Tot mn 18-de was het "groeipijn", tot mn 28-ste "zat het tussen mn oren" en vanaf die tijd heb ik mezelf op MRI.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:32 schreef Sinceria het volgende:
Das kut zeg. Hoe lang weet je dat al? Al je hele leven, of is de diagnose pas later gekomen?
Zit net even naar je stoel te kijken, wel een strak design, kan alleen niet goed zien lijkt op een vering achter je wiel naaf (ophanging) klopt dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
![]()
k Heb geen retro, dat was een reactie op het plaatje van mn houten wiel. k Heb een Quickie Neon Swing Away
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen PC. Oh no. Mijn pc's heten <mijn naam> 2.0 en <mijn naam> 4.0![]()
.
[..]. Wordt tof ja.
Dat is waar. Maar mensen die echt iets hebben klagen daar vaak niet over en ze maken er ook grapjes over.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet iedereen hoor, het is wel zo dat iedereen klaagt
zonder zelfspot kom ik de dag niet door! Zo heb ik naast mn bed een lading kettingzagen liggen, is HMS (hypermobiliteitssyndroom) op sommige momenten heeeeel erg handigquote:
Is geen vering, is een "intelligent" systeem (niet dus)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit net even naar je stoel te kijken, wel een strak design, kan alleen niet goed zien lijkt op een vering achter je wiel naaf (ophanging) klopt dat?
Altijd fijn als je klachten niet serieus worden genomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Tot mn 18-de was het "groeipijn", tot mn 28-ste "zat het tussen mn oren" en vanaf die tijd heb ik mezelf op MRI.
Dat is een goede instelling.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
zonder zelfspot kom ik de dag niet door! Zo heb ik naast mn bed een lading kettingzagen liggen, is HMS (hypermobiliteitssyndroom) op sommige momenten heeeeel erg handig(ik kan ik kan wat jij niet kan) en zijn krukken heeeel erg handig om iemand pootje te haken. Geraniums komen er bij mij niet in!
Zit te piekeren of ik een oplossing kan bedenken ben al niet bekend met die nieuw moderne stoelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Is geen vering, is een "intelligent" systeem (niet dus)
Ik moestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha ik zou het zo wie zo niet proberen
Leuke buurmanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef Sinceria het volgende:
Mijn buurman heeft sinds een paar weken de wondere wereld van de ukelele ontdekt zo te horen.
sterktequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef Sinceria het volgende:
Mijn buurman heeft sinds een paar weken de wondere wereld van de ukelele ontdekt zo te horen.
Ik heb het nodig, de muren hier zijn van karton.quote:
mijn buurman drumt...hoor het niet of nauwelijksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het nodig, de muren hier zijn van karton.![]()
Lol @ TT-change trouwens.
spannend leven heeft zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
Mijn buurvrouw heeft iedere zondagochtend ruzie met haar man en/of zoon. Al jaren.
Over naar de kerk gaan zeker.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
Mijn buurvrouw heeft iedere zondagochtend ruzie met haar man en/of zoon. Al jaren.
Dat zijn waarschijnlijk die verplichte zondagochtend familie-ontbijtjes waarbij ze gezellig moeten doen en zijn samenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
En heb je krukken nog gevondenquote:
Leuk geforceerd gezellig doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk die verplichte zondagochtend familie-ontbijtjes waarbij ze gezellig moeten doen en zijn samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |