Dat heb ik toen ook gedaan door die fles Tom Ford for Men van Stereo te kopen, en koort daarna raakte ik juist een beetje op die geur uitgekeken. Ik ben nu nog steeds niet door m'n eerste flesje heenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef W1ZZ het volgende:
Okee, heb vandaag voor 't eerst een back-upfles ergens van aangeschaft: Mitsouko vintage parfum. Omdat ik nu al merk dat ik 'm soms niet opdoe omdat ik bang ben dattie te snel opgaat...
Wel weer een nieuwe stap
quote:
Da's wel een groot voordeel van onze hobby: het is toch al nutteloos als geheel dus alle aankopen kun je perfect aan jezelf verantwoordenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat om het idee dat je iets voor heel weinig geld gekocht hebt. Niet dat je er niets mee doet.![]()
![]()
Als je ff opschiet met je MPG samples, doe ik er als ik aardig ben ook een Gucci PH II sample er voor je bijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
shit man ik heb nog steeds niets binnen! Gucci ph2 op 12 mei verzonden, gekocht bij fX.com
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je ff opschiet met je MPG samples, doe ik er als ik aardig ben ook een Gucci PH II sample er voor je bij
Serieus? ¤79,- bij Skinsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hebben nu zelfs Serge Lutens (100 EUR / 50 ml)
Nouja goed, 99 EUR was het.quote:
Ik kijk morgen even voor jequote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Guess the scent?
1) hoe groot zijn de sampels
2) van welke zit het kaartje er nog wél aan?
Blind sniffen heb ik denk ik niet veel aan... wil liever alleen de samples met naam overwegen.
Welcome to my worldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |