Ja, dat is ook de insteek.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je kan de teleurstelling ook als een kans zien om nog beter in te spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Nee, 302 zelfs. Je kunt (als je geluk hebt) door het slotje posten. Is me al 3x gelukt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
TVP, maar zaten in het vorige topic nu 301 posts
Gister was er een docu met Bruce Springsteen waarbij hij ook op een tele met bigsby speeldequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Tering, het blijft jeuken om een Bigsby op mijn Custom te zetten...
Als het goed is zegt elke footswitch gewoon "switch!" tegen je amp. Maar ja, dat geldt voor standaard switches.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Nu heb ik natuurlijk nog geen footswitch bij de Peavey. Ik heb nog wel een oude footswitch van een JCM800. Weet iemand of het schadelijk voor de versterker kan zijn als je een verkeerde footswitch aansluit?
Heb je de versterker ook nog die bij die switch hoort?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Nu heb ik natuurlijk nog geen footswitch bij de Peavey. Ik heb nog wel een oude footswitch van een JCM800. Weet iemand of het schadelijk voor de versterker kan zijn als je een verkeerde footswitch aansluit?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
En ik zal nog eens onschuldig op zoek gaan naar Bigsby filmpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p0wn3d
![]()
![]()
Kon je echt verschil horen tussen de attack/punch van de alu vs de papieren cones?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, terug van feedback alwaar ik de Hartke LH500 getest heb op twee cabs (een met paper cones en een met aluminium cones). Damn, wat een geluid. Er zit maar één buis in, maar die is wel prominent aanwezig. GAAAAAASSSS!!!!
.
Die is kwijt. Geintje, nooit gehad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je de versterker ook nog die bij die switch hoort?
Halenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, terug van feedback alwaar ik de Hartke LH500 getest heb op twee cabs (een met paper cones en een met aluminium cones). Damn, wat een geluid. Er zit maar één buis in, maar die is wel prominent aanwezig. GAAAAAASSSS!!!!
.
Kan geen kwaad, schakelen = schakelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Zeker. Scheelde ook wel dat de alu cones cab (4.5XL) ook een tweeter heeft, maar ik hoorde echt duidelijk meer mid en er zat een "ting" in mijn geluid. Klonk heel fris. Houd ik wel van!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kon je echt verschil horen tussen de attack/punch van de alu vs de papieren cones?
Dat ding is ook best betaalbaar zo te zien.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
Iedereen heeft weer vakantiegeld hier, dat is duidelijk
Je krijgt het nog wel? Als je nog belangstelling bij de amp hebt zeg het maar anders verkoop ik hem aan iemand anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef The_Dean het volgende:
Sander heeft mijn vakantiegeld nu
Dure kloteMarshalls
Nou voel ik me helemaal schuldig...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef The_Dean het volgende:
Sander heeft mijn vakantiegeld nu
Dure kloteMarshalls
Precies! 399,- maar. Heb hem naast een EBS van veel meer gehouden, maar die had lang niet zoveel tooooooneee als de Hartkequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat ding is ook best betaalbaar zo te zien.
Haha nee man, dat zit wel goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou voel ik me helemaal schuldig...
Ik heb er alvast loopschoenen voor gekocht. Mijn GAS is stuk
Interesse is er zeker, alleen heel even afwachten momenteelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je krijgt het nog wel? Als je nog belangstelling bij de amp hebt zeg het maar anders verkoop ik hem aan iemand anders.
Yep!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
WTF-BBQ !!!![]()
en daarnaa nog spelen ook
![]()
Sodom Open Air, Winschoten. Iemand van de organisatie raakte weg van ons, maar anderen hadden net al een andere band geboekt. Maar we gaan wel verder shoppen in Groningenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Cynic het volgende:
Waar zou dat geweest zijn in Groningen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef The_Dean het volgende:
Daar ben ik zó hard bij!
Die shit word legendarisch
A roadies' dream come truequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
.
Meest geniale is dat onze oefenruimte de backstage is. Reis naar de gig: trap op. Dichterbij dan dat kan bijna niet!.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
.
Meest geniale is dat onze oefenruimte de backstage is. Reis naar de gig: trap op. Dichterbij dan dat kan bijna niet!.
Occultfest in Hoogeveen is ook wel een goeie voor jullie denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sodom Open Air, Winschoten. Iemand van de organisatie raakte weg van ons, maar anderen hadden net al een andere band geboekt. Maar we gaan wel verder shoppen in Groningen.
Niet tenzij ze de programmeurs veranderenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Occultfest in Hoogeveen is ook wel een goeie voor jullie denk ik.
Dat het in Rotterdam isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
Je hebt dus:
- Melodieuze metal;
- onbeperkte BBQ;
- halve liter bier voor 1,-.
Wat let men nog om te komen?.
quote:Too Loud For Granny
Recht in je bek punkpop in de trant van Blink 182 en andere Amerikaanse stuiterballen. De huidige samenstelling is er eentje van slechts enkele dagen, best knap om zo snel al een overtuigende set neer te zetten, hulde daar voor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
tjeeveepee
Doet die nieuwe drummer nog netjes
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Cynic het volgende:
Da's precies het omgekeerde van onze situatie dus. Wij zijn een paar keer gevraagd en willen niet
Mooi!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
tjeeveepee
Doet die nieuwe drummer nog netjes
[..]
Met een groots Hollandsch oorlogsschip achter Friesche piraten aan? Met kanonnen schieten? Enteren onder bruut geschal en met sabels kletteren?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:07 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij kun je daar veel beter iets met bootjes doen. Zeker met dit weer.
Lijkt me nog een behoorlijke uitdaging voor het oorlogsschip. Onderschat de piraten niet want die hebben Alestorm aan boordquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
Met een groots Hollandsch oorlogsschip achter Friesche piraten aan? Met kanonnen schieten? Enteren onder bruut geschal en met sabels kletteren?.
.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me nog een behoorlijke uitdaging voor het oorlogsschip. Onderschat de piraten niet want die hebben Alestorm aan boord
Dat is misschien wel een leuke marketingstunt voor ons. Anti-piraten metal maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me nog een behoorlijke uitdaging voor het oorlogsschip. Onderschat de piraten niet want die hebben Alestorm aan boord
Vandaag rijden er ook allerlei oldtimers door ons dorp.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:02 schreef Daantke het volgende:
Trouwens was dat met al die vw'tjes met chromen velgen enzo? want die kwamen langs ons oord
Die daf van je vader telt niet meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag rijden er ook allerlei oldtimers door ons dorp.
Kan bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:02 schreef Daantke het volgende:
Trouwens was dat met al die vw'tjes met chromen velgen enzo? want die kwamen langs ons oord
Ik was hem kwijt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Andyy het volgende:
Bassistentopic #8: Waar we broekspijpen doen wapperen
hoezo?
Klopt.quote:
Ik hou ook totaal niet van blaasinstrumenten, mijn vader en mijn zus spelen allebei saxofoon, maar vind er ook totaal niets aan...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Ik houd niet zo van saxofoon. Mij een te zoet geluid..
ernie ballsquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef KaMo het volgende:
Nieuwe snaren
Dunlop medium, speelt wel lekker
quote:
hier ook nieuwe snarenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef KaMo het volgende:
Nieuwe snaren
Dunlop medium, speelt wel lekker
Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat blokfluit ook erg mooi kan zijn maar dan moeten ze wel klassieke stukken spelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Witchfynder het volgende:
Geef mij dan liever trompet of trombone. Saxofoon mag wel, maar dan als onderdeel van een big band
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |