Had niet gezien dat jij er ook al één had..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Joop Buys!!
t duurde anders wel ffquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had niet gezien dat jij er ook al één had..
Nou ja zoveel moeite is het niet
Hoezo? Ik ga nooit naar plato op de fiets.quote:
Zou je eens moeten doen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga nooit naar plato op de fiets.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Jij was eerder hoor qonmann!!
Ik werk af en toe vlakbij de Meent dus kom ik er geregeld.quote:
Let een beetje op manquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef peaceman het volgende:
Zeg maar Scrut... Over welk plaatje ging het nou eigenlijk?
Tsss.. heb jij dan al gereageerd op mijn post in het andere (gesloten) topic?quote:
De Zelfmoord-Peaceman:quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef California het volgende:
Jackie Earle Healey (give or take an e).
Little Children, Watchmen en een aankomende remake (of prequel, of sequel, of who cares) van A Nightmare on Elm Street.
Nee, dit is de nieuwe vriend van Wyccie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef peaceman het volgende:
Beetje onfris type. Uit Volendam toevallig?
Weet ze het al ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dit is de nieuwe vriend van Wyccie.
Ja, daar had ik een heel verhaal neergeplempt met allerlei historische anekdotes over managers die toch in beeld kwamen. Compleet met YouTube-filmpjes, de hele shit, je weet toch? Is het topic geslotenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss.. heb jij dan al gereageerd op mijn post in het andere (gesloten) topic?
Of iemand die speelt dat ie acteur is.....quote:
Tis idd niet eerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar had ik een heel verhaal neergeplempt met allerlei historische anekdotes over managers die toch in beeld kwamen. Compleet met YouTube-filmpjes, de hele shit, je weet toch? Is het topic geslotenLauw man
Wyccie is nog in de snuffelfase, dat heb je vaker met dwergpoedels.quote:
Copy pastequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar had ik een heel verhaal neergeplempt met allerlei historische anekdotes over managers die toch in beeld kwamen. Compleet met YouTube-filmpjes, de hele shit, je weet toch? Is het topic geslotenLauw man
Hij hoeft niet meer geraden te worden. California heeft dat al gedaan.quote:
Is er geen zang bij? Ik heb maar stukje gezien/geluisterd... hier staat de muziek aan. en de tv op mute, maar daar wordt niet naar gekeken of geluisterdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier ga ik binnenkort ook heen dus als ik binnenkort een plaatje van een paar trompet- en tubanegers plaats weten jullie alvast wie het zijn
HALLO!quote:
Jawel, maar dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op een Mac kun je niet copy paste doen![]()
Okay. Ik denk dat ik 1 nummer wel leuk zou vinden maar een hele avond zou ik niet redden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een beetje maar dat is zeker niet de hoofdmoot.
Ik ben niet meer welkom.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was net even het plaatje in de OP aan het bekijken, maar daarvan zijn nog maar weinig users over hier.
Het begint pas om 11 uur. Ik ga me wel vermaken, Tuba-funk, hell yeahquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik denk dat ik 1 nummer wel leuk zou vinden maar een hele avond zou ik niet redden.
Okay, dat is al later en vol te houden...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het begint pas om 11 uur. Ik ga me wel vermaken, Tuba-funk, hell yeah
Ik heb de vrijdagpoes ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik verpest zeker het hele topic als ik haar naam noem?
quote:
Misschien....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik verpest zeker het hele topic als ik haar naam noem?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de vrijdagpoes ook nog niet gezien
Ze had zich verstopt onder een reclame-krantjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vergeef me. Ik was haar kwijt.
[ afbeelding ]
Doei Jufquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, het is alweer half 12 en Peace "draait" nu een takkeherrie nummer, dus![]()
Trustenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, het is alweer half 12 en Peace "draait" nu een takkeherrie nummer, dus![]()
Slaap wel !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Life of Agonyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |