quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef Koploperkopper het volgende:
TVP voor het geval ik moet getuigen in de rechtzaal voor Sideshowbobbie.
Yup, we know. Staat ook een filmpje van de audities op youtubequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:01 schreef logicc123 het volgende:
Timor Steffens van so you think you can dance (nederland) is danser bij Michael Jackson, hij zit bij DE 12 dansers!!
Vet shirt idd, zag 'm ook gelinkt staan bij MJJC. Die winkel zal toch vast wel een uitzondering willen maken voor een keertje?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef Rnnz het volgende:
Even iets anders: er komt ook een online 'This Is It'-fanshop.
Ben ik toch wel blij mee, ben benieuwd wat ze hebben. Altijd al een t-shirt willen hebben om hem te supporten.
Jammer dat dit UK only is: http://www.newlook.co.uk/1718220/171822040/ProductDetails.aspx
En ik wil nog steeds Usher z'n shirt (wat hij droeg in 2001 @ 30th Anniversary - http://www.life.com/image/2366075 ).
Ik ga ervan uit dat ze zich aan hun woord houdenquote:Dear Customer
Michael Jackson's producers recently announced the rescheduling and change of the opening shows in order to meet the challenges presented by such a large and technically complex concert.As you may be aware, the first four dates of the tour originally scheduled for 8th, 10th, 12th and 14th July 2009 have been rescheduled to meet these requirements.
We would like to take this opportunity to reassure you that the date you have purchased tickets for is unaffected by these changes and will go ahead as scheduled. Michael, who is directly involved with all aspects of the styling/choreography/band selection and rehearsals, is working around the clock to ensure this is the show to end all shows!
If you require any further assistance, please contact us by emailingMichaeljackson@Ticketmaster.co.uk
We're looking forward to seeing you on the night on the show!
Please note, your tickets will be dispatched closer to the event date, please allow up to 5 days before the show for your tickets to arrive, or if you are traveling 5 days before you leave.
Regards
Ticketmaster - sent on behalf of AEG Live
het was weer schrikken hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kreeg zojuist dit mailtje van TM
[..]
haha, dat ik 'm ff snel zag staan in m'n inbox wel jaquote:
Vooral jezelf zo'n username geven, puberquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef Konthaar het volgende:
Hoe kan iemand tegenwoordig nog belangstelling hebben voor die zak hooi. Dan leef je wel echt in het verleden lijkt me of je valt op de alcoholistische huisvrouwen-look.
Couldn't agree more. Jammer idd van die figuren die er tussen zitten. Jammer genoeg heb je die altijd. Ook genoeg mensen in m'n omgeving die bijvoorbeeld ontzettend graag bij één van die concerten aanwezig wilden zijn, gewoon, omdat hij toch een "levende legende" is. En natuurlijk omdat ie na die 50 concerten uit elkaar valt en er daarna simpelweg geen kans meer is om 'm te zien optreden. De hypocrisiequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Ach, bijna een miljoen kaarten, en makkelijk meer in potentie. Zat mensen die dus in hem geinteresseerd zijn. Irritant is alleen dat tussen die miljoen wel een hoop hypocriete fuckers zitten die altijd lekker lopen mee te kankeren op MJ, maar nu wel gaan. Kan ik nooit zo goed tegen. Maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |