quote:
je kent haar ..zeker wetenquote:
schaam jequote:
nee echt nietquote:
Ze gaat een liedje voor je spelen nuquote:
ken haar echt niet, op deze foto heeft ze wel een lekkere kontquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ze gaat een liedje voor je spelen nu
[ afbeelding ]
ze is/was ook model ..polyvalent mag ik wel zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ken haar echt niet, op deze foto heeft ze wel een lekkere kont
Ombudsmanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef ScottTracy het volgende:
Waar kennen we Alex Brenninkmeijer van?
Toen:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:22 schreef LaStrange het volgende:
Carla Bruni
Homdeck+1quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef Homdeck het volgende:
Brenninkmeijer is de nationale ombudsman
Er is een president bijgekomenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie het verschil niet. Carla Bruni zou ondertussen een chirurg hebben bezocht.
Knap!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Homdeck het volgende:
bernie ecclestone
ah nu zie ik het ja!quote:
Welke film?quote:is een Nederlandse komische film uit 1958, geregisseerd door Bert Haanstra. De film werd opgenomen in het dorp Giethoorn en behoort tot de mijlpalen uit de Nederlandse filmgeschiedenis.
Het scenario werd geschreven door Bert Haanstra en Jan Blokker. Aan de film werd deelgenomen door een keur aan Nederlandse artiesten. De muziek is van de hand van Jan Mul en werd uitgevoerd door het Concertgebouworkest.
quote:
close., maar ze hebben een naamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:54 schreef LaStrange het volgende:
vrijwaringen
half goed .lees de eerste zin nog eensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrijbrieven?
jouw vorige antwoord was half goed..vrij was foutquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrijstaat?
Erotisch haarstyliste?quote:
We zijn erquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
Kapersbrieven!
Dat we daar zo lang over deden..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
We zijn er![]()
Het woord kaper stond al in de eerste zin, de rest van het verhaal was flauwekul, maar wel leerzaam..
Ik ben vanmiddag naar een kapster geweest..die droeg heel andere kleding ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb er enigszins mijn twijfels bij of ze echt van beroep kapper is, ik denk eerder aan een bezeopen avondje bij die foto
Als dit een nieuwe trend onder de kapsters wordt dan vind ik het wel positief.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb er enigszins mijn twijfels bij of ze echt van beroep kapper is, ik denk eerder aan een bezeopen avondje bij die foto
Een sleetjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat we daar zo lang over deden..
Wie/wat was rosebud?
Het stond voor veel meer, maar het was zijn slee ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |