Er zijn slechtere in mijn ogen, al is die nog nooit tegen mij gebruikt.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoofdpijn. Sowieso is dat het slechtste excuus wat er is.
Sowieso.. zeuren. Genieten ftw
Maar ik ben er vanavond niet. Maar het ligt al te draaien in 30 graden warm water, het is niet dat dat ding supersmerig is, maar bij gebrek aan droger oid vind ik het altijd zo'n gedoe om dat ding te wassen. In de winter duurt het twee dagen voordat ie droog isquote:Op zondag 24 mei 2009 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hang hem buiten, het wordt 25 graden en zonnig. Dat ding moet wel droog zijn vanavond.
Zeg dat tegen die Hanny.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoofdpijn. Sowieso is dat het slechtste excuus wat er is.
Sowieso.. zeuren. Genieten ftw
Maar het is toch zo? Goede sex werkt beter dan een aspriine tegen hoofdpijn hoor.quote:
Dan is het geen hoofdpijn. Niet dat een asperine ooit bij mij gewerkt heeft, maar bij goede hoofdpijn werkt niets. Ibuprufen, paracetamol, bij werkt die troep ook niet. Ik vraag me af wat het wel doet eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Goede sex werkt beter dan een aspriine tegen hoofdpijn hoor.
Jullie zijn al in het echt verbonden met elkaarquote:Op zondag 24 mei 2009 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.
en dan is het alweer muf.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ben er vanavond niet. Maar het ligt al te draaien in 30 graden warm water, het is niet dat dat ding supersmerig is, maar bij gebrek aan droger oid vind ik het altijd zo'n gedoe om dat ding te wassen. In de winter duurt het twee dagen voordat ie droog is
Dat zeg ik ook altijd, maar daar is die van mij nog niet geheel van overtuigd..quote:Op zondag 24 mei 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Goede sex werkt beter dan een aspriine tegen hoofdpijn hoor.
alles is relatief he...quote:Op zondag 24 mei 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jullie zijn al in het echt verbonden met elkaar. Je kan niet meer van haar af (tenminste, niet zo makkelijk meer)
Volgens mij is het juist makkelijker dan ooit te voren, gezien die scheidingen die je over al ziet. Maar goed, dat moeten die mensen zelf wetenquote:Op zondag 24 mei 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jullie zijn al in het echt verbonden met elkaar. Je kan niet meer van haar af (tenminste, niet zo makkelijk meer)
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 011 Pheno
02. 008 Sjowhan
03. 007 goldfinger1963
04. 006 Papierversnipperaar
05. 006 marcb1974
06. 006 indahnesia.com
07. 004 MPG
08. 004 Ladylike
09. 003 DR34M3R
10. 003 DaMart
11. 002 dndiek
12. 001 Pien85
Reeks-statistieken!
Inderdaad. Buiten hangen ftw!quote:
DMquote:Op zondag 24 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste koekjes uit de KSC-trommel gepakt?
[..]
Dat is een flink traject geweest.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad. Buiten hangen ftw!
Een droger koop ik niet, dat maakt je kleren echt kapot. In ieder geval een stuk sneller. En dan zou ik nog of een extra groep moeten laten aanleggen. Daar heb ik al helemaal geen zin in
Ik houd niet van klussen in huis, dat helpt niet mee
De voortuin is na 3 jaar eindelijk gedaan, het was een kwestie van worteldoek en een zooi split storten
11 postsquote:Op zondag 24 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste koekjes uit de KSC-trommel gepakt?
[..]
Ik heb ook geen droger, hang het veel liever binnen danwel buiten (in mijn geval vaak binnen aangezien ik de meeste dagen weg ben), waardoor het vaak ook nog lekkerder ruikt, en daarnaast gaat de slijtage van de kleding inderdaad veel minder hardquote:Op zondag 24 mei 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad. Buiten hangen ftw!
Een droger koop ik niet, dat maakt je kleren echt kapot. In ieder geval een stuk sneller. En dan zou ik nog of een extra groep moeten laten aanleggen. Daar heb ik al helemaal geen zin in
Ik houd niet van klussen in huis, dat helpt niet mee
De voortuin is na 3 jaar eindelijk gedaan, het was een kwestie van worteldoek en een zooi split storten
Wat heb ik je misdaanquote:
Enormquote:Op zondag 24 mei 2009 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is een flink traject geweest.
laten doen ja... omdat het allemaal al zo lang duurde en zo..quote:Op zondag 24 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
EnormToen ik thuis zat na die operatie heb ik het maar eens laten doen. Nog erger
ik ook niet, straks uit eten, lunchen.. en daarna vast een middag dutje met dit weer...quote:Op zondag 24 mei 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook niet veel meer ga maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |