Het niveau van de mediamarkt lag niet al tehoog, een fucking laptop aanprijzen die je niet eens hebt. Ze kunnen dan ook de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:39 schreef lyolyrc het volgende:
Volgens mij zijn er wel bedrijven die goedkoper zijn dan MM en ook nog betere service hebben. Dus inderdaad niet doen.
You've been saved by jesusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:36 schreef TC_Artemis het volgende:
DE geniale laptop die ik uitgezocht had en aangeprezen kreeg was niet meer in voorraad.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef TC_Artemis het volgende:
De laptop in kwestie was trouwens nergens goedkoper te krijgen, ivm 16% korting die je nu kreeg, vandaar dat ik even ging checken.
Sorry fok!
Ik zal het nooit meer doen.
Dus jij baseert een aanbeveling op het feit of iets op voorraad is of niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:41 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het niveau van de mediamarkt lag niet al tehoog, een fucking laptop aanprijzen die je niet eens hebt. Ze kunnen dan ook de tyfus krijgen.
Ik had stiekem al een keuze thuis gemaakt, maar ik liet hem maar even kiezen, ter controle van mijn keuze. En ik had geniaal hard gelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:48 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dus jij baseert een aanbeveling op het feit of iets op voorraad is of niet?
Hij had je beter een laptop kunnen aanbevelen die al een paar maanden stof lag te verzamelen in het magazijn omdat hij niet te verkopen is....
quote:www.dell.nl
Dan was het juist een eerlijke verkoper, een beetje ervaren verkopen kijkt terwijl hij praat welke apparaten er op voorraad zijn (of weet dit uit zijn hoofd) en prijst dan juist de voorradige laptops aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:41 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het niveau van de mediamarkt lag niet al tehoog, een fucking laptop aanprijzen die je niet eens hebt. Ze kunnen dan ook de tyfus krijgen.
Dat. Koop een Dell, download Ubuntu, flikker dat over je Windoze heen en je hebt een perfecte laptop. Inclusief OpenOffice (waardoor je niet eens MS Office hoeft te kopen.)quote:
Dat wordt het er niet beter op hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Je had kunnen uitwijken naar de Saturn.
Alleen onwetende bashen dellquote:
Vostro 1510quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Alleen onwetende bashen dell, heerlijke zakelijke laptops. Niet geschikt voor games, maar wel voor de rest. Veel werkgeheugen etc, goede processor. En ze worden ook door CNN gebruikt
Die hebben tenminste geen pauper accu's, in tegenstelling tot die zogenaamd "twee keer zo goedkope notebooks met dezelfde specs".quote:
quote:
niet iedereen heeft dan ook een accu in zijn notebook nodig, de mijne gebruik ik eigenlijk nooit op accu, dus wat kan mij vb die accuduur schelen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:47 schreef Henno het volgende:
[..]
Die hebben tenminste geen pauper accu's, in tegenstelling tot die zogenaamd "twee keer zo goedkope notebooks met dezelfde specs".
Na 2 jaar nog steeds 5 uur voordat ie knock-out gaat bij het standaard surf- en tikwerk.. als je dat bij een Windows-notebook ook wil, is het prijsverschil opeens een stuk kleinerDan kom je namelijk in het mid-range/zakelijk segment terecht.
Maar goed, misschien is je budget daar hoog genoeg voor
Jij bent zeker vergeten de standaard scheld, schreeuw en op de medewerkers kankeren behandeling vergeten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik raad je aan er geen laptop te kopen
Mijn was na 4 maanden al naar de zak, ondertussen is hij al 3 weken binnen (garantie) en heb hem nog steeds niet weer. Het ging nochtans maar een kleine 2 weken duren....
Pff, nee heb ik inderdaad niet gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:58 schreef Thaan het volgende:
[..]
Jij bent zeker vergeten de standaard scheld, schreeuw en op de medewerkers kankeren behandeling vergeten?
Tja als je dat niet doet kun je rustig nog een week of 4 wachten
houd je bewijsjes dat je hem ingeleverd hebt & wanneer je hem terug krijgt goed bij. De 2 jaar wettelijke garantie wordt verlengd met de periode dat jij dat toestel niet in je bezit gehad hebt, en bij een Acer laptop & mediamarkt service kan dat best 3 jaar ipv 2 jaar garantie gaan betekenenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik raad je aan er geen laptop te kopen
Mijn was na 4 maanden al naar de zak, ondertussen is hij al 3 weken binnen (garantie) en heb hem nog steeds niet weer. Het ging nochtans maar een kleine 2 weken duren....
Dell heeft goeie service mijn volgende Laptop word hopelijk Dellquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Alleen onwetende bashen dell, heerlijke zakelijke laptops. Niet geschikt voor games, maar wel voor de rest. Veel werkgeheugen etc, goede processor. En ze worden ook door CNN gebruikt
Ik ken niemand die van zijn Dell de schroeven moet aandraaien (dat zijn ongeveer 6 mensen die een Dell hebben), inclusief ik zelf. Wat ben je toch ook een heerlijke flapdrolquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef Posergoth6667 het volgende:
koop dan een apple, ben je meteen van dat gezeik af.
oh en koop geen ik-moet-elke-week-de-schroeven-van-mijn-laptop-aandraaien Dell.
dell geeft tenminste heerlijke garantie waarbij ze de schroeven voor jou thuis komen vastdraaien als ze los zouden komen te zitten (kan je al voorstellen hoe vaak dat voorkomt; als het elke week zou zijn dat dell een mankement heeft dan komen ze niet zomaar herstellen). Bij apple komt er geen monteur bij je thuis hoor, dan is het wegbrengen & een paar dagen / weekjes wachten...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef Posergoth6667 het volgende:
koop dan een apple, ben je meteen van dat gezeik af.
oh en koop geen ik-moet-elke-week-de-schroeven-van-mijn-laptop-aandraaien Dell.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dell heeft goeie service mijn volgende Laptop word hopelijk Dell![]()
OHJA CNN![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |