quote:Op maandag 8 juni 2009 08:30 schreef W1ZZ het volgende:
U bent weer voor de bijl gegaan hoor ik? Ja, dat klopt!
[ afbeelding ]
Ja, is vrij oude threadquote:Op maandag 8 juni 2009 20:20 schreef W1ZZ het volgende:
10 waarschijnlijk ofzo
heb je alle foto's in die thread bekeken?![]()
![]()
Deze nog ff. Parfumeur is zelfde als die van Le Labo Bergamote 22 (2006), Le Labo Neroli 36 (2006) en voor de liefhebbersquote:Issey Miyake a scent by issey miyake ~ new fragrance
Posted by Robin on 5 June 2009
Issey Miyake will launch a scent by issey miyake (yes, that’s the name: a scent by issey miyake) in August. The new fragrance pays tribute to the “poetry of minimalism”, and was inspired by the smell of the mountains in Japan.
A scent by issey miyake is a woodsy-floral-green-citrus fragrance, and was developed by perfumer Daphné Bugey. The notes include French verbena, jasmine and galbanum.
Issey Miyake a scent by issey miyake will be available in 30, 50 and 100 ml Eau de Toilette. It can be pre-ordered now at Parfümerie Trenkel in Germany. (via myparfuemerie.de, additional information via osmoz)
Is Modern Reserve....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef W1ZZ het volgende:
![]()
Hoe vaak heb je niet gezegd dat mij Polo stonk???
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deze nog ff. Parfumeur is zelfde als die van Le Labo Bergamote 22 (2006), Le Labo Neroli 36 (2006) en voor de liefhebbersLe Labo Rose 31 (2006).
Idem dito.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oeh ja, alweer een tijdje geleden dat ik om sampletjes gezeurd heb daar.
Joop! Homme: Gucci Envy, Chanel Egoïste en vooruit Cartier Déclaration. Allemaal erg luide geurenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef SiTu het volgende:
Kan iemand me hier een luchtje aanraden dat 'lijkt' op Joop Homme en/of Angel Men van Thierry Mugler? Voor vaderdag enzo. Zelf ben ik niet zo'n held in het vergelijken van luchtjes.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
en natuurlijk wat goede ads en toegestuurde samples van nieuwe geuren![]()
Markt klein ben ik het wel mee eens, maar 't steekt gewoon dat er zooooveel Nederlanders rondhangen op BN & blogs en er geen enkele fatsoenlijke NL blog bestaat. Ja, zo'n Elle forum ofzo. Er zijn toch ook Frans/Engels en Noors/Engelse blogs? Tweetalig is altijd een optie.quote:Ik ben alleen ook bang dat de markt wat te klein is hier en de Engelstalige blogs en sites doen al uitstekend werk, daar valt niet zoveel aan toe te voegen heb ik het idee.
Bedankt!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joop! Homme: Gucci Envy, Chanel Egoïste en vooruit Cartier Déclaration. Allemaal erg luide geuren
Angel Men: Rochas Men, Dior Homme, L'Instant de Guerlain. Allemaal 'eetbare' gourmand geuren.
Ik zou er wel voor in zijn hoor! Lijkt me leuk om te doen en ik heb andere regulars hier ook al interessante stukjes/recensies zien schrijven. Met 2 of 3 mensen die er ook wat tijd in willen steken kunnen we er vast wel een goede site van maken. Het zou zelfs wat breder getrokken kunnen worden met bijvoorveeld recensies van huidverzorgingsproducten e.d.?quote:
bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef W1ZZ het volgende:
Creeds zijn over het algemeen erg lekkerIk heb er zelf vijf en hoewel ik ze niet allemaal opnieuw zal kopen wanneer ze op zijn blijf ik ze wel allemaal regelmatig gebruiken, iets dat met andere geuren die ik heb echt lang niet het geval meer is...
Probeer ook eens een aantal van de Creeds die voor mannen zijn bedoeld. Silver Mountain Water, Millesime Imperial, Himalaya, Royal Delight... Kunnen ook allemaal prima voor vrouwen!
@V_A: nog niet maar vanaf nu welBedankt!
En als ik de Bijenkorf nou eens mail?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:51 schreef W1ZZ het volgende:
Alleen de Bijenkorf in R'dam en A'dam verkopen Jicky. Dus daarvan zul je toch op bijv. http://www.theperfumedcourt.com een sample moeten kopen als je niet naar die steden wilt. Als je er gaat bestellen kun je de EDT gevoeglijk overslaan, die is veel minder dan de EDP en het extrait.
Mocht je verder nog niet veel Guerlains geprobeerd hebben, de ICI Paris hier in Zwolle heeft er wel een aantal, dus beetje bedelen daar kan wel wat uithalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
bedankt voor de tips![]()
Is er, behalve bij Skins, nog een plek waar je samples kunt opvragen?
Ik ben nog op jacht naar Jicky van Guerlin maar daarvoor hoef ik niet naar de ICI hier...
Ook de Douglas hoef ik niet te proberen denk ik?
Onthoudt dat ik in Hardenberg City woon he?![]()
Ik knal niet even drie kwartier in de auto voor een proefje..
Dus ik ga OF mailen OF ik moet toch maar eens een dagje gaan schooien en bedelen in Zwolle of zo
Instantquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Mocht je verder nog niet veel Guerlains geprobeerd hebben, de ICI Paris hier in Zwolle heeft er wel een aantal, dus beetje bedelen daar kan wel wat uithalen
De Douglas heeft ook nog wel een paar geloof ik.
hier spreekt ervaring?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:15 schreef W1ZZ het volgende:
Je bent welkom om het te proberen maar je kunt het rustig vergeten
Nou, ik had een 7 voor Salsa en een 7.5 voor merengue (terwijl wij volhielden dat we uitstekende Salsadansers zijn en met de pet naar merengue gooienquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Was 't verder wel een succes?
Sade in je sig![]()
Guerlain levert geen officiële samples - iig niet van de klassiekers - en de Bijenkorf maakt geen samples (daar hebben ze de spullen niet eens voor). De Bijenkorf is sowieso een beetje polderposh dus de bedoeling is dat je aan de hand van één spray op je pols bepaalt of je ¤250,- voor een fles parfum neer gaat tellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |