Ja, hallo, het is weekend, nog vroeg en mijn vriendin is al de deur uit: Ik ben helemaal in de war!quote:
Ik zit aan m'n 3de bakkiequote:Op zondag 24 mei 2009 10:50 schreef brother52 het volgende:
Bah, koffie. Daar word ik veel te wakker van.
Ik hou het bij een boek en de DS met wat zonneschijnquote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Cappuccino en croissantjes. En straks akoestisch gitaar spelen op een grasveld
.
Je weet dat je geen fuck ziet op je DS, met ook maar een beetje zon?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik hou het bij een boek en de DS met wat zonneschijn
Adrian Smith speelt geregeld nog op een SG, maar verder..... neequote:Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef Metalfreak het volgende:
Sow, dat was me weer een nachtje vannacht... Fucking vermoeiend... Maar wel nog een Iron Maiden coverband gezien (Ironing Maiden) die erg goed was, zanger leek er qua stem verrekte veel op, maar waarom wil je Iron Maiden op Gibsons gaan spelen?
Ja daarom hadden we een plek onder een boom op het strand uitgekozen was uberchillquote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je weet dat je geen fuck ziet op je DS, met ook maar een beetje zon?
Het was een Les Paul en een Explorer...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Adrian Smith speelt geregeld nog op een SG, maar verder..... nee.
Nicequote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Cappuccino en croissantjes. En straks akoestisch gitaar spelen op een grasveld
.
Ik vind het wel catchyquote:Op zondag 24 mei 2009 02:32 schreef unclefucker het volgende:
Heey mede-gitaristen!
check mijn nieuwe nummer ff als je tijd hebt!
let me know what you think!
Ciao
http://store.guitarfetish.com/crpafhiouhuc.htmlquote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een aanrader wat betreft GFS humbuckers voor in een SG?
Ook wel nieuwsgierig naar, eentje die lekker helder is en veel output heeft.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een aanrader wat betreft GFS humbuckers voor in een SG?
Wel met groupies mag ik hopenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ook wel nieuwsgierig naar, eentje die lekker helder is en veel output heeft.
Woensdag op 'tour'. (niet een echte tour want we slapen gewoon elke nacht thuis.)
Jullie waren gewoon in de buurt, maar ik heb het gemistquote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ook wel nieuwsgierig naar, eentje die lekker helder is en veel output heeft.
Woensdag op 'tour'. (niet een echte tour want we slapen gewoon elke nacht thuis.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |