Ik ga dood van het lachen als het Thomas Berger blijtk te zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:24 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
dus al geneukt met Real dwerg Wesley..
Ach, hij was toch geblesseerd en dacht: 'Ik ga effe een rondje in mijn eigen taal neuken'.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef bluebirdie het volgende:
zo te zien heeft die dekselse Sneijdert een hele stal met van dit soort chicks..
die gozert die deed het toch met een van die zusjes van Jan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga dood van het lachen als het Thomas Berger blijtk te zijn
Ja, maar niet fanatiek.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef bluebirdie het volgende:
die gozert die deed het toch met een van die zusjes van Jan..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze liet net bij Shownieuws weten dat de date niet doorging door de beelden van Wesley en Yolanthe.
Ze was zwaar beledigd en liet weten noooooooit meer iets met een voetballer te beginnen.![]()
Blijf, aaaaah toe, dan pakken wij ook een emmer pis en wordt het hartstikke gezellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:22 schreef Anniebab het volgende:
Ik moet gaan ,maar denk dat ik niet gemist word.mzzzl
Wat dan? Een beetje lafjes ertegenaan hangen?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf, aaaaah toe, dan pakken wij ook een emmer pis en wordt het hartstikke gezellig!
Volgens Monique (zusje van Jan) hadden ze een relatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat dan? Een beetje lafjes ertegenaan hangen?
sander foppele denk ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien morgen Jan's experimentele mannelijke vriendje? Wie zou het zijn?
Das heul geen sikkie, hoogstens wat achtergebleven aarsklonten van G.J.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:31 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
of geert hoes met dat sikkie van hem
Afbijven van die Gina, Gina is geweldigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef bluebirdie het volgende:
ik las net in de Telegraaf over een column van die ene volendamse Gina, wat een kutwijf is het toch ook he.. volgens mij snakt zij ook naar kleine Jantje..’ ‘Jan kan zo goed dit.’ ‘Jan, Jan, Jan, Jan, Jan.’ Gatver. En het was nog niet eens oprecht ook."
![]()
Heeft iemand van fotos van die Ginahoer..
Staat effe terug in dit topic.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef bluebirdie het volgende:
ik las net in de Telegraaf over een column van die ene volendamse Gina, wat een kutwijf is het toch ook he.. volgens mij snakt zij ook naar kleine Jantje..’ ‘Jan kan zo goed dit.’ ‘Jan, Jan, Jan, Jan, Jan.’ Gatver. En het was nog niet eens oprecht ook."
![]()
Ik heb er op pagina 1 geloof ik wat gepostquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef bluebirdie het volgende:
![]()
In het water gooien en als ze blijft drijven in de brand steken!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk aan, voor de luie poster
Ze was kastcamouflage opdat Thomas lekker zijn gang kon gaan met Janquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:31 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Volgens Monique (zusje van Jan) hadden ze een relatie.
Thomas heeft dit later ontkend, beetje vreemd verhaal.
Zeker een vreemd verhaal, maar Thomasje heeft een beetje last van het Joling/Gordon-syndroom.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:31 schreef Eef999 het volgende:
Volgens Monique (zusje van Jan) hadden ze een relatie.
Thomas heeft dit later ontkend, beetje vreemd verhaal.
wat een playah is die baas he!quote:
Jan is zo gay als wat, maar dát wordt in de doofpot gestopt in Volendam!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeker een vreemd verhaal, maar Thomasje heeft een beetje last van het Joling/Gordon-syndroom.
Zo ruig als een cocosmat maar blijven volhouden dat je zo hetero als de tering bent.
Thomas zal zo rond zijn 37e uit de kast komen. Jordi van Loon Jan Smit is zijn 1e slachtoffer echte liefde!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |