quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
ah je was me net voor de ander maar vergeten dan
Wel langzaam doen dan heb je er tenmiste nog plezier van.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb zin om een specifiek iemand in mijn indirecte omgeving te wurgen.![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
meteen tvp ben er weer even vandoor![]()
fijne avond allemaal
Doeiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
meteen tvp ben er weer even vandoor![]()
fijne avond allemaal
Wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef MNR het volgende:
Oh... ik heb net echt iets heel vervelends gedaan waar ik niet trots op ben en eigenlijk had ik het al eerder af moeten zeggen, maar goed: het is nu eenmaal zo geschied.
Gelukkig maar wou de politie al bellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Sinceria het volgende:
Thrustmaster_Special en Duimelot:
Ik zou jullie nooit wurgen hoor.
Wat dan ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef MNR het volgende:
Oh... ik heb net echt iets heel vervelends gedaan waar ik niet trots op ben en eigenlijk had ik het al eerder af moeten zeggen, maar goed: het is nu eenmaal zo geschied.
Het kan niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel langzaam doen dan heb je er tenmiste nog plezier van.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het kan niet.Als ik boos word schiet ik er niets mee op. Zo kut is dat, ken je dat?
Ja... eigenlijk een paar weken geleden al niet goed gegaan.quote:
Hahaha! Jij bent altijd zo snel! Dat is gewoon echt niet normaal. Hoe doe je dat?quote:
Auto-refresh ftwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Jij bent altijd zo snel! Dat is gewoon echt niet normaal. Hoe doe je dat?
Áha...Okquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk een paar weken geleden al niet goed gegaan.
Vriedinnetje van me belde me: heb je iets te doen <dan en dan>. Ik gaf aan van niet en wat haar plan was: ze zei dat ik die avond vrij moest houden en ik heb zaterdag (morgen dus) ook al met haar afgesproken.
Ik voelde het al een beetje als dat het in mijn maag is gesplitst en vond dat niet al te prettig.
Dus nu heb ik haar vanmiddag gebeld, maar kreeg haar niet te pakken. Uiteindelijk belde ze net: "hoe laat ben je er?". En toen heb ik gezegd dat ik morgen kwam. Ze vroeg ik het vergeten was, maar dat is niet zo. Ik wilde bewust niet 2 dagen naar haar toe. Wil eigenlijk gewoon lekker in mijn eigen bed slapen.. maar dat lijkt ze niet te willen horen.
Dus eigenlijk had ik dit al veel eerder tegen haar moeten zeggen, maar dat deed ik niet. Ik was van plan om gewoon te gaan, maar ik ben eigenlijk wel heel blij dat ik vanavond hier slaap. Ze vond het niet leuk.. ik vond het ook niet leuk om te doen, maar ik wil me ook niet 2 dagen laten 'claimen'.
Moeilijk om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk een paar weken geleden al niet goed gegaan.
Vriedinnetje van me belde me: heb je iets te doen <dan en dan>. Ik gaf aan van niet en wat haar plan was: ze zei dat ik die avond vrij moest houden en ik heb zaterdag (morgen dus) ook al met haar afgesproken.
Ik voelde het al een beetje als dat het in mijn maag is gesplitst en vond dat niet al te prettig.
Dus nu heb ik haar vanmiddag gebeld, maar kreeg haar niet te pakken. Uiteindelijk belde ze net: "hoe laat ben je er?". En toen heb ik gezegd dat ik morgen kwam. Ze vroeg ik het vergeten was, maar dat is niet zo. Ik wilde bewust niet 2 dagen naar haar toe. Wil eigenlijk gewoon lekker in mijn eigen bed slapen.. maar dat lijkt ze niet te willen horen.
Dus eigenlijk had ik dit al veel eerder tegen haar moeten zeggen, maar dat deed ik niet. Ik was van plan om gewoon te gaan, maar ik ben eigenlijk wel heel blij dat ik vanavond hier slaap. Ze vond het niet leuk.. ik vond het ook niet leuk om te doen, maar ik wil me ook niet 2 dagen laten 'claimen'.
Kan ik dat ook ergens kopen?quote:
Proostquote:
Is een plugin voor firefoxquote:
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&Pquote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.![]()
Maar gelukkig heb ik niemand waarop ik op dit moment zo boos ben of hoef te zijn.
Dat is handigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Is een plugin voor firefox.
[..]
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
Wow, supermod!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Telkens als ik denk aan de persoon waar ik een pissed op ben, schieten me andere dingen binnen die me ook niet bevallen aan haar. Eigenlijk onnodig, want als ik even goed boos kan worden is het zo over. Mja.
Das een idee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakken
quote:
Dat lucht op lekker boos zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Telkens als ik denk aan de persoon waar ik een pissed op ben, schieten me andere dingen binnen die me ook niet bevallen aan haar. Eigenlijk onnodig, want als ik even goed boos kan worden is het zo over. Mja.
What's up?quote:
Tisser?quote:
Iets anders mag ook hoor. Een knuffel ofzo.quote:
Ah nice! En je hebt er ook een oog voor als er over je gekletst wordt?quote:
Hehe, multitasker!quote:Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
En dan op BBQquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En dan met Ketchup erbij voor de special effects....
Zit tequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb zo'n zin in shoarma![]()
Maar ben de hele dag nog niet buiten geweest omdat ik maar zit te niezen van de hooikoorts...en heb geen geld in de knip....te lui om te pinnen.
So truequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lucht op lekker boos zijn.![]()
Gewoon al die boosheid er uit gooien.
[..]
Neem je toch gewoon een reactine en gaan met de banaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zit tevan de hooikoorts, ga ook niet naar buiten. Kan je wel een blikje cola aanbieden... of een glaasje Roosvicee ("komt wel goed, schatje").
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakken... en heb ik meteen mn shoarma
![]()
Ik ben al reactine junk, maar tis té erg, toch nog maar een glaasje Roosvicee (of 6 1,5 liter pakken).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Neem je toch gewoon een reactine en gaan met de banaan
Ben jij wel echt een man? Dat zijn wel 2 hele dingen tegelijk hoor!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
quote:
Ik zit al helemaal vol van de "River Natuurlijk mineraalwater" aka nep spa roodquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zit tevan de hooikoorts, ga ook niet naar buiten. Kan je wel een blikje cola aanbieden... of een glaasje Roosvicee ("komt wel goed, schatje").
* DR34M3R kruipt onder steen vandaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben jij wel echt een man? Dat zijn wel 2 hele dingen tegelijk hoor!!
Moest kijken welke gesloten moest worden. Kon ik dit topic net zo goed nog een extra refresh geven en volia mijn naam nickquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah nice! En je hebt er ook een oog voor als er over je gekletst wordt?
Heb de plugin nu ook. Handig. Eens even testen
Bijzonder handig hoorquote:Hehe, multitasker!
Niet?????quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R kruipt onder steen vandaan
Huh
Modreth een man?
Veel plezierquote:
Ach zit een beetje gek te worden hieroquote:
Re is bij iedereen een vrouwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
O ja, nu zie ik het.
Vreemd.. voor mijn gevoel zijn alle mods in R&P vrouw. Inclusief Re.
Dat zijn al 3 dingen tegelijk, heb je je al aangemeld bij het Guinness Book of Records?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Mordreth het volgende:
Bijzonder handig hoor. Msn, filmpje, fok.. het past allemaal hier
.
Het gaat mij dan ook bijzonder slecht afquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Jannuk het volgende:
Ben jij wel echt een man? Dat zijn wel 2 hele dingen tegelijk hoor!!
Koop toch een keer een vaat wasserquote:
Een man in een verkeerd lichaam?quote:
Duurde ook lang voor je reactie.... was al bij 3quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:14 schreef Mordreth het volgende:
Het gaat mij dan ook bijzonder slecht af. En even voor de duidelijkheid.. ik ben een man
Hoe komt dat zo ineens? Vanochtend leek je nog zo vrolijk?quote:
Bevestiging dus dat dat multitasken mij niet makkelijk afgaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Duurde ook lang voor je reactie.... was al bij 3
Klinkt logischquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Moest kijken welke gesloten moest worden. Kon ik dit topic net zo goed nog een extra refresh geven en volia mijn naam nick.
[..]
Haha, ik merk het ja. Is leuk dat je zo op de hoogte bent van de snufjes en ze zo handig toepastquote:Bijzonder handig hoor. Msn, filmpje, fok.. het past allemaal hier
.
Ook een glaasje Roosvicee?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Mordreth het volgende:
Bevestiging dus dat dat multitasken mij niet makkelijk afgaat
Dat zou een hoop verklaren.quote:
Ik pak alsnog de auto hoor Pienquote:
Ik open zelfde topic dan altijd even in nieuw vensterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Maarre.. dan nog 1 technische vraag: ik heb die auto-refresh nu ook geimplementeerd, heel handig, maar als ik hier een message aan het typen ben en hij refreshed voordat ik mijn post af heb, is heel mijn post kwijt. Post jij dan ook altijd binnen een tijdlijn of pas ik het nu onhandig toe?
quote:
Vertel, wat verklaard er dan zoveel bij hem ? hehequote:
Ah, now I get it! Als je het in het huidige venster inschakelt, blijft hij refreshen, als je een nieuw tabblad opent, is deze auto-refresh functie niet meer actief.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik open zelfde topic dan altijd even in nieuw venster.
Vrouwen van tegenwoordig worden steeds technischerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, now I get it! Als je het in het huidige venster inschakelt, blijft hij refreshen, als je een nieuw tabblad opent, is deze auto-refresh functie niet meer actief.
Handig!
Bedankt voor 't compliment! Ik was er ook weer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vrouwen van tegenwoordig worden steeds technischer![]()
Schatje, ik zit in de ITquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ook bèta-meid isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je dan nog moest vragen hoe het moestquote:
Dat kan ik verklarenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je dan nog moest vragen hoe het moest
Hehequote:
Niksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Vertel, wat verklaard er dan zoveel bij hem ? hehe
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kan ik verklaren
On top of my list staat gebruikersvriendelijkheid. Ik gebruik meestal CNTRL + T voor een topic en ik meende dat ik dat net ook gedaan had. Dat was niet waar, vandaar dat ik die mogelijkheid niet getoetst had.
Bovendien, ik zag het ook niet tijdens de installatie terugkomen en in het filmpje over hoe de add werkt eveneens niet. Het is geen ongewone aanname om te denken dat het enkel werkt met CNTRL + T. Ik had zelfs nog opgezocht of je bepaalde pagina's een voorkeur kon geven (staat enkel "inschakelen voor alle tabbladen/uitschakelen voor alle tabbladen").
Zo, heb ik weer hard genoeg gehapt. Rest me nog een ding: ik vind die plug-in echt![]()
![]()
Wordt altijd zo geil van die snufjes
Euh..duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
Fijne avond nog allemaal. Ik ben d'r weer van tussen
* stapt autootje in
Toe leet, ze is al weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
heb nog wel een paar nieuwe snufjes
Hoiquote:
Goeden avondquote:
quote:
Hoiquote:
Op het moment vrij rustigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hoi![]()
Hoe is het hier?
Wat een hoop nieuwe gezichten weer! Gezellig
haiquote:
Weet je dat wel zeker van dat lieve?quote:
ik ben kei liefquote:
Ik weet niet of jij bent...?quote:
Ik ben in ieder geval he-le-maal NIET lief, misschien als ik slaap, maar dat maak ik zelf nooit (bewust) mee.quote:
Hoi lieve autoquote:
Hmm oke... Dan zal ik volgende keer een andere begroeting doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval he-le-maal NIET lief, misschien als ik slaap, maar dat maak ik zelf nooit (bewust) mee.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hoi![]()
Hoe is het hier?
Wat een hoop nieuwe gezichten weer! Gezellig
Weet je nog wel wie ik ben?quote:
Whoeiquote:
Je komt dan met een knuppel of een UZI binnen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hmm oke... Dan zal ik volgende keer een andere begroeting doen![]()
Nee, dan zeg ik;quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Je komt dan met een knuppel of een UZI binnen?
Ach, zolang het maar virtueel blijft...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Je komt dan met een knuppel of een UZI binnen?
Wij wel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vandaag bij het tanken planten/bloemen zaadjes gekregen...maar ik heb geen tuin
Oproken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vandaag bij het tanken planten/bloemen zaadjes gekregen...maar ik heb geen tuin
Jij snapt het!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dan zeg ik;
Hoi lieve Singles, behalve Jannuk, want die is niet lief
mag ik een stukje tuin lenen?quote:
Mijn tuin hebben? Moet je wel eerst het onkruid eruit halen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
Niet altijd, maar in dit geval welquote:
Ja hoor!quote:
ik ga juist onkruid kwekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijn tuin hebben? Moet je wel eerst het onkruid eruit halen.
Jaquote:
Van de week docu gezien waarin voor sommige mensen virtueel reëeler is dan de realiteit, zegt dus niks.quote:
wil je klaproos, korenbloem of juffertje-in-'t-groen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet altijd, maar in dit geval wel
[..]
Ja hoor!
Ja, dat heb ik ook gezien - volgens mij was het gisteren trouwens? Haha.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van de week docu gezien waarin voor sommige mensen virtueel reëeler is dan de realiteit, zegt dus niks.
Braaáf! Haha.quote:
Oooow, maar dat heb ik nog wel in een bakkie in de kast staan hoor!quote:
Klaproosquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil je klaproos, korenbloem of juffertje-in-'t-groen?
Kan best dat het gisteren was, lag al half te slapen, meestal rond die tijd. Vond het wel boeiend, heb een vriendin die "alleen maar in haar pc leeft".quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat heb ik ook gezien - volgens mij was het gisteren trouwens? Haha.
Goed planquote:
Ja, volgens mij wel... Haha. Het was zeker boeiend. Ik viel halverwege in.. Misschien een keer de rest online bekijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kan best dat het gisteren was, lag al half te slapen, meestal rond die tijd. Vond het wel boeiend, heb een vriendin die "alleen maar in haar pc leeft".
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kan best dat het gisteren was, lag al half te slapen, meestal rond die tijd. Vond het wel boeiend, heb een vriendin die "alleen maar in haar pc leeft".
Titel: Emoticons (toch?)quote:
als je hoofdpijn wil: vooral doenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gezien - volgens mij was het gisteren trouwens? Haha.
[..]
Braaáf! Haha.
jupquote:
Jij bent goehoedquote:
Ik ben inderdaad goed bezigquote:
Ja of de trip van je leven.quote:
het is dat je het zelf zegtquote:
Dan voorspel ik een run op klaprozen de komende tijd.quote:
haaaaiquote:
Je wiel....?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef Jannuk het volgende:
ff klagen: mn wiel zit vast!!!!!!Morgen is mn rechterarm dunner dan mn linker (is ook voort eerst)
que?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef Jannuk het volgende:
ff klagen: mn wiel zit vast!!!!!!Morgen is mn rechterarm dunner dan mn linker (is ook voort eerst)
Hoiiiiquote:
Hoiquote:
Of een ander onkruid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan voorspel ik een run op klaprozen de komende tijd.
Mn rechterbeenwielquote:
Ooooo, dan snap ik het denk ik...quote:
Welk wiel? Van je muis?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef Jannuk het volgende:
als je zo'n wiel hebt is het niet heel raar dat ie vast zit hequote:
quote:
Jij wel en Automatic ook.... gelukkigquote:
Dat is klote wat zit er precies vast danquote:
nu zie ik ook pas wat je icon isquote:
*raapt het op, alsjeblieft*quote:
mja ik ookquote:
dankjequote:
Heb je ffies? Vorige week is de adviseur geweest, klopte geen jota van dat ding, rare plekken op mn rug en ik kon er niet goed mee rijden. Hebben ze um in 2 dagen aangepast (rolstoel, niet de adviseur)), kwam terug en toen kon mn stoel niet meer op de remquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat is klote wat zit er precies vast dan
Najaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb je ffies? Vorige week is de adviseur geweest, klopte geen jota van dat ding, rare plekken op mn rug en ik kon er niet goed mee rijden. Hebben ze um in 2 dagen aangepast (rolstoel, niet de adviseur)), kwam terug en toen kon mn stoel niet meer op de rem![]()
Rem gemaakt,vanmiddag teruggebracht, alles goed, nou doet mn wiel ut bijna niet meer![]()
Moet tot dinsdag wachten![]()
Is het allernieuwste model rolstoel: retro heettiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef ArTiC het volgende:
als je zo'n wiel hebt is het niet heel raar dat ie vast zit he
Hoiquote:
Poe tot dinsdag is best lang is er geen tijdelijke optie, andere leen stoel of zo ietsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb je ffies? Vorige week is de adviseur geweest, klopte geen jota van dat ding, rare plekken op mn rug en ik kon er niet goed mee rijden. Hebben ze um in 2 dagen aangepast (rolstoel, niet de adviseur)), kwam terug en toen kon mn stoel niet meer op de rem![]()
Rem gemaakt,vanmiddag teruggebracht, alles goed, nou doet mn wiel ut bijna niet meer![]()
Iemand een paar benen en een werkend moederbord in de aanbieding? Ik ga mezelf resetten en opnieuw opbouwen. Drom ben ik ook niet lief en niet gezellig vandaag.
Daar helpt zelfs geen roosvicee aan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
NajaDat schiet ook niet op dan & dan moet je ook nog zo'n tijd wachten
ik heb ook geen roosvicee...wel whisky...wordt je ook vrolijk vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Iemand een paar benen en een werkend moederbord in de aanbieding? Ik ga mezelf resetten en opnieuw opbouwen. Drom ben ik ook niet lief en niet gezellig vandaag.
Dag Teganquote:
Nee, want ik ben 1.90, dat past niet in een standaard stoel. Ik breng het weekend wel in mn auto door, die wielen doen het tenminste welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Poe tot dinsdag is best lang is er geen tijdelijke optie, andere leen stoel of zo iets
kga er straks nog wel ff onder liggen, tis in ieder geval niet mn remquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef ArTiC het volgende:
lullig dat je tot dinsdag moet wachten zeg, niemand die ff kan checken of je rem nu niet blijft hangen?
Zat net ff te kijken op de site van retro, heb je een die dubbel schanieren heeft ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, want ik ben 1.90, dat past niet in een standaard stoel. Ik breng het weekend wel in mn auto door, die wielen doen het tenminste wel
Vervelend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hoiquote:
Nee, morgenavond een feestje dus ik spaar mijn krachtenquote:
Spannend, ik heb morgen geen feest en moet zondag werken, dus ik ga al mijn krachten vanavond gebruikenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, morgenavond een feestje dus ik spaar mijn krachten![]()
jij wel?
90'squote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
Hello tijn. How's life?
[..]
Spannend, ik heb morgen geen feest en moet zondag werken, dus ik ga al mijn krachten vanavond gebruiken. Heb een 90's party
.
ha ha ik zou het zo wie zo niet proberenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Ang3l het volgende:
*strompelt het topic binnen*
Godsamme.... op je 30e moet je geen breakdance meer leren ............
*legt ijs op knie*
ik wilde de pijnlijke stilte net gaan doorbreken, je bent me voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef ArTiC het volgende:
zal ik maar de vraag stellen die op ieders lippen brand en nu een beetje een pijnlijke stilte veroorzaakt?
waarom zit je een rolstoel?
je hoeft natuurlijk niet te antwoorden
Was het wel gelukt, of stond je ook nog eens voor lul?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Ang3l het volgende:
*strompelt het topic binnen*
Godsamme.... op je 30e moet je geen breakdance meer leren ............
*legt ijs op knie*
Gaat wel. Ik ben blij dat mijn computer het weer doet. Ik heb een week zonder computer gezeten. Ik kreeg zo waar ontwenningsverschijnselen. Volgens mij ben ik FOK!verslaafd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
Hello tijn. How's life?
[..]
Spannend, ik heb morgen geen feest en moet zondag werken, dus ik ga al mijn krachten vanavond gebruiken. Heb een 90's party
.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zat net ff te kijken op de site van retro, heb je een die dubbel schanieren heeft ?
Ow, dat ken ik. Sommige mensen zeggen dat dat hetzelfde is als het Ehlers-Danlos syndroom (die HMS dan he, niet dat van die zenuwen).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik wilde de pijnlijke stilte net gaan doorbreken, je bent me voor.
Ik heb een afwijking aan mijn gewrichten waardoor zenuwen lek raken. Daardoor is de aansturing van mijn benen niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Daarnaast heb ik het hypermobiliteitssyndroom, wat er voor zorgt dat ongeveer al mijn gewrichten "de verkeerde kant op kunnen vouwen", dat komt die zenuwen ook niet ten goede.
Vorige week zaterdag naar een 90's party geweest. Echt geweldig.quote:
is dat een progressief iets of blijft het stabiel?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking aan mijn gewrichten waardoor zenuwen lek raken. Daardoor is de aansturing van mijn benen niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Daarnaast heb ik het hypermobiliteitssyndroom, wat er voor zorgt dat ongeveer al mijn gewrichten "de verkeerde kant op kunnen vouwen", dat komt die zenuwen ook niet ten goede.
Vervelend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Das kut zeg. Hoe lang weet je dat al? Al je hele leven, of is de diagnose pas later gekomen?quote:
Hm, ik heb ook overstrekking in mijn vingers/vingergewrichten, en dat vind ik al pijnlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Inderdaad shit happens. Iedereen heeft wel iets.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:33 schreef Jannuk het volgende:
Shit happens, vervelend is wel dat ik morgen niet naar Scheveningen kan en zondag niet naar het bosch. Maar ja, komt de hond meer mee tekort dan ik, ik ga wel in de tuin liggen.
ff een borrel uit de kast trekken (kan ff duren, rij niet zo hard)
beetje zelfspot als humor is okayquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:33 schreef Jannuk het volgende:
Shit happens, vervelend is wel dat ik morgen niet naar Scheveningen kan en zondag niet naar het bosch. Maar ja, komt de hond meer mee tekort dan ik, ik ga wel in de tuin liggen.
ff een borrel uit de kast trekken (kan ff duren, rij niet zo hard)
Geen PC. Oh no. Mijn pc's heten <mijn naam> 2.0 en <mijn naam> 4.0quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben blij dat mijn computer het weer doet. Ik heb een week zonder computer gezeten. Ik kreeg zo waar ontwenningsverschijnselen. Volgens mij ben ik FOK!verslaafd.![]()
En verder gaat het wel.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag naar een 90's party geweest. Echt geweldig.![]()
niet iedereen hoor, het is wel zo dat iedereen klaagtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad shit happens. Iedereen heeft wel iets.
nerdjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen PC. Oh no. Mijn pc's heten <mijn naam> 2.0 en <mijn naam> 4.0![]()
.
[..]. Wordt tof ja.
Tot mn 18-de was het "groeipijn", tot mn 28-ste "zat het tussen mn oren" en vanaf die tijd heb ik mezelf op MRI.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:32 schreef Sinceria het volgende:
Das kut zeg. Hoe lang weet je dat al? Al je hele leven, of is de diagnose pas later gekomen?
Zit net even naar je stoel te kijken, wel een strak design, kan alleen niet goed zien lijkt op een vering achter je wiel naaf (ophanging) klopt dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
![]()
k Heb geen retro, dat was een reactie op het plaatje van mn houten wiel. k Heb een Quickie Neon Swing Away
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen PC. Oh no. Mijn pc's heten <mijn naam> 2.0 en <mijn naam> 4.0![]()
.
[..]. Wordt tof ja.
Dat is waar. Maar mensen die echt iets hebben klagen daar vaak niet over en ze maken er ook grapjes over.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet iedereen hoor, het is wel zo dat iedereen klaagt
zonder zelfspot kom ik de dag niet door! Zo heb ik naast mn bed een lading kettingzagen liggen, is HMS (hypermobiliteitssyndroom) op sommige momenten heeeeel erg handigquote:
Is geen vering, is een "intelligent" systeem (niet dus)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit net even naar je stoel te kijken, wel een strak design, kan alleen niet goed zien lijkt op een vering achter je wiel naaf (ophanging) klopt dat?
Altijd fijn als je klachten niet serieus worden genomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Tot mn 18-de was het "groeipijn", tot mn 28-ste "zat het tussen mn oren" en vanaf die tijd heb ik mezelf op MRI.
Dat is een goede instelling.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
zonder zelfspot kom ik de dag niet door! Zo heb ik naast mn bed een lading kettingzagen liggen, is HMS (hypermobiliteitssyndroom) op sommige momenten heeeeel erg handig(ik kan ik kan wat jij niet kan) en zijn krukken heeeel erg handig om iemand pootje te haken. Geraniums komen er bij mij niet in!
Zit te piekeren of ik een oplossing kan bedenken ben al niet bekend met die nieuw moderne stoelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Is geen vering, is een "intelligent" systeem (niet dus)
Ik moestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha ik zou het zo wie zo niet proberen
Leuke buurmanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef Sinceria het volgende:
Mijn buurman heeft sinds een paar weken de wondere wereld van de ukelele ontdekt zo te horen.
sterktequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef Sinceria het volgende:
Mijn buurman heeft sinds een paar weken de wondere wereld van de ukelele ontdekt zo te horen.
Ik heb het nodig, de muren hier zijn van karton.quote:
mijn buurman drumt...hoor het niet of nauwelijksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het nodig, de muren hier zijn van karton.![]()
Lol @ TT-change trouwens.
spannend leven heeft zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
Mijn buurvrouw heeft iedere zondagochtend ruzie met haar man en/of zoon. Al jaren.
Over naar de kerk gaan zeker.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
Mijn buurvrouw heeft iedere zondagochtend ruzie met haar man en/of zoon. Al jaren.
Dat zijn waarschijnlijk die verplichte zondagochtend familie-ontbijtjes waarbij ze gezellig moeten doen en zijn samenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
En heb je krukken nog gevondenquote:
Leuk geforceerd gezellig doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk die verplichte zondagochtend familie-ontbijtjes waarbij ze gezellig moeten doen en zijn samen
5 stappen ofzo, daarvoor heb ik van die elegante moerasstampers (aangepaste schoenen) gekregen, die er tegenwoordig gelukkig een stuk hipper uitzien en een beugeltje voor mn knie....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
Misschien rare vraag, maar kan je helemaal niet lopen zonder steun?
Wij hebben altijd zondagochtend familie-ontbijt, en hun hebben dan ruzie door heel het huisquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk die verplichte zondagochtend familie-ontbijtjes waarbij ze gezellig moeten doen en zijn samen
Met Kerst zijn ook de meeste familiedrama'squote:
Nee, die staan waarschijnlijk bij mn fiets in de schuur, maar daar vink het nu te koud voor en dat is te ver wegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En heb je krukken nog gevonden
Maar juist in de zomer plegen de meeste mensen zelfmoord itt de deprimerende wintermaanden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Kerst zijn ook de meeste familiedrama's
Je zou er depressief van wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
Maar juist in de zomer plegen de meeste mensen zelfmoord itt de deprimerende wintermaanden.
Heb net ff de schema's van je stoel van het net geplukt, heb je iets meer info, kan ik misschien een oplossing vinden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
5 stappen ofzo, daarvoor heb ik van die elegante moerasstampers (aangepaste schoenen) gekregen, die er tegenwoordig gelukkig een stuk hipper uitzien en een beugeltje voor mn knie....
mn tanden hadden er al eentje gehad
Daar heb ik niet genoeg tijd en geduld voor vrees ik.quote:
Welke info had u gewenst willen hebben?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb net ff de schema's van je stoel van het net geplukt, heb je iets meer info, kan ik misschien een oplossing vinden?
Misschien handig als je het geld en ruimte heb om een extra set aan te schaffenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, die staan waarschijnlijk bij mn fiets in de schuur, maar daar vink het nu te koud voor en dat is te ver weg
Persoonlijk denk ik dat er iets in mn asbus zit, krijg mn wiel ook niet ge-quick-releasedquote:
Ruimte wel, geld wat minder, maar gebruik ze bijna nooit, dus er ligt 1 paar in mn auto, 1 paar op/bij mn fiets.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Misschien handig als je het geld en ruimte heb om een extra set aan te schaffen
Draait je achterste steun wiel nog mee?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Welke info had u gewenst willen hebben?
Is dat zo ja? Ik dacht dat dat ook met de feestdagen wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar juist in de zomer plegen de meeste mensen zelfmoord itt de deprimerende wintermaanden.
Dan kan het vervuiling zijn, je hebt niet toevallig een compressor staan om hem schoon te spuitenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat er iets in mn asbus zit, krijg mn wiel ook niet ge-quick-released
Ik stuur ff een PM-etje, weet niet eens of ik een steunwiel heb en waar dat dan zou moeten zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Draait je achterste steun wiel nog mee?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
Tijd voor 90's muziek om in de mood te komen.
En nog een versie met een Chinees.
Ik ben altijd degene die dit soort statistiekjes onthoudtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik dacht dat dat ook met de feestdagen was
Nee, maar morgen wel een sterke buurman, die het wiel even vriendelijk gaat verzoeken om los te laten en het boeltje weer op zijn plek zetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dan kan het vervuiling zijn, je hebt niet toevallig een compressor staan om hem schoon te spuiten
Familie is sowieso al een drama.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Kerst zijn ook de meeste familiedrama's
Gelukkig zo zie ja maar beter een goede buur dan een ..............quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, maar morgen wel een sterke buurman, die het wiel even vriendelijk gaat verzoeken om los te laten en het boeltje weer op zijn plek zet
Jij ook al.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben altijd degene die dit soort statistiekjes onthoudt. Zal eens kijken of ik een bron kan vinden
.
Nou, nou, ben heus wel blij met je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gelukkig zo zie ja maar beter een goede buur dan een ..............
quote:
Wel luguber dat ze dit onderzoeken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)003/2003-1362-wm.htm
Ik heb denk ik onthouden dat de met Kerstmis het laagst is van alle feestdagen.
[ afbeelding ]
Meer meer.quote:
Je creert wel een graf stemming zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)003/2003-1362-wm.htm
Ik heb denk ik onthouden dat de met Kerstmis het laagst is van alle feestdagen.
[ afbeelding ]
Je hebt me met je vraag over mn achterste steunwiel wel ff op een goed idee gebracht, zit nu mn quick release button eruit te draaien, kan ik van de andere kant in de asbus, tangetje, pincetje, whatever... dan moet het toch wel lukken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
sorry dat ik niet meer voor je kan beteken
Hoezo?quote:
Ik wissel mooi af met vrolijke muziekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je creert wel een graf stemming zo
quote:
Ga je gang doe ik ff me oren dichtquote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaRGHquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ga je gang doe ik ff me oren dicht
Around the world is gewoon fucking tofquote:
Daft Punkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Around the world is gewoon fucking tof
quote:
YEAHHHHHHquote:
Is weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je creert wel een graf stemming zo
Dat is waar. Maar toch als je er over na gaat denken dan is het toch wel luguber.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is interessant voor psychologen en zo nog 93842934 andere reden te bedenken... Het is trouwens gewoon een onderdeel van doodsoorzaken-statistiek, dus dan is het al niet zo raar meer...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Is singles ergens anders heen verhuist trouwens?
Lucht het op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaRGH
quote:
Nee, het is 90's night.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn fout, vergeten een subforum te selecteren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Ze zitten nu op de 6e verdiepingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
het topic loopt niet zoals sedan het wil hebbenquote:
Balen. Nog een keer doen misschien?quote:
Oh, we hebben 't niet over singles-gerelateerde onderwerpen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het topic loopt niet zoals sedan het wil hebben
Dat is mooi kan je toch nog lekker na schevenigenquote:
90's is toch geen dood en verderf... beetje vaker op F5 duwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Nou dood en verderf, denk ik ben in Truth of Misdaad beland.
Op de 6de verdieping zitten toch alleen psyche gestoorde mensen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ze zitten nu op de 6e verdieping
Yesssss, zonnebrandje, terrasje, genietenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat is mooi kan je toch nog lekker na schevenigen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de 6de verdieping zitten toch alleen psyche gestoorde mensen.
90's? Enige tot nu toe zijn wat youtube clips en wat stomme grafiekjes van kanslozen figuren die zich zonodig voor een trein of van een flat af moeten gooien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
90's is toch geen dood en verderf... beetje vaker op F5 duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |