Beetje positief BQ-tje... we hebben een feestje...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
Eline doet niet echt actief mee aan het spelletje. Wat valt ze door de mand zeg.
LOL, leert die ook weer eens wat bij over zichzelf en de percepties van zijn praktijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Disana het volgende:
Dus die peut leest ook op Fok. Oh nee, het was de stem van Bobby.
Oh ja, die palen waren me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
dat gaat ook een beetje lastig he voor een paalhakveulen
Nee, natuurlijk kan ze dat niet, maar ja, alles wordt aangegrepen om Eline een kat te geven he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kan met die hoge hakken toch niet een ballonschopspelletje doen
Ik had niet zo'n hoge pet van hem op. Maar zo erg als die peut bij een BB destijds (Wolf heette die geloof ik) vond ik hem niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
LOL, leert die ook weer eens wat bij over zichzelf en de percepties over zijn praktijken
Ik ga door tot het bittere eind. Je kent me toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef akveor het volgende:
Beetje positief BQ-tje... we hebben een feestje...![]()
![]()
![]()
Mark giet jij BQ ff vol?
Neuro linguistische alcohol.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Speciaal introspectiebier, gebrouwen met hop van de koude grond.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Knap.. om de meest hatelijke , domme, egoïstische, uitgespuugde en arrogante Kandidaat zólang op één te houden dat de Pim-achterban ondanks hun megastortingen niet in de búúrt komen....![]()
Héél knap..
geef toe, ze stond er een beetje lullig tussenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan ze dat niet, maar ja, alles wordt aangegrepen om Eline een kat te geven he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |