Atheísme is natuurlijk ook maar een geloofquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef veuve_amiot het volgende:
Nee, srsly, ik zit nog eerder in de radicaal atheïstische hoek dan bij een klontje EO'ers.
+1 eenschquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Atheísme is natuurlijk ook maar een geloofEchte helden zijn agnost!
Och, die lijden uiteindelijk toch onder terminale keuzestress.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Atheísme is natuurlijk ook maar een geloofEchte helden zijn agnost!
Hm-hm en wel tijd vinden om je te vervelen en je hele collectie op de foto te zetten hm?quote:
Geen succes dus?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
Omfg!!! De late drydown van Polo Modern Reserve is.... Bulgari PH. Een soort 90% zwarte peper / 10 % witte musk combo.![]()
![]()
Meer een herkenning. Bulgari PH is de beste designergeur van de afgelopen 15 jaar.quote:
Word.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, vrouwen in m'n hoofd op voetstukken plaatsen voordat ze *mij* leren kennen is wat ik jaren fout heb gedaan.![]()
Tegenwoordig doe ik het liever andersom, bevalt veel beter voor beide partijen.
You smella gooooood.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:12 schreef veuve_amiot het volgende:
Heb je envelop! I smell gooooooooood.![]()
Eenschquote:Snelle impressies:
Cannabis Santal: Angel flanker! Siropige patchouli.
Heerlijk simpel, gewoon thee en jasmijn.quote:Thé au Jasmin: Veelbelovend! (Nog niet op huid geprobeerd)
Nietquote:Ormonde Man = Ormonde Woman. Ik zie de overeenkomst met Tam Dao niet, bij de weg.Wordt net als Woman na ca. 30 minuten extreem weeïg, en dan wil ik het alleen nog maar weg-weg-weg hebben.
Shit, ik heb blind een uit mijn zak vrouwensamples gevist.quote:Délices de Cartier: was er net in geslaagd mijn sample weg te swappen...![]()
Nog immer de beste oriental die ik ken, maar ik word steeds een beetje misselijk van de zoete gember-topnote, waardoor ik de geur niet graag draag. Vind het wel lekker om hem van papier te snuiven. Echt kut.quote:Japon Noir: Nog niet geopend, ga ik even voor zitten later.
Will do. Thanks.quote:Jouw envelop is vanmorgen op de bus gegaan, dus tackle de postbode als je 'm ziet.
Ik zei ook niet dat ik ze zonder te leren kennen al op een voetstuk plaats, maar de girl-next-door is voor mij gelijk aan gemiddeld en ik kan niet verliefd worden op gemiddeld. Bovendien kan ik nog prima helder nadenken, ook al heb ik iemand op een voetstuk staanquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, vrouwen in m'n hoofd op voetstukken plaatsen voordat ze *mij* leren kennen is wat ik jaren fout heb gedaan.![]()
Tegenwoordig doe ik het liever andersom, bevalt veel beter voor beide partijen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef W1ZZ het volgende:
Maar wat is er dan gemiddeld aan die twee, want die hemel jij altijd zo op dat je absoluut niet zou denken dat ze gemiddeld waren!
Kip-en-ei verhaal?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef W1ZZ het volgende:
Sure, maar dan kun je je dus ook afvragen of jij wel valt op girls-next-door? Want als jij erop valt, zijn ze dan wel g-n-d voor jou?
Die drie zusjes op je Hyves vind ik qua uiterlijk wel gnd okee iets meer dan gnd, maar een van die drie zal wel een spectaculair karakter hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef W1ZZ het volgende:
Okee idd weer ontopic... Overigens hebben we wel dezelfde definitie van gnd behalve dat ik daar dus niet verliefd op kan worden... zal wel zijn omdat ik op extremen val
Ja, ik vroeg dus rond post #200 hoe het met veuve_cliquot ging.quote:
Nee joh, soms zijn dingen leuker als ze even een mysterie blijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:05 schreef W1ZZ het volgende:
Steer, je had 't natuurliijk ook gewoon kunnen vragen
Zoete woody oriental, misschine net iets te weeïg naar mijn smaak.... ruikt naar 2/3 deel Gucci PH II (waarschijnlijk het kaneel/vanillegedoe) en 1/3 deel Gucci PH (vanwege het houtachtige karakter).quote:Top Note: Pink pepper, Cardamom
Middle Note: Cyprus, Incense
Base Note: Vanilla, Tonka Bean
Ja, selbstverständlich - maar dat haal je niet uit alleen een foto, nietwaar? En het predicaat gnd kun je wel op basis van een foto geven (vandaar mijn opmerking over uiterlijk)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef W1ZZ het volgende:
En nee ik geloof niet dat het een uiterlijk vs innerlijk kwestie is... Het gaat mij juist vooral om karakter: moet op niveau kunnen discussiëren, moet vrij van geest zijn (niet uptight/saai dus) en een beetje gek. Die dingen straalt een meisje dan vaak ook uit en daarom vind ik ze mooi.
Ah, gemist. Creatief, wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg dus rond post #200 hoe het met veuve_cliquot ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |