O okay.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ons nieuwe wereld wonder Snowy
Sterkte fr, maar aan jullie heeft het iig niet gelegen.
Rustig aan ferrari_rood. Mijn katje is al een tijdje geleden overleden. En begin nu pas aan een andere kat te denken. Veel sterkte.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:38 schreef ferrari_rood het volgende:
....Een moeilijke keuze waar we eigenlijk nog niet aan toe zijn om deze te maken.
Dit wilde ik dus ook zeggen...neem de tijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hebben gedaan wat jullie konden. Jammer dat er nog meer kittentjes zo ziek zijn omdat er iets met de vader is. De fokster zal vast begrijpen dat jullie even tijd nodig hebben om te beslissen of je een andere kat wil.
Heel veel sterkte!
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Nogmaals allemaal bedankt voor de steun wij gaan hem nog heel lang missen maar ik weet dat er een tijd komt dat ik naar foto's kan kijken zonder te gaan huilen.
Niet doen!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef ferrari_rood het volgende:
En toch voel ik mij zo schuldig heb ik hem niet te lang laten lijden? En ik voel me ook schuldig richting mijn vriend als ik niet zo mijn zin doorgedreven had dan was Snowy hier niet geweest. ik weet het dan bij iemand anders die nu veel verdriet zal hebben en dat gun ik die gene dan ook niet. Maar toch blijft dat vervelende gevoel.
Ik snap zo goed wat je bedoelt. Als er een dier van ons dood gaat, dan ben ik gedurende een aantal dagen een compleet labiel wrak; ik twijfel aan alles, voel me schuldig over vijf minuten te vroeg of te laat. Ik ga er altijd maar van uit dat het aangeeft hoezeer het me raakt en hoe verantwoordelijk ik me ervoor voel.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef ferrari_rood het volgende:
En toch voel ik mij zo schuldig heb ik hem niet te lang laten lijden? En ik voel me ook schuldig richting mijn vriend als ik niet zo mijn zin doorgedreven had dan was Snowy hier niet geweest. ik weet het dan bij iemand anders die nu veel verdriet zal hebben en dat gun ik die gene dan ook niet. Maar toch blijft dat vervelende gevoel.
Toch is het wel fijn dat de fokker het nu niet laat afweten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:38 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben inmiddels contact gehad met de fokster. Zei gaf aan dat het waarschijnlijk bij de vader vandaan kwam. Zei had hem gekocht bij een andere cattery die showt ed. Uit Snowy zijn nest is er nog een heel erg ziek en er komen meerdere geluiden dat er kittens van die vader ziek zijn. Ze heeft ons een nieuwe kitten aangeboden maar wij weten nog niet of wij dit wel willen. Als het aan ons ligt komt er voorlopig niks bij. Maar Snwoy is echt gekomen als speelkameraadje voor Fire en toen Snowy ziek werd merkte wij al dat Fire ongelukkig werd. Een moeilijke keuze waar we eigenlijk nog niet aan toe zijn om deze te maken.
Meisje, ik begrijp dat je het altijd een beetje bij jezelf zoekt, maar dat is niet terecht. Jij en je lief hebben gedaan wat jullie konden doen en hij heeft ondanks zn ziekte een mooie tijd gehad dankzij je goede zorg en liefde.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef ferrari_rood het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |