quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
ah je was me net voor de ander maar vergeten dan
Wel langzaam doen dan heb je er tenmiste nog plezier van.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb zin om een specifiek iemand in mijn indirecte omgeving te wurgen.![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
meteen tvp ben er weer even vandoor![]()
fijne avond allemaal
Doeiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
meteen tvp ben er weer even vandoor![]()
fijne avond allemaal
Wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef MNR het volgende:
Oh... ik heb net echt iets heel vervelends gedaan waar ik niet trots op ben en eigenlijk had ik het al eerder af moeten zeggen, maar goed: het is nu eenmaal zo geschied.
Gelukkig maar wou de politie al bellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Sinceria het volgende:
Thrustmaster_Special en Duimelot:
Ik zou jullie nooit wurgen hoor.
Wat dan ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef MNR het volgende:
Oh... ik heb net echt iets heel vervelends gedaan waar ik niet trots op ben en eigenlijk had ik het al eerder af moeten zeggen, maar goed: het is nu eenmaal zo geschied.
Het kan niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel langzaam doen dan heb je er tenmiste nog plezier van.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het kan niet.Als ik boos word schiet ik er niets mee op. Zo kut is dat, ken je dat?
Ja... eigenlijk een paar weken geleden al niet goed gegaan.quote:
Hahaha! Jij bent altijd zo snel! Dat is gewoon echt niet normaal. Hoe doe je dat?quote:
Auto-refresh ftwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Jij bent altijd zo snel! Dat is gewoon echt niet normaal. Hoe doe je dat?
Áha...Okquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk een paar weken geleden al niet goed gegaan.
Vriedinnetje van me belde me: heb je iets te doen <dan en dan>. Ik gaf aan van niet en wat haar plan was: ze zei dat ik die avond vrij moest houden en ik heb zaterdag (morgen dus) ook al met haar afgesproken.
Ik voelde het al een beetje als dat het in mijn maag is gesplitst en vond dat niet al te prettig.
Dus nu heb ik haar vanmiddag gebeld, maar kreeg haar niet te pakken. Uiteindelijk belde ze net: "hoe laat ben je er?". En toen heb ik gezegd dat ik morgen kwam. Ze vroeg ik het vergeten was, maar dat is niet zo. Ik wilde bewust niet 2 dagen naar haar toe. Wil eigenlijk gewoon lekker in mijn eigen bed slapen.. maar dat lijkt ze niet te willen horen.
Dus eigenlijk had ik dit al veel eerder tegen haar moeten zeggen, maar dat deed ik niet. Ik was van plan om gewoon te gaan, maar ik ben eigenlijk wel heel blij dat ik vanavond hier slaap. Ze vond het niet leuk.. ik vond het ook niet leuk om te doen, maar ik wil me ook niet 2 dagen laten 'claimen'.
Moeilijk om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk een paar weken geleden al niet goed gegaan.
Vriedinnetje van me belde me: heb je iets te doen <dan en dan>. Ik gaf aan van niet en wat haar plan was: ze zei dat ik die avond vrij moest houden en ik heb zaterdag (morgen dus) ook al met haar afgesproken.
Ik voelde het al een beetje als dat het in mijn maag is gesplitst en vond dat niet al te prettig.
Dus nu heb ik haar vanmiddag gebeld, maar kreeg haar niet te pakken. Uiteindelijk belde ze net: "hoe laat ben je er?". En toen heb ik gezegd dat ik morgen kwam. Ze vroeg ik het vergeten was, maar dat is niet zo. Ik wilde bewust niet 2 dagen naar haar toe. Wil eigenlijk gewoon lekker in mijn eigen bed slapen.. maar dat lijkt ze niet te willen horen.
Dus eigenlijk had ik dit al veel eerder tegen haar moeten zeggen, maar dat deed ik niet. Ik was van plan om gewoon te gaan, maar ik ben eigenlijk wel heel blij dat ik vanavond hier slaap. Ze vond het niet leuk.. ik vond het ook niet leuk om te doen, maar ik wil me ook niet 2 dagen laten 'claimen'.
Kan ik dat ook ergens kopen?quote:
Proostquote:
Is een plugin voor firefoxquote:
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&Pquote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.![]()
Maar gelukkig heb ik niemand waarop ik op dit moment zo boos ben of hoef te zijn.
Dat is handigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Is een plugin voor firefox.
[..]
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
Wow, supermod!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Telkens als ik denk aan de persoon waar ik een pissed op ben, schieten me andere dingen binnen die me ook niet bevallen aan haar. Eigenlijk onnodig, want als ik even goed boos kan worden is het zo over. Mja.
Das een idee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakken
quote:
Dat lucht op lekker boos zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Telkens als ik denk aan de persoon waar ik een pissed op ben, schieten me andere dingen binnen die me ook niet bevallen aan haar. Eigenlijk onnodig, want als ik even goed boos kan worden is het zo over. Mja.
What's up?quote:
Tisser?quote:
Iets anders mag ook hoor. Een knuffel ofzo.quote:
Ah nice! En je hebt er ook een oog voor als er over je gekletst wordt?quote:
Hehe, multitasker!quote:Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
En dan op BBQquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En dan met Ketchup erbij voor de special effects....
Zit tequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb zo'n zin in shoarma![]()
Maar ben de hele dag nog niet buiten geweest omdat ik maar zit te niezen van de hooikoorts...en heb geen geld in de knip....te lui om te pinnen.
So truequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lucht op lekker boos zijn.![]()
Gewoon al die boosheid er uit gooien.
[..]
Neem je toch gewoon een reactine en gaan met de banaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zit tevan de hooikoorts, ga ook niet naar buiten. Kan je wel een blikje cola aanbieden... of een glaasje Roosvicee ("komt wel goed, schatje").
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakken... en heb ik meteen mn shoarma
![]()
Ik ben al reactine junk, maar tis té erg, toch nog maar een glaasje Roosvicee (of 6 1,5 liter pakken).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Neem je toch gewoon een reactine en gaan met de banaan
Ben jij wel echt een man? Dat zijn wel 2 hele dingen tegelijk hoor!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
quote:
Ik zit al helemaal vol van de "River Natuurlijk mineraalwater" aka nep spa roodquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zit tevan de hooikoorts, ga ook niet naar buiten. Kan je wel een blikje cola aanbieden... of een glaasje Roosvicee ("komt wel goed, schatje").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |