Oh, je vind het nu dus wél prima dat we hier niet constant praten over het wel en wee van de single? Ok... Praat je gezellig mee dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want elke keer als ik reageer op iets ben jij degenen die als eerste z'n mond open doen. Waar zie je mij zeggen dat het me niet bevalt hier trouwens? JouJouw woorden volgens mij.
Nee, ik geloof je zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent dus uitgestapt. Zo te zien.![]()
zie Pienquote:
Dan help ik jou wel met tillen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach dan til ik je toch omhoog
quote:
kan het niet belovenquote:
2 echte mannenquote:
Het kan best wat genuanceerder qua offtopic geblaat. Zat andere subfora waar dat wel kan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, je vind het nu dus wél prima dat we hier niet constant praten over het wel en wee van de single? Ok... Praat je gezellig mee dan?
Pas op, nu ben je lief!quote:
is ze zo zwaar danquote:
Gooi gewoon een stelling erdoorheen of iets in die geest. Altijd alleen maar zeggen dat het offtopic is, heeft geen zin natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan best wat genuanceerder qua offtopic geblaat. Zat andere subfora waar dat wel kan.
Maar zie je inmiddels dan niet in dat het gewoon totaal geen zin heeft om er tegen in te gaan? Bovendien is het gewoon gezellig en wordt het bovendien door mods enzo door de vingers gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan best wat genuanceerder qua offtopic geblaat. Zat andere subfora waar dat wel kan.
Mn stoeltje doet ut wel weer, zelf goed gepieltquote:
ze is iig 1m90 dus M=F*dquote:
Wat fijn! Goed gedaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mn stoeltje doet ut wel weer, zelf goed gepielt
Relatief zwaar, maar ben ook 1.90quote:
ik ook, ik ook, ik ookquote:
whahaha ff mn monitor schoonzemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef ArTiC het volgende:
ze is iig 1m90 dus M=F*d
hoe langer de arm hoe meer moment je nodig hebt
Oke zullen we samen weg vliegen dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik geloof je zekerik zeg dat ook altijd namelijk
quote:
Ik ben maar heel even geweestquote:
Is goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke zullen we samen weg vliegen dan.![]()
[..]
Nee dat niet maar met z'n tweeën til je iemand veel makkelijker de trap op. Iemand zou toch de deur moeten open doen bijvoorbeeld.
So? Point being?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar zie je inmiddels dan niet in dat het gewoon totaal geen zin heeft om er tegen in te gaan? Bovendien is het gewoon gezellig en wordt het bovendien door mods enzo door de vingers gezien.
Ow ok, en je telefoon weer in de auto laten liggen?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
Even op herhaling: iemand JoeyT gezien vandaag?
enthousiastquote:
Volgens mij heeft JoeyT heeft z'n eigen topicquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
Even op herhaling: iemand JoeyT gezien vandaag?
Nee, moment!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow ok, en je telefoon weer in de auto laten liggen?
Ga je gang hoor, maar word je niet uiteindelijk doodmoe van jezelf? Constant het zelfde vragen/zeggen en gewoon zien dat het geen enkel nut heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
So? Point being?
Omdat iedereen dat doet moet ik het ook maar meteen doen?
WCzquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gooi gewoon een stelling erdoorheen of iets in die geest. Altijd alleen maar zeggen dat het offtopic is, heeft geen zin natuurlijk
zo spontaan ookquote:
Woar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JoeyT heeft z'n eigen topic
Uhmm..??quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
2 gespeeld, 2 gewonnen.En vanavond feest.
Goed zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
2 gespeeld, 2 gewonnen.En vanavond feest.
Waar gaan wij naartoe?quote:
Volgens mij bedoel je de gozer uit dit topic 4 jaar relatie...Nieuw meisje..Vreemdgegaan..Nieuwe relatie?quote:
vond hem leuk bedachtquote:
Ja, hij jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de gozer uit dit topic 4 jaar relatie...Nieuw meisje..Vreemdgegaan..Nieuwe relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |