Ja, hallo, het is weekend, nog vroeg en mijn vriendin is al de deur uit: Ik ben helemaal in de war!quote:
Ik zit aan m'n 3de bakkiequote:Op zondag 24 mei 2009 10:50 schreef brother52 het volgende:
Bah, koffie. Daar word ik veel te wakker van.
Ik hou het bij een boek en de DS met wat zonneschijnquote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Cappuccino en croissantjes. En straks akoestisch gitaar spelen op een grasveld
.
Je weet dat je geen fuck ziet op je DS, met ook maar een beetje zon?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik hou het bij een boek en de DS met wat zonneschijn
Adrian Smith speelt geregeld nog op een SG, maar verder..... neequote:Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef Metalfreak het volgende:
Sow, dat was me weer een nachtje vannacht... Fucking vermoeiend... Maar wel nog een Iron Maiden coverband gezien (Ironing Maiden) die erg goed was, zanger leek er qua stem verrekte veel op, maar waarom wil je Iron Maiden op Gibsons gaan spelen?
Ja daarom hadden we een plek onder een boom op het strand uitgekozen was uberchillquote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je weet dat je geen fuck ziet op je DS, met ook maar een beetje zon?
Het was een Les Paul en een Explorer...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Adrian Smith speelt geregeld nog op een SG, maar verder..... nee.
Nicequote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Cappuccino en croissantjes. En straks akoestisch gitaar spelen op een grasveld
.
Ik vind het wel catchyquote:Op zondag 24 mei 2009 02:32 schreef unclefucker het volgende:
Heey mede-gitaristen!
check mijn nieuwe nummer ff als je tijd hebt!
let me know what you think!
Ciao
http://store.guitarfetish.com/crpafhiouhuc.htmlquote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een aanrader wat betreft GFS humbuckers voor in een SG?
Ook wel nieuwsgierig naar, eentje die lekker helder is en veel output heeft.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een aanrader wat betreft GFS humbuckers voor in een SG?
Wel met groupies mag ik hopenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ook wel nieuwsgierig naar, eentje die lekker helder is en veel output heeft.
Woensdag op 'tour'. (niet een echte tour want we slapen gewoon elke nacht thuis.)
Jullie waren gewoon in de buurt, maar ik heb het gemistquote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ook wel nieuwsgierig naar, eentje die lekker helder is en veel output heeft.
Woensdag op 'tour'. (niet een echte tour want we slapen gewoon elke nacht thuis.)
Niet voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gespamt. Ik heb een tegekke nieuwe fuzz als vervanging van m'n Big Muff. De bassist van Daily Bread maakt zelf pedaaltjes (heeft 'ie ook al eens mee in de music maker gestaan) en die heeft voor mij een Fuzz gemaakt.
Maar die van mij heeft nog een knopje extra!
PS4 online: micro_nl
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:32 schreef guitarist het volgende:VET pedaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gespamt. Ik heb een tegekke nieuwe fuzz als vervanging van m'n Big Muff. De bassist van Daily Bread maakt zelf pedaaltjes (heeft 'ie ook al eens mee in de music maker gestaan) en die heeft voor mij een Fuzz gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar die van mij heeft nog een knopje extra!![]()
![]()
kan je een mp3 met wat verschillende instellignen maken?
![]()
Ps paradiso is wel vet hoor ik check ff m'n agenda![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:32 schreef guitarist het volgende:
Chillquote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik zal binnenkort even wat dingen opnemen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef The_Dean het volgende:
Natuurlijk zijn die goed Tele... Heb ze zelg gehad, en een van de heren van Conorach heeft ze ook in zijn SG's hangen en is er erg tevreden mee
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:32 schreef guitarist het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gespamt. Ik heb een tegekke nieuwe fuzz als vervanging van m'n Big Muff. De bassist van Daily Bread maakt zelf pedaaltjes (heeft 'ie ook al eens mee in de music maker gestaan) en die heeft voor mij een Fuzz gemaakt.
[ afbeelding ]
![]()
Vet!!
Kom je nog 'n keer in de buurt van Groningen?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Btw, in Enschede, Tilburg en in Oss nog plek op de gastenlijst, weet niet of er hier nog belangstellende zijn?
Ja, maar hij wil nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef Cynic het volgende:
Vera is wel aardig in de buurt van Groningen.
En dat is ook nog eens op een vrijdag. Misschien kom ik dan ook wel even kijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef Cynic het volgende:
Vera is wel aardig in de buurt van Groningen.
Daar zit je dan met je mengtafel met 10.000 knopjes waarvan er 1 verkeerd staat.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ga ik toch haast denken dat er in het proces na het opnemen hij van pitch is veranderd...maar ja, hoe?.
Het zit niet in de mengtafel, die wordt namelijk nog helemaal niet gebruikt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je mengtafel met 10.000 knopjes waarvan er 1 verkeerd staat.
Soort van Waar is Wallie
Dat. Maar voor even een nieuw kratje bier halen ging het nog welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |