Nee, dat kan nietquote:Op maandag 25 mei 2009 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand hier niet ff proberen om iets te maken dat je ziet wat er gedraaid wordt*net als bij OP in 3fm en fansite van 3fm
*
Gaat niet lukken. Als KX die informatie zelf niet geeft, kun je niets meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand hier niet ff proberen om iets te maken dat je ziet wat er gedraaid wordt
Nou, als jij het aanbiedquote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef broer het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Als KX die informatie zelf niet geeft, kun je niets meer.
Ja, zelf met een kladblokje ernaast gaan zitten en dat invoeren. Maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Piles het volgende:
Cursus zelfverdediging bij verkrachting door Henk
Ik moet de podcast nog luisteren, maar zo te zien is 't nu al weer terug?quote:
Eerste twee uur Bulldog, laatste uur Huis van Sjaak.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik moet de podcast nog luisteren, maar zo te zien is 't nu al weer terug?
Very nice!!
Oh, jij hebt het erger dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef TheZapster het volgende:
Hier ook![]()
Weer een dag Skyradio overleefd
Nou ik moet zeggen, het valt me nog best meequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het erger dus [ afbeelding ]
Ik heb dan iig nog 3FM
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, het valt me nog best mee. Ik hoor de muziek niet eens meer
Eerste paar dagen werd ik gek van Krezip 3 keer per dag maar nu hoor ik het dus niet eens meer.Als ze de radio uit zouden zetten zou ik het waarschijnlijk niet eens merken![]()
Dit soort juweeltjes hoor je niet op 3FMquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat ook al een traantje weg te pinken![]()
.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit soort juweeltjes hoor je niet op 3FM
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef broer het volgende:
[..]
Wat hij komende vrijdag doet, weet je natuurlijk maar nooit.
Nee man, juist andersom! We Are the People en Country zijn de enige redelijk leuke nummertjes van 't album, de rest is wel zo verschrikkelijk ruk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Working On A Dream![]()
.
Stukken leuker dan hun tweede single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |