quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze liet net bij Shownieuws weten dat de date niet doorging door de beelden van Wesley en Yolanthe.
Ze was zwaar beledigd en liet weten noooooooit meer iets met een voetballer te beginnen.![]()
Ja snap dat nou eens ,wij krijgen er zelfs subsidie voor ,en smsm jes van JP.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet, wij vinden het gewoon een beetje sleazy dat jullie mekaar bevredigen in een ranzig toiletje van een buurtkroeg.. Maar hey ik veroordeel jullie niet, is jullie cultuur..
Komt nog wel op National Geographic.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet, wij vinden het gewoon een beetje sleazy dat jullie mekaar bevredigen in een ranzig toiletje van een buurtkroeg.. Maar hey ik veroordeel jullie niet, is jullie cultuur..
Zeg me alsjeblieft dat dit niet waar isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze liet net bij Shownieuws weten dat de date niet doorging door de beelden van Wesley en Yolanthe.
Ze was zwaar beledigd en liet weten noooooooit meer iets met een voetballer te beginnen.![]()
Tis echt, sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit niet waar is
Wij zetten dit kleine landje tenminste op de kaart.T is geen ingeslapen ghosttown net als in de streek waar je eerst je douchewater moet halen uit een put...aangezien de tijdsduur van een douchejequote:
wat? Is versabommie hier?Pak de pis.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Gek, maar ik het zo het idee dat die sleutelhanger daar geen minuut wakker van ligt.
Maar goed, er loopt nog een hormonenbom in Volendam rond die momenteel even niks om handen heeft..
Doe eens stoppen met die drank en drugs en schrijf eens een normale zin.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Anniebab het volgende:
Wij zetten dit kleine landje tenminste op de kaart.T is geen ingeslapen ghosttown net als in de streek waar je eerst je douchewater moet halen uit een put...aangezien de tijdsduur van een doucheje
Het was wel heel grappig, het zou haar eerste date met Wesley zijn, ze hadden alleen contact via hyves en msn. De eerste date gaat niet door en meteen is ze heeeeeelemaal genezen van alle voetballers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Gek, maar ik het zo het idee dat die sleutelhanger daar geen minuut wakker van ligt.
Maar goed, er loopt nog een hormonenbom in Volendam rond die momenteel even niks om handen heeft..
Ga jij ff onder je brug liggen mafkeesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doe eens stoppen met die drank en drugs en schrijf eens een normale zin.
ja zojuist bij shownieuws, Ik wil nooit iets te maken hebben met een voetballer..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de betere kluchten hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:10 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het was wel heel grappig, het zou haar eerste date met Wesley zijn, ze hadden alleen contact via hyves en msn. De eerste date gaat niet door en meteen is ze heeeeeelemaal genezen van alle voetballers.
Ja, echt slim kwam ze niet overquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
ja zojuist bij shownieuws, Ik wil nooit iets te maken hebben met een voetballer..![]()
wat een achterlijk teefje is het toch, zijn alle Miss sletjes zo stom of wat..
quote:
Super!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de betere kluchten hoor
volgens mij heeft ze al op de eerste date met die Wesley geneukt en gaat ze meteen in de verdediging door alle voetballers te dissen..quote:
Misschien morgen Jan's experimentele mannelijke vriendje? Wie zou het zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Super!
Er komt iedere keer een ander personage uit een verborgen deur in het decor.
Ze hebben vandaag toch ex Miss Holland er aan haar haren bijgesleept. Chapeau!
Ik kan niet wachten op de BN'er die morgen zijn/haar opwachting maakt.
Ze was wel erg pissed voor iemand die nog niet eens gedate heeftquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al op de eerste date met die Wesley geneukt en gaat ze meteen in de verdediging door alle voetballers te dissen..ze zouden geskyped en gehyved hebben, yeah right.. zo te zien heeft die dekselse Sneijdert een hele stal met van dit soort chicks..
Beter deeltie die stal dan eens gauwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al op de eerste date met die Wesley geneukt en gaat ze meteen in de verdediging door alle voetballers te dissen..ze zouden geskyped en gehyved hebben, yeah right.. zo te zien heeft die dekselse Sneijdert een hele stal met van dit soort chicks..
dus al geneukt met Real dwerg Wesley..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze was wel erg pissed voor iemand die nog niet eens gedate heeft
Neee! Blijf!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:22 schreef Anniebab het volgende:
Ik moet gaan ,maar denk dat ik niet gemist word.mzzzl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |