Been there, done that. Bedankt trouwensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze je dan nog een keer aanhouden. Gadver zeg, onverantwoordelijk gedrag.
Waarom niet? Omdat het niet mag?quote:
Ik heb zat keren gezien dat het dan alsnog fout gaat. Er hoeft maar 1 auto uit een zijweg te komen, 1 kind de dijk over te rennen etc. En met die snelheden rem je dan gewoon écht niet meer op tijd. Daarnaast vind ik te hard rijden tot op zekere hoogte acceptabel. Enkel overschrijd je de grens wel met je voorbeelden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Been there, done that. Bedankt trouwens.
[..]
Waarom niet? Omdat het niet mag?
Als die dijk leeg is maakt het voor de verkeersveiligheid niks uit of ik er met 60 overheen rijd en in de bocht bijna omval (![]()
), met 160 of met 260 (haal je niet op een dijkje maar oké).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
160 is nog veiliger ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Been there, done that. Bedankt trouwens.
[..]
Waarom niet? Omdat het niet mag?
Als die dijk leeg is maakt het voor de verkeersveiligheid niks uit of ik er met 60 overheen rijd en in de bocht bijna omval (![]()
), met 160 of met 260 (haal je niet op een dijkje maar oké).
In de leer bij Master LaPo Ninja Cali?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja.. LaPo-ninja strikes again.
Ik zeg toch: als er genoeg overzicht is. Sowieso is het op dijkjes altijd oppassen met grind in de bochten enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb zat keren gezien dat het dan alsnog fout gaat. Er hoeft maar 1 auto uit een zijweg te komen, 1 kind de dijk over te rennen etc. En met die snelheden rem je dan gewoon écht niet meer op tijd. Daarnaast vind ik te hard rijden tot op zekere hoogte acceptabel. Enkel overschrijd je de grens wel met je voorbeelden.
nah ja niet echt voorbeelden. Maar goed, ik ga maar niet zeuren ook. Zinloze discussie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg toch: als er genoeg overzicht is. Sowieso is het op dijkjes altijd oppassen met grind in de bochten enzo.
En welke voorbeelden gaf ik dan?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
160 is nog veiliger ook
uitleg: je bent minder lang onderweg, hierdoor minder kans om een ongeluk te krijgen/veroorzaken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de leer bij Master LaPo Ninja Cali?
quote:
heb ik geen behoefte aan geloof ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
Als je je verveelt moet je dit topic eens lezen: Isdatzo en zijn brommervriendjes
Mwah, als je door de onzin heen leest is het misschien wel goed om te lezen hoor. Sowieso erg vermakelijk..quote:
quote:
Ja ben nu ook bij hem thuis. Hij is enkel naar een voetbal wedstrijd toequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En ik dacht dat je daar heen zou gaan.
gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ben nu ook bij hem thuis. Hij is enkel naar een voetbal wedstrijd toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Voetbal. Afscheidswedstrijd van FC Lienden met Ruud van Nistelrooy enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gezellig
Is hij echt naar voetbal toe of naar één van zijn scharrels?
Waarschijnlijk promotie/degradatie play-offsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Wat voor voetbal is dat dan.. al 't interessante voetbal is ondertussen afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |