Ja, en meestal vragen ze dan nog veel geld ook voor de toiletten in de meeste uitgaansgelegenheden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef hoppi het volgende:
ik (vrouwelijk) moet supervaak naar de toilet (plassen) dat is ZOO irritant. Jongens kunnen zuuuuiiipen wat ze willen, na 10 liter hoeven ze nog niet. maar ja wij wel. en dan die toiletten bij feestjes gatverdamme. ik vind t zoooo ouderwets. dat wij dit nog moeten meemaken zeg.
We poepen ook!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef L0t.. het volgende:
Zo'n schrijfstijl, dat ik dit nog moet meemaken zeg
Liegbeest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thirteen!
Maar je twijfelt nu hequote:
Hielden ze maar eens op met zeiken . . .quote:
Ja.quote:
En van een goeie blowjob krijg je een grotere blaas . . .quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Aaaw, wat een frustratie...![]()
Het is ook gewenning schat. Je kunt het best wat langer ophouden, maar als je eenmaal gewend bent aan gaan plassen zodra er een beetje druk in je blaas is opgebouwd, moet je moeite doen om dat terug te draaien en pas te gaan als je blaas echt vol is.
Overigens verwachtte ik door de TT een topic van een man die zich stoort aan het feit dat meisjes/vrouwen zo vaak gaan plassen, al dan niet "in duo's".![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |