A truer word was never spoken, though. Die parfumcountermutsen van de Bijenkorf kunnen zich enorm superieur opstellen. Go Edina:quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:46 schreef Bullschnitzel. het volgende:
wat vinden jullie van cool water game van davidoff? En weten jullie nog geurtjes voor een 14-jarige, niet te zoet, gewoon lekker verfrissend, die het wat langer uithoudt, beetje kruising tussen burberry the britt en cool water game (twee geuren die ik lekker vind) ?
Zat hits op ebay!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:33 schreef styliste het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze, wordt helaas niet meer gemaakt.. mochten jullie nog adresjes weten waar ze nog te krijgen is... ik houd me aanbevolen!
http://shop.ebay.nl/items(...)Q_armrsZ1QQ_fromZR40quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:33 schreef styliste het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze, wordt helaas niet meer gemaakt.. mochten jullie nog adresjes weten waar ze nog te krijgen is... ik houd me aanbevolen!
Een dure.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef defibrillator het volgende:
Ik moet een luchtje voor een vriendin kopen, maar heb er geen verstand van. Wat raden jullie mij aan?
quote:
Denk dat we ons eerst op de content moeten focussen.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Mwoah valt wel genoeg in aan te passen naar eigen wens toch?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik weet niet of een van jullie misschien een goede grafische designer is die het een en ander aan achtergronden wil pimpen ofzo.
Wat studeer jij eigenlijkquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |