abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69574523
Ik moet eerlijk zeggen dat hij er ook wel beter uit ziet zo.

Reminds me of the Dangerous era.

Nu nog wat meer eten en een beetje make-up voor z'n huidskleur en hij ziet er zowaar vertoonbaar uit.
pi_69574552
"I've been waiting ten years for this boehoehoe
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_69574564
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:31 schreef Rnnz het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat hij er ook wel beter uit ziet zo.

Reminds me of the Dangerous era.

Nu nog wat meer eten en een beetje make-up voor z'n huidskleur en hij ziet er zowaar vertoonbaar uit.
Ja, t staat m ook echt wel veel beter, zeker. Zn gezicht ziet er veel normaler uit zo.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_69574592
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:33 schreef Zapato het volgende:
"I've been waiting ten years for this boehoehoe
(fap fap fap)

Ziet er idd een beetje Dangerous era achtig uit
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_69574693
Ik vind t een goed teken. Akon zegt trouwens dat ie alles gaat playbacken.

Dat zou echt een ramp zijn, de critici zouden m helemaal afmaken en zelfs de fans zouden t niet trekken denk ik.
pi_69574737
Ik zou er iig niet raar van opkijken. Zou idd ontzettend jammer zijn

Daarentegen, hoe komt die Senegalees van een Akon nou aan die informatie
pi_69574756
Ik krijg zin in 22 juli

We gaan hem zien mensen, het gaat gebeuren!

* fanatieke MJ-fan modus aan *

De beste danser, zanger en entertainer van de afgelopen 40 jaar. M.I.C.H.A.E.L.J.A.C.K.S.O.N.

* fanatieke MJ-fan modus uit *

Maar goed. Ik heb er wel vertrouwen in dat het een groot spektakel gaat worden. Volgens ingewijden (die ik meer geloof dan Akon) zal hij ook nummers live gaan brengen.

pi_69574799
Akon probeert belangrijk te doen, net alsof hij iets meer weet over MJ dan de rest.

Ik geloof dat MJ al lang door zijn doorzichtige, zwakke muzikale kwaliteiten heeft heen geprikt en dat hem dat nog een beetje dwars zit.
pi_69574862
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Rnnz het volgende:
Akon probeert belangrijk te doen, net alsof hij iets meer weet over MJ dan de rest.

Ik geloof dat MJ al lang door zijn doorzichtige, zwakke muzikale kwaliteiten heeft heen geprikt en dat hem dat nog een beetje dwars zit.
You're so beautifuuuuul, you're so beautifuuuuhuuul

Ja, het moet wel goed worden. Ik hoop zo op een unplugged-medley he
pi_69574946
Ik hoop op The Lady In My Life, unplugged, met een krachtige stem maar met hier en daar een rauw randje eraan.
  zondag 31 mei 2009 @ 14:56:49 #86
256227 IgnisMutatres
het vuur veranderd de materie
pi_69575147
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:39 schreef Zapato het volgende:
Ik vind t een goed teken. Akon zegt trouwens dat ie alles gaat playbacken.

Dat zou echt een ramp zijn, de critici zouden m helemaal afmaken en zelfs de fans zouden t niet trekken denk ik.
life is like a piano, is it good or bad? depends on how you play.
  zondag 31 mei 2009 @ 15:08:33 #87
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_69575434
http://www.latimes.com/en(...)ay31,0,1441957.story

interessant artkel in de LA Times. Dr Thome Thome zou eruit gegooid zijn en Frank DiLeo zou weer aan boord zijn.

Overigens wordt er ook weer gesproken over een werldtoernee.
pi_69577694
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:49 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop op The Lady In My Life, unplugged, met een krachtige stem maar met hier en daar een rauw randje eraan.
Maakt me geen fuck uit wat ie live zingt, alles vind ik best
pi_69580576
quote:
Op zondag 31 mei 2009 15:08 schreef Telates het volgende:
http://www.latimes.com/en(...)ay31,0,1441957.story

interessant artkel in de LA Times. Dr Thome Thome zou eruit gegooid zijn en Frank DiLeo zou weer aan boord zijn.

Overigens wordt er ook weer gesproken over een werldtoernee.
LA Times is best betrouwbaar lijkt me, staan interessante dingen in. MJ & Kids in een huis van 400 dollar per maand?
pi_69602064
Oh my goooodd!!! The curls are baacckkkk!!!
  maandag 1 juni 2009 @ 14:24:56 #91
254875 MarkoA.
A L P E N B O M B E R !
pi_69602161
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Maakt me geen fuck uit wat ie live zingt, alles vind ik best
WBSS en Jam, maar die moet ie sowieso doen
  maandag 1 juni 2009 @ 14:25:41 #92
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_69602187
't zal inderdaad wel 1 grote playbackshow worden... Waarom zou hij nu opeens weer live gaan zingen...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_69602640
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:21 schreef DrDentz het volgende:
Oh my goooodd!!! The curls are baacckkkk!!!
Dat is alweer oud nieuws

pi_69603893
quote:
MJ fears nose will fall off
Michael Jackson is terrified that his nose will fall off.

POP SINGER Michael Jackson is terrified that his nose will fall off alleged a report in The Sun.

The singer's fear took off after he was diagnosed with skin cancer close friends told The Sun.

"Michael has become convinced that his nose is going to fall off," a friend is said to have told the newspaper.

"The doctors have reassured him that this won't happen," another friend allegedly told The Sun.

"But Michael believes that the skin cancer will kill him and lives in constant fear of dying.

"His chances are excellent but he is very afraid."

Reports in British newspapers said that Jackson, 50, had biopsies taken from his chest, arm and nose to remove potentially lethal growths.

The cancer was allegedly diagnosed last month in Los Angeles, reported news.com.au.

According to The Sun Jackson will not have radiotherapy; instead the cancer will be scraped off layer by layer.

Jackson recently postponed four concerts in the UK, reportedly because he needed more time to rehearse, not for health reasons, said The Sun.
pi_69604029
Ja, z'n neus is er de afgelopen 10 jaar wel vaker afgevallen als je de geruchten moet geloven.

Denk dat het allemaal wel meevalt.

Hij heeft wel veel vrienden ineens?
quote:
"Michael has become convinced that his nose is going to fall off," a friend is said to have told the newspaper.

"The doctors have reassured him that this won't happen," another friend allegedly told The Sun.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:37:44 #96
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69604199
Haha..
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69604426
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:32 schreef Rnnz het volgende:
Ja, z'n neus is er de afgelopen 10 jaar wel vaker afgevallen als je de geruchten moet geloven.

Denk dat het allemaal wel meevalt.

Hij heeft wel veel vrienden ineens?
[..]

Nou, dan ga ik ook maar het één en ander verkondigen. Ik zie mijzelf namelijk als een héél betrouwbare bron dichtbij Michael.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:23:40 #98
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69608899
Mooi artikel in de LA Times inderdaad. Maar het werpt toch de nodige vragen op. Tohme zegt dat hij de manager is, en een dag later meent DiLeo dat hij al 1,5 maand eerder ontslagen is? En is niemand van de pers daarvan op de hoogte? Ik bedoel, ook al geeft het MJ-kamp geen persberichten uit, er zijn toch zat mensen om MJ heen die dergelijke zaken bekend maken en/of krijgen? Als ik het zo hoor en zie, lijkt er helemaal niets veranderd te zijn als het gaat om de organisatorische chaos rondom MJ.

Verder is er totaal geen duidelijkheid rondom de vorm van MJ, zijn stem en zijn verdere fysiek. Dit terwijl 'when it comes down to doing it' dàt is waar het om gaat. Er zou ook een aardig bedrag verdiend kunnen worden met een reportage over 'the road to'. Zo briljant hoef je daar niet voor te zijn. Maar goed, het zou kunnen dat ze dat niet willen. Maar één reportage waar MJ in zijn voorbereiding even getoond wordt, moet toch kunnen? Het zou iig helpen de negatieve tendens die rond hem heerst, weg te nemen. Verder wordt hij dan ook serieuzer genomen door een hoop andere partijen, met name in de V.S.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:01:43 #99
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69638171
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
O, dat verbaast me niet. Sterker nog, ik denk dat ik haast kaal is
Dat was een vraag, ik weet het niet zeker.
pi_69653775
di 02 jun 2009, 23:44 Michael Jackson heeft geen zin van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson ziet het, op zijn zachtst gezegd, niet zitten om vijftig concerten in Londen te geven.

Foto: EPA "Ik weet niet hoe ik vijftig shows moet gaan doen aangezien ik niet zo'n grote eter ben. Ik zal wat moeten aankomen", vertelt Michael na dansrepetities aan fans.

Telegraaf vandaag !

De zanger hoorde pas van het aantal concerten toen hij op een ochtend wakker werd. "Ik ben heel boos dat ze me vijftig shows laten doen. Ik wilde er eigenlijk maar tien doen en over de hele wereld optreden en niet vijftig op één plek. Toen ik ging slapen wist ik van tien data en toen in wakker werd hoorde ik op het nieuws dat het er vijftig waren."

Zo te horen heeft The King of Pop er ontzettend veel zin in...
Nou ik hoop toch wel dat hij nog een beetje zin krijgt1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')