bij ons in de club ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moet je in Indonesie niet doen, dan heb je zeker beet binnen enkele seconden.
Belgiequote:
DIe is meer van de paling. Die heb ik voor vandaag niet gekocht. Rauwe palingquote:
oeh, dat doet me eraan denken dat ik nog wat harinkjes moet happen binnenkort.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe is meer van de paling. Die heb ik voor vandaag niet gekocht. Rauwe paling
Oostham, dus kwartiertje van lommel, maar idd, dicht bij eindhovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het in Lommel is, dan is het maar 15 minuten met de auto.
haring op de sushi heb ik nog nooit gedaan. Haring moet gewoon strot open en gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh, dat doet me eraan denken dat ik nog wat harinkjes moet happen binnenkort.Kijken of de kraam morgen ergens in de buurt van de Markt staat.
Het script van Jort draait weer.quote:
Nee. Mijn mod/edit/ban powers doen het alleen op de frontpagequote:
wie weet waar ik uit kom deze week.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oostham, dus kwartiertje van lommel, maar idd, dicht bij eindhoven
Parenclubquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wie weet waar ik uit kom deze week.
Wat is het voor club trouwens?
juist, op die manier dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
haring op de sushi heb ik nog nooit gedaan. Haring moet gewoon strot open en gaan
Toch weer een kilometer gefietst!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |