quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:56 schreef Bill_E het volgende:
Waar in hemelsnaam op je lichaam groeien haren van 2/3 cm lang?
Ik weet ook wel hoe ik ze eruit kan krijgen als ik ze eenmaal gespot hebquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Pincet?
BAH jij hebt schaamharen van 3cm langquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:10 schreef Merel het volgende:
[..]![]()
Die haartjes groeien onderhuids gewoon door, dus als ik ze er niet op tijd uit priegel worden ze vanzelf wel zo lang. En zo lang het niet gaat ontsteken is het nog niet eens zo'n ramp, maar tegen de tijd dat m'n huid gaat ontsteken omdat er blijkbaar al zo lang een haar onderhuids zit te irriteren is het niet leuk meer
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:56 schreef Bill_E het volgende:
Waar in hemelsnaam op je lichaam groeien haren van 2/3 cm lang?
Ik ben vrij behaard ( boven gemiddeld voor een man ) Maar zowel mijn schaam/borst/rug/arm/been haar is niet langer dan 2 cm. ( Een enkele haar daargelaten. Op 1 schouder heb ik er 1 van ca 5 cm )quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:10 schreef Merel het volgende:
[..]![]()
Die haartjes groeien onderhuids gewoon door, dus als ik ze er niet op tijd uit priegel worden ze vanzelf wel zo lang. En zo lang het niet gaat ontsteken is het nog niet eens zo'n ramp, maar tegen de tijd dat m'n huid gaat ontsteken omdat er blijkbaar al zo lang een haar onderhuids zit te irriteren is het niet leuk meer
Dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:15 schreef Vetklep het volgende:
TVP, zelfde probleem, soms zit t haar zo diep bij mij dat ik t met een naald er zelfs niet eruit kan wippen.
Bloeden als een gek natuurlijk![]()
Krijg je nogal vlekjes/wondjes vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:49 schreef 2cv het volgende:
Speld onder het haartje drukken, haartje met de speld omhoog wrikken, haartje uit trekken ?
Ja, maar week lang een knalrode en pijnlijke onstoken neus omdat er een neushaartje verkeerd ingroeit is echt geen pretje hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:44 schreef 2cv het volgende:
Ik ben een man, vlekjes en wondjes kunnen mij niet schelen
Mjaaaa... Heb je weleens van paddestoelbenen gehoord? Wit met rode stippen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:44 schreef 2cv het volgende:
Ik ben een man, vlekjes en wondjes kunnen mij niet schelen
Dat soort middeltjes helpen bij mij wel heel goed tegen de rode bultjes, waar een haartje zich opkrult zeg maar, of gewoon even moeite heeft om door de huid naar boven te komen. Maar die stomme haartjes die onder de huid blijven zitten heb ik er nog niet mee weten te voorkomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef -Trinity- het volgende:
Meestal gebeurt dit met haartjes die dicht tegen de huid aan groeien, of waar kleding overheen zit. Ik heb nog geen wondermiddel ertegen gevonden, ik gebruik zelf Betadine scrub op gevoeligere plaatsen zoals oksels tegen ingroeiende haartjes, en een groevere op mijn schenen. Heb hier op het forum ook wel eens Veet bikini duo (crème die erbij zit vooral) en Ingrow Go geopperd zien worden.
Paddestoelbenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mjaaaa... Heb je weleens van paddestoelbenen gehoord? Wit met rode stippen?![]()
Zeker als je je benen epileert (ik veronderstel dat je dat niet doet, dus te jouwer informatie:) je kunt wel blijven pulken. Maar beter van niet, dus
Ja, inderdaad, heb ik zelf ook wel eens en ik ken velen die het ook hebben. Alleen ik ontdek ze altijd als ze korter dan 1 cm zijn. Maar als je hem niet te pakken krijgt wordt het idd een bloederige bedoening :/.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef warrel het volgende:
Ik heb trouwens ook af en toe haartjes met een eigen onderhuids leven.. Ik haal die er meestal uit met een naald, met alle bloederige gevolgen van dien als het niet zo goed lukt![]()
Die paddestoelbenen heb ik toch wel. Zowieso vallen mijn benen in de categorie 'aaaaaahhrgg-trek-alsjeblieft-een-lange-broek-aan-want-ik-wil-niet-blind-worden-alsjeblieft-dankjewel'.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mjaaaa... Heb je weleens van paddestoelbenen gehoord? Wit met rode stippen?![]()
Zeker als je je benen epileert (ik veronderstel dat je dat niet doet, dus te jouwer informatie:) je kunt wel blijven pulken. Maar beter van niet, dus
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, maar week lang een knalrode en pijnlijke onstoken neus omdat er een neushaartje verkeerd ingroeit is echt geen pretje hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |