Ha, Kluun geeft me gelijk! Little Steven een groot ego, laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:51 schreef Sersjee het volgende:
Die Martijn Richters snapt er duidelijk geen ene reet van.
Als het een nachtmens is zal die er alleen maar van genietenquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:24 schreef broer het volgende:
Ze hebben sinds anderhalve week (of zo) iemand zo gek gekregen om elke weeknacht tussen 01.00 en 03.00 te zenden. Dan moet je wel héél graag willen, als je je hele dag-nachtritme op de kop zet voor een luisteraar of drie, vier.
Zoals ik gisteren al zei: hij draait best lekker afwisselend. Niet altijd de beste muziek, maar wel van de ene kant naar de andere kant.quote:
Was dat Kings of Leon?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:26 schreef TheZapster het volgende:
Bij het 1e nummer heb ik al 3fm gedachtes![]()
Geen idee wat hij voor KoL draaide.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:32 schreef TheZapster het volgende:
Nee het nummer voor KoL![]()
The Cure is dan wel weer genieten
Dat was wel een momentje van plaatsvervangende schaamte, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dat schaamteloze item van Rijkaard Roulette is wel tenenkrommend als de rijkaard de grap eigenlijk niet echt snapt. Vond het lastig naar Leen te luisteren.
misschien moet ik die dan ook maar gaan podcasten ofzoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:48 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijke muziek bij Francis Dix zeg,Depeche Mode,Madness en White Lies achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |