quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me nog een behoorlijke uitdaging voor het oorlogsschip. Onderschat de piraten niet want die hebben Alestorm aan boord
Dat is misschien wel een leuke marketingstunt voor ons. Anti-piraten metal maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me nog een behoorlijke uitdaging voor het oorlogsschip. Onderschat de piraten niet want die hebben Alestorm aan boord
Vandaag rijden er ook allerlei oldtimers door ons dorp.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:02 schreef Daantke het volgende:
Trouwens was dat met al die vw'tjes met chromen velgen enzo? want die kwamen langs ons oord
Die daf van je vader telt niet meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag rijden er ook allerlei oldtimers door ons dorp.
Kan bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:02 schreef Daantke het volgende:
Trouwens was dat met al die vw'tjes met chromen velgen enzo? want die kwamen langs ons oord
Ik was hem kwijt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Andyy het volgende:
Bassistentopic #8: Waar we broekspijpen doen wapperen
hoezo?
Klopt.quote:
Ik hou ook totaal niet van blaasinstrumenten, mijn vader en mijn zus spelen allebei saxofoon, maar vind er ook totaal niets aan...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Ik houd niet zo van saxofoon. Mij een te zoet geluid..
ernie ballsquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef KaMo het volgende:
Nieuwe snaren
Dunlop medium, speelt wel lekker
quote:
hier ook nieuwe snarenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef KaMo het volgende:
Nieuwe snaren
Dunlop medium, speelt wel lekker
Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat blokfluit ook erg mooi kan zijn maar dan moeten ze wel klassieke stukken spelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Witchfynder het volgende:
Geef mij dan liever trompet of trombone. Saxofoon mag wel, maar dan als onderdeel van een big band
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |