Had niet gezien dat jij er ook al één had..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Joop Buys!!
t duurde anders wel ffquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had niet gezien dat jij er ook al één had..
Nou ja zoveel moeite is het niet
Hoezo? Ik ga nooit naar plato op de fiets.quote:
Zou je eens moeten doen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga nooit naar plato op de fiets.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Jij was eerder hoor qonmann!!
Ik werk af en toe vlakbij de Meent dus kom ik er geregeld.quote:
Let een beetje op manquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef peaceman het volgende:
Zeg maar Scrut... Over welk plaatje ging het nou eigenlijk?
Tsss.. heb jij dan al gereageerd op mijn post in het andere (gesloten) topic?quote:
De Zelfmoord-Peaceman:quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef California het volgende:
Jackie Earle Healey (give or take an e).
Little Children, Watchmen en een aankomende remake (of prequel, of sequel, of who cares) van A Nightmare on Elm Street.
Nee, dit is de nieuwe vriend van Wyccie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef peaceman het volgende:
Beetje onfris type. Uit Volendam toevallig?
Weet ze het al ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dit is de nieuwe vriend van Wyccie.
Ja, daar had ik een heel verhaal neergeplempt met allerlei historische anekdotes over managers die toch in beeld kwamen. Compleet met YouTube-filmpjes, de hele shit, je weet toch? Is het topic geslotenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss.. heb jij dan al gereageerd op mijn post in het andere (gesloten) topic?
Of iemand die speelt dat ie acteur is.....quote:
Tis idd niet eerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar had ik een heel verhaal neergeplempt met allerlei historische anekdotes over managers die toch in beeld kwamen. Compleet met YouTube-filmpjes, de hele shit, je weet toch? Is het topic geslotenLauw man
Wyccie is nog in de snuffelfase, dat heb je vaker met dwergpoedels.quote:
Copy pastequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar had ik een heel verhaal neergeplempt met allerlei historische anekdotes over managers die toch in beeld kwamen. Compleet met YouTube-filmpjes, de hele shit, je weet toch? Is het topic geslotenLauw man
Hij hoeft niet meer geraden te worden. California heeft dat al gedaan.quote:
Is er geen zang bij? Ik heb maar stukje gezien/geluisterd... hier staat de muziek aan. en de tv op mute, maar daar wordt niet naar gekeken of geluisterdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier ga ik binnenkort ook heen dus als ik binnenkort een plaatje van een paar trompet- en tubanegers plaats weten jullie alvast wie het zijn
HALLO!quote:
Jawel, maar dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op een Mac kun je niet copy paste doen![]()
Okay. Ik denk dat ik 1 nummer wel leuk zou vinden maar een hele avond zou ik niet redden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een beetje maar dat is zeker niet de hoofdmoot.
Ik ben niet meer welkom.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was net even het plaatje in de OP aan het bekijken, maar daarvan zijn nog maar weinig users over hier.
Het begint pas om 11 uur. Ik ga me wel vermaken, Tuba-funk, hell yeahquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik denk dat ik 1 nummer wel leuk zou vinden maar een hele avond zou ik niet redden.
Okay, dat is al later en vol te houden...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het begint pas om 11 uur. Ik ga me wel vermaken, Tuba-funk, hell yeah
Ik heb de vrijdagpoes ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik verpest zeker het hele topic als ik haar naam noem?
quote:
Misschien....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik verpest zeker het hele topic als ik haar naam noem?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de vrijdagpoes ook nog niet gezien
Ze had zich verstopt onder een reclame-krantjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vergeef me. Ik was haar kwijt.
[ afbeelding ]
Doei Jufquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, het is alweer half 12 en Peace "draait" nu een takkeherrie nummer, dus![]()
Trustenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, het is alweer half 12 en Peace "draait" nu een takkeherrie nummer, dus![]()
Slaap wel !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Life of Agonyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke band hoorde net dat mijn broer naar Pinkpop gaat voor Brucequote:
Niet echt top maar is wel een geweldige feel good film.quote:
Dat zie ik ook wel aan de foto'squote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet echt top maar is wel een geweldige feel good film.
quote:
Het loopt toch wel goed af met haar..dat ze niet met foute managers meegaat..quote:
Life of agony kan ze echt niet waarderen, maar dat is ook echt 1 van de weinige bands uit mijn collectie waarvan ze gruwt.quote:
Iggy Pop was tof. Nick Cave & The Bad seeds was ook erg fijn en vorig jaar nog The Dresden Dollsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
Mijn mooiste opredens op Lowlands :
Therapie. Motor Psycho, Deus, Iggy Pop, Dick Dale
Eigenlijk niet. Ze wordt verliefd op deze kneus:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het loopt toch wel goed af met haar..dat ze niet met foute managers meegaat..
Ik wil haar wel even grondig onderzoeken om te zien welk complex..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat complex van haar, wordt ze daarvoor behandeld?
Rijke kneus?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ze wordt verliefd op deze kneus:
[ afbeelding ]
Deze foto is weer wat minder inderdaad..hij zal wel rijk zijn dan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ze wordt verliefd op deze kneus:
[ afbeelding ]
Haar tegenspeler in Slumdog. En nu ook haar real life boyfriend....quote:
ala Carice van Houten..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Haar tegenspeler in Slumdog. En nu ook haar real life boyfriend....
Yep. Ik snap niet waarom die lui altijd maar hun werk mee naar huis nemen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. Ik snap niet waarom die lui altijd maar hun werk mee naar huis nemen.
Ciao Tongquote:
Sebastian Koch is niet echt een kneus om te zien. Dev Patel wel met zijn dooie vissenogen en zijn satellietschoteloren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef qonmann het volgende:
wel mooie plaatjes ..maar ach wat geeft het
[ afbeelding ]
Met een kneus??quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is zeker weer aan het vreemdgaan?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft een soldaat opgeduikeld in een slowchat-topic.
Hier is het beeldmateriaal:quote:
Wat? Echt niet!? Ze had gezegd dat ze hem echt niet als vriend zal gaan zijn omdat hij eigenlijk nog maar een jongetje is. Hij is 17, zij 25 of zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Haar tegenspeler in Slumdog. En nu ook haar real life boyfriend....
Niet waar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft een soldaat opgeduikeld in een slowchat-topic.
Oh gelukkig. Er is nog een kans maar niet voor mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat? Echt niet!? Ze had gezegd dat ze hem echt niet als vriend zal gaan zijn omdat hij eigenlijk nog maar een jongetje is. Hij is 17, zij 25 of zo?
Ah toch nog goed nieuws dan. Ik volg de blaadjes niet zo....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat? Echt niet!? Ze had gezegd dat ze hem echt niet als vriend zal gaan zijn omdat hij eigenlijk nog maar een jongetje is. Hij is 17, zij 25 of zo?
Ah en het goede nieuws blijft maar binnen komen....quote:
Jij leest echt veel mee, hè?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, oké ... sergeant-majoor.
Ja, natuurlijk. Freida Pinto.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef qonmann het volgende:
weet je de naam van die actrice Wyccie ?
quote:
Mijn koelkast is ook te lui om te lopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Nu bijkt ook nog eens dat het drinken hier naast me op de grond staat en niet in de koelkast (te lui om te lopen).
quote:
Geen zin /te lui om te lopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het water afgesloten en de koelkast leeg?
Als je nou die gele Smeg had gekocht was het gaan huppelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn koelkast is ook te lui om te lopen.
Het kan erger: Padma Lakshmi heeft ook zo'n vreemde partner gekozen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Hele mooie dame. En gelukkig is ze dan volgens Wyccie niet met die kneus.
Klopt en Natalie Portman had onlangs efkes wat met die malloot van een Devendra Banhartquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het kan erger: Padma Lakshmi heeft ook zo'n vreemde partner gekozen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, wat kunnen jullie ouwehoeren
Die manager van Jan Smit, is dat Aloys Buys?
Nee, z'n vader Jaap. Was al geraden ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, wat kunnen jullie ouwehoeren
Die manager van Jan Smit, is dat Aloys Buys?
Oh..dan zijn we weer plaatjesloosquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, z'n vader Jaap. Was al geraden ook.
Jij leest toch nooit terug?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie het nu, ik moest al dat geouwehoer nog bijlezen
Had je die kalende liefhebber van Cubaanse sigaren wel geweten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie het nu, ik moest al dat geouwehoer nog bijlezen
Ik lees selectief, ik zoek naar (openstaande) plaatjes en dan zie ik wel eens toevallig wat jullie schrijvenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik lees selectief, ik zoek naar (openstaande) plaatjes en dan zie ik wel eens toevallig wat jullie schrijven![]()
Dj?
Hij lijkt op een jonge Dennis Hopper.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Had je die kalende liefhebber van Cubaanse sigaren wel geweten?
Je weet dat er soms iemand anders met mijn account post, hè?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik lees selectief, ik zoek naar (openstaande) plaatjes en dan zie ik wel eens toevallig wat jullie schrijven![]()
Jackie Earle Haley heet ie en hij speelt altijd enge mannetjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij lijkt op een jonge Dennis Hopper.
Hey dat is de vriendin van een van de jongens uit het eerste!quote:
Ja en ik ken haar muziek niet eens. Ik ga even Tuben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zangeresje?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
of Amy MacDonald
Footballers Wife is ook goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
This is the life ken ik trouwens wel.
Je tweelingbroer?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je weet dat er soms iemand anders met mijn account post, hè?
Die bedoelde ik, ik kwam even niet op de naam. Over vijf jaar horen we niets meer van haar.quote:
Van wie?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, ik kwam even niet op de naam. Over vijf jaar horen we niets meer van haar.
Maar ik had al die plaatjesdraaier gepost want eer jij een plaatje post.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Ik had Pinto goed, dus heb ik maar netjes een plaatje opgezocht.
We hadden vanavond zelfs heel even twee topicsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Is ze dat Schotse zangeresje? Met dat nummer dat nooit ophoudt?
En waarom hebben we nu opeens twéé plaatjes?
HaHaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hadden vanavond zelfs heel even twee topics
Cool.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Ik had Pinto goed, dus heb ik maar netjes een plaatje opgezocht.
Een mod heeft die andere gesloten!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
We hadden vanavond zelfs heel even twee topics
Jullie ze allemaal weggepest?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat C&H nog steeds mods had
In stilte doen zij hun werk ..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat C&H nog steeds mods had
En nu staat hij hier op de de black list maar hij is wel lijsttrekker van het AOV geworden?quote:
Nee, hij voert nog steeds campagne voor Drees.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En nu staat hij hier op de de black list maar hij is wel lijsttrekker van het AOV geworden?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij voert nog steeds campagne voor Drees.
Een beroemde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Is het een beroemde dj? Of zo iemand in de marge.
Joost de Draaijer enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb niets met dj's. Underworld is zo'n beetje de enige dance die ik in huis heb.
Daar ben ik meestal niet voor te paayen.quote:
Non.quote:
Nee Zuid-Europese naam.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Een Fransoos met een Nederlandse naam? Omdat ze dat in dat wereldje hipper vinden klinken?
Ik wel. Ik haal het altijd aan de Hoogendijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal niet voor te paayen.
quote:
Oh daar! Ben ik wel eens geweest na een knalfuif bij Scholte.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel. Ik haal het altijd aan de Hoogendijk.
quote:
Heb je hem een beentje gelicht toen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh daar! Ben ik wel eens geweest na een knalfuif bij Scholte.
Ik was gelukkig net vertrokken toen hij knalde, dat was Keeleykeeleyquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh daar! Ben ik wel eens geweest na een knalfuif bij Scholte.
Belde jij met 538 of belden ze jou?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel, ik weet het wel. Ik hoorde hem laatst bij 538 aan de telefoon en hij had idd een charmant Frans accent, herinner ik me nu.
Hij zei nog tegen mij: Dat juist jij me een poot uitdraait!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb je hem een beentje gelicht toen ?
Volgens wyccie ben je anders wel een oude hoerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dat liedje met de Sugar Hill Gang. Ik weet het weer, ik weet het weer, ik word niet seniel
Ah je hoorde de countdown!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was gelukkig net vertrokken toen hij knalde, dat was Keeleykeeley
ik weet wie de dader isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij zei nog tegen mij: Dat juist jij me een poot uitdraait!
Ik denk dat ze jullie heren bedoelde, met jullie woordgrapjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens wyccie ben je anders wel een oude hoer
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk dat ze jullie heren bedoelde, met jullie woordgrapjes
Everytime we touch geloof ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, ik wist niet dat dat een Fransoos is. Hoe heet zijn laatste single, ik geloof dat ik die wel aardig vind.
Met Froukje zeker maar ze was wat bothquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik was aan de telefoon met 538.
Met Froukje ga ik liever dansen bij Jansen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met Froukje zeker maar ze was wat both
Dan word ik toch senielquote:
Pas maar op dat Floortje dan niet Llink op je word!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met Froukje ga ik liever dansen bij Jansen.
Nee, dat was ik. Ik spreek ook een aardig mondje Franse kaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
En dan had 538 Bob Sinclar aan de lijn
Ach Bob, David what's the difference!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan word ik toch senielWant die ken ik wel, maar dan verwar ik 'm met deze:
En dan had 538 Bob Sinclar aan de lijn
Kabouterland met Wesley.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:40 schreef qonmann het volgende:
ik doe vast Yolanthe ..onderweg naar ..naar wie eigenlijk
quote:
Ik hou wel van een vlootje dressing bij de slaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pas maar op dat Floortje dan niet Llink op je word!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Nou móet ik wel een nieuw plaatje gaan zoeken. En ik was nog bezig met de topicslijst
Natalie Portman eet meestal alleen sla en Rihanna laat zich graag slaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou wel van een vlootje dressing bij de sla
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:45 schreef broer het volgende:
Maar je moet wel opschieten, want ik ga niet in het volgende topic ook nog eens een tvp plaatsen.
En Knick Knack in The Man With The Golden Gunquote:
Wat snelquote:
Deed Villechaize daarin mee? Dan zal ie er rot uit hebben gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat snel![]()
Ik heb van de week 'In Bruges' gekeken
Dat was toch een ontzettend slechte film? Of heb ik niet goed opgelet, die tien minuten dat ik heb gekeken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb van de week 'In Bruges' gekeken
Hij komt vrij traag op gang maar goes out with a BANGquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Dat was toch een ontzettend slechte film? Of heb ik niet goed opgelet, die tien minuten dat ik heb gekeken?
O, dan moet ik hem misschien toch nog maar eens proberen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij komt vrij traag op gang maar goes out with a BANG
Zijn naam viel daarinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Deed Villechaize daarin mee? Dan zal ie er rot uit hebben gezien.
Ik heb hem ook gezien. Is een coole film.
Ik vond 'm echt gaaf. (Behalve Ralph Fiennes, dat is gewoon een slechte acteur.) En de extra's waren super. Dat gebeurt niet vaak met dvd's.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:53 schreef broer het volgende:
Dat was toch een ontzettend slechte film? Of heb ik niet goed opgelet, die tien minuten dat ik heb gekeken?
Nee, ik kreeg daarover net een explosieve pm van Yvonne.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie nog steeds RobScholte/MickyHoogendijk/AdamCurry/PatriciaPaay-grapjes aan het maken?
Nee jij bent weer aan de beurt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie nog steeds RobScholte/MickyHoogendijk/AdamCurry/PatriciaPaay-grapjes aan het maken?
Adam belde op dat de Curry meestal niet zo heet gegeten wordt als dat hij wordt opgedient.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg daarover net een explosieve pm van Yvonne.
je mag een plaatje zoekenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je 'Sexy beast' ook gezien, Mr. A? Die is ook wel aardig in dat genre. Met Ben Kingsley.
Is dat de regel? Wie raad plaatst de volgende plaat.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Adam belde op dat de Curry meestal niet zo heet gegeten wordt als dat hij wordt opgedient.
Ja, maar alleen als het mij betreft. Want ik moet eigenlijk wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat de regel? Wie raadt plaatst de volgende plaat.
Klopt ..ja ,..jij had 'mquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat de regel? Wie raad plaatst de volgende plaat.
Nieuw plaatje dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd nou maar op, het bereikt een bedenkelijk niveau
Klopt, dus jij bent aan de beurt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat de regel? Wie raad plaatst de volgende plaat.
Ik ben de buren niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Wat moet broer wel niet denken van deze chaos
Je hebt daar op woensdag 20 mei om 15:00 al gepost.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zullen we dan samen niet in dit topic posten?
Humor in muziek
Amerikaanquote:
Geen pedo wel ooit crimineel geweest maar later vooral bekend als schrijver en acteur.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef tong80 het volgende:
[HOOLS] het VBL café #1884: Wie vaart er mee naar de hemel ?
Da's een pedo
Je buurman is een pedo?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef tong80 het volgende:
[HOOLS] het VBL café #1884: Wie vaart er mee naar de hemel ?
Da's een pedo
quote:
Dat je je druk maakt om wat iemand ergens van vindt. Dat doe je toch alleen als het om je buren gaat?quote:
Ik heb met mijn buurmeisje sex gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Dat je je druk maakt om wat iemand ergens van vindt. Dat doe je toch alleen als het om je buren gaat?
tong geeft een linkje waar hij over zijn buurman praat. Wat moet ik dan denken?quote:
Ik maak me nooit druk wat de buren vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:13 schreef broer het volgende:
Dat je je druk maakt om wat iemand ergens van vindt. Dat doe je toch alleen als het om je buren gaat?
Jij leest ook alles meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt daar op woensdag 20 mei om 15:00 al gepost.
Daar zat hij niet in.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:14 schreef broer het volgende:
Hij lijkt een beetje op die wijze cowboy uit The Big Lebowski, trouwens.
Volgens mij quote je nu de verkeerde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:14 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met mijn buurmeisje sex gehad.
Ze is nu hoer in Nijmegen
Wat is dat toch met Nijmegen en de RJPvD?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien zijn buurman?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij quote je nu de verkeerde.
Dit is een grapje, hè? Leuk, ik ben dol op grapjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:14 schreef tong80 het volgende:
Dat was hij idd niet. Dat was Tarantino zelve.quote:
Die Nijmeegse maffiakliek probeert de boel over te nemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is dat toch met Nijmegen en de RJPvD?
En wel om wat ík vind?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik maak me nooit druk wat de buren vinden.
Er komen nogal wat deelnemers aan dit topic uit Nijmegen. Kennelijk is Tong er met 1 naar bed geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:19 schreef broer het volgende:
[..]
Dit is een grapje, hè? Leuk, ik ben dol op grapjes.
(Leg deze even uit, wil je? Ik ben nogal een n00b als het om grapjes gaat.)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Die Nijmeegse maffiakliek probeert de boel over te nemen.
Nee joh, dat is Sam Elliot. Die is supercoolquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:14 schreef broer het volgende:
Hij lijkt een beetje op die wijze cowboy uit The Big Lebowski, trouwens.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij quote je nu de verkeerde.
Ik moest ook even twee keer nadenken over de logica.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:19 schreef broer het volgende:
Dit is een grapje, hè? Leuk, ik ben dol op grapjes.
(Leg deze even uit, wil je? Ik ben nogal een n00b als het om grapjes gaat.)
Oepsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat was hij idd niet. Dat was Tarantino zelve.
Welnee. Tong heeft al jaren niet meer geneukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Kennelijk is Tong er met 1 naar bed geweest.
Als ze straks allemaal tegelijk er zijn en George Baker gaat zingen dan weten we hoe laat het is?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Nijmeegse maffiakliek probeert de boel over te nemen.
Hij zei er ook niet bij hoe lang geleden het was.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Welnee. Tong heeft al jaren niet meer geneukt.
Aan de ene kant wonen mensen die je niet groeten als ze vinden dat je tuin een zootje is. Aan de andere kant woont een kerel die nooit thuis is en zijn vrouw met alles opzadelt. Dus ja, ik vind het belangrijker wat jij vindt.quote:
O, pardon. Ik gok ook maar wat in het wilde weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee joh, dat is Sam Elliot. Die is supercool![]()
Woon je naast Peaceman en Diaan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan de andere kant woont een kerel die nooit thuis is en zijn vrouw met alles opzadelt.
Dat is ook weer waar. Ben ik toch weer verschalkt door tongs vernuft.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zei er ook niet bij hoe lang geleden het was.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Dus ja, ik vind het belangrijker wat jij vindt.
Mr. Vlieg Met Me Mee Naar De Regenboog?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:31 schreef mr_anonimous het volgende:
- En zijn character naam is ook de titel van een liedje dat door paul de leeuw bekend is gemaakt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Mr. Vlieg Met Me Mee Naar De Regenboog?
Twitteren? Volgens mij loop ik weer een ontwikkeling achter?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Klik ik net op een Twitter-icoontje van een user. Heeft ie zijn posts afgeschermd... Waarom vul je het dan in? Zo van: kijk mij eens Twitteren, maar jij mag 't niet lezen
Mr Blue heet eigenlijk Eddie Bunker. En vorige week was de film Animal Factory op tv naar 1 van zijn boeken. En hij is al een tijdje dood.quote:
Twitter. Knevel en Vd Brink doen het ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Twitteren? Volgens mij loop ik weer een ontwikkeling achter?
Waarom denk ik nu dat het iets ranzigs is.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Twitter. Knevel en Vd Brink doen het ook.
Geef je nu het antwoord en krijgen we dus geen nieuw plaatje?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Mr Blue heet eigenlijk Eddie Bunker.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Wat leuk, ik vind net een kennis van vroegâh op Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |