close., maar ze hebben een naamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:54 schreef LaStrange het volgende:
vrijwaringen
half goed .lees de eerste zin nog eensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrijbrieven?
jouw vorige antwoord was half goed..vrij was foutquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrijstaat?
Erotisch haarstyliste?quote:
We zijn erquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
Kapersbrieven!
Dat we daar zo lang over deden..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
We zijn er![]()
Het woord kaper stond al in de eerste zin, de rest van het verhaal was flauwekul, maar wel leerzaam..
Ik ben vanmiddag naar een kapster geweest..die droeg heel andere kleding ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb er enigszins mijn twijfels bij of ze echt van beroep kapper is, ik denk eerder aan een bezeopen avondje bij die foto
Als dit een nieuwe trend onder de kapsters wordt dan vind ik het wel positief.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb er enigszins mijn twijfels bij of ze echt van beroep kapper is, ik denk eerder aan een bezeopen avondje bij die foto
Een sleetjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat we daar zo lang over deden..
Wie/wat was rosebud?
Het stond voor veel meer, maar het was zijn slee ja.quote:
K1 is het jaarlijkse fightevent in Japan. 3 en 4 keer zijn fout.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:
als ik nou wist wat k1 was ..
desalniettemin 4 keer ?
meerquote:
Nog meer....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |