites-verhaal...Ga ik verder niet op in.
*Think outside the box*
Je punt... ja...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef hoppi het volgende:
Hoe verklaar je dan het verschil dat ik bijv. de ene keer bij een hele avond zuipen helemaal niet hoef en bij een andere avond wel vaak?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Wanneer je alcohol in je bloed krijgt, dan worden de sturing van een bepaald hormoon uit je nieren vertraagd, waardoor de urineproductie toeneemt, om zo snel mogelijk van de alcohol af te raken. Denk je nou echt dat je blaas reageert op alcohol?
Omdat de overproductie van urine niet je lichaam mag uitdrogen. Als je lichaam al het vocht nodig heeft om die alcohol de baas te blijven, dan gaat het natuurlijk niet alles afscheiden, zeker niet als het warm is/als je danst.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan het verschil dat ik bijv. de ene keer bij een hele avond zuipen helemaal niet hoef en bij een andere avond wel vaak?
Hoe doen ze dat trouwens, kom jij in tenten waar vrouwen modder aan hun reet hebben, of naast de pot schijten/pissen? Als 1 iemand dat kan, dan kan jij ook staand/gehurkt pissen. Zo blijft er ook niet veel van je klacht over zeg... In principe zeg je alleen nog maar dat je je eigen lichaam hekelt, omdat het een beetje gevoelig is voor alcohol.quote:
Alleen lelijke hè.quote:
Koffie is ook n mooie om het vocht uit je blaas te krijgen.. Vooral als je bijna geen koffie drinkt, drink maar eens twee mokken en ga een uurtje of wat later aan het bier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:14 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Omdat de overproductie van urine niet je lichaam mag uitdrogen. Als je lichaam al het vocht nodig heeft om die alcohol de baas te blijven, dan gaat het natuurlijk niet alles afscheiden, zeker niet als het warm is/als je danst.
Die laatste regel!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef leLe-- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Defecatie
alleen mannen en lelijke vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |