Niet, anders stond ik nu bovenaanquote:
Dus toch nog iemand die het weetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
Oh en die kat heet de Main(e) CoonLeuk ras, heel lief ook.
Mijn tante heeft er eentje en die heet Sambal![]()
als je 2 jaar eerder lid was geworden zou je ook bovenaan staanquote:
Zo veel hoef je toch niet te doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:14 schreef LaStrange het volgende:
Ach, het is geen ramp, maar als de OP iets (veel!) simpeler wordt gemaakt dan valt het misschien iets minder stil zo vlak voor de lapo
Tot nu toe is er nog niets voor gevonden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:14 schreef LaStrange het volgende:
Ach, het is geen ramp, maar als de OP iets (veel!) simpeler wordt gemaakt dan valt het misschien iets minder stil zo vlak voor de lapo
zo da's snelquote:
Je hebt eigenlijk wel gelijk, ik moet niet zo zeurenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
het lukte mij in 2 min
het is toch echt niet moeilijk
heeft dat niet met de haardracht te maken? zo'n pluk haar die geverft isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Tanjaa het volgende:
Er word door scenegirls de term 'Coontail' gebruikt, wat is een Coontail precies?
emo's maar dan andersquote:
Oquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef Tanjaa het volgende:
Oh sorry, Scene girls zijn alto/emo alleen dan heel overdreven.
Er is ook een topic over hier op Fok!
Stand Algemene Kennis Quiz 1563quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
pluk haar dat wisselvallig geverfd wordt
Je moet maar eens kijken bij dat topic over SceneGirlsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |