Zo'n mooi nummerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:40 schreef Rnnz het volgende:
Nou, jippie, Aaron Carter. Dr Dentz, valt me tegen van je.
Bij deze danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zodra ik 'm vind, ga ik het uploaden ook! Meezingen zul je op de nummers van Aaron Carter!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Oh nooeess! Niet verder vertellen hoor
Hier hoor je echt goed dat zn stem nog príma is he, precíes hetzelfde als op t album. KAN NIET WACHTEN!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer![]()
Op het einde ook: "Haaii"
Ben der bang voor idd, maar het is iig wel beter dan dat ie zijn stem compleet verneukt zoals op enkele HIStory concerten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuke woordspeling![]()
Als je kijkt naar de Dangerous en HIStory concerten, toen zag/hoorde je al hoe belabberd ie klonk wanneer hij even live ging zingen. Snel uitgeput, schreeuwerig en soms onverstaanbaar. Zoals hij tijdens de Bad concerten heeft gezongen, mag voor een ieder duidelijk zijn dat dat vervlogen tijden zijn.
M.i. zingt hij een nummertje of één á twee live, wat waarschijnlijk ballads zullen zijn. Of ie die al enigszins mooi live kan zingen, mag ik hem helpen hopen. Nee, Michael zal het helaas weer moeten doen van zijn sublieme lipsync kunsten
True, als ie maar in ieder geval dan prerecorded versies gaat gebruiken. Maar dan nog, 50% live vind ik veel hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:17 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat hij echt live zal gaan zingen. Of ja, niet alles. Maar ik denk ongeveer 50 of 40 %. Als hij bij de rest maar pre-recorded versies van NU gebruikt, en niet de studioversies. Wek dan in ieder geval nog enigszins de illusie dat je live zingt. Niemand zit te wachten op de album versie van Man In The Mirror.
'I'm gonna make a change, UUUH, for once in maaaiii liiiiiiiive, shamone heeee'
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef Janena het volgende:
Ja, daar zit wel wat in...Beat is is geen moeilijk nummer.
Dat klonk in Oostende in 1997 ook best redelijk live
Ach weet je, eigenlijk vind ik alles wel best, zolang het maar een onwijs toffe show wordt en dan bij voorkeur ZONDER 'Heal the world'.
Ik weet niet waarom maar ik heb echt een schijthekel aan dat nummer (sorry MJ).
Doe mij dan maar een ander red-de-wereld nummer ala 'we are the world' of 'man in the mirror' of evt. 'earthsong' (ook niet alles maar het heeft in ieder geval meer pit)...
Beat It live in Oostende? Ik denk dat je Dangerous bedoelt. Beat It heeft hij daar niet live gezongen in elk geval.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef Janena het volgende:
Ach weet je, eigenlijk vind ik alles wel best, zolang het maar een onwijs toffe show wordt en dan bij voorkeur ZONDER 'Heal the world'.
Doe mij dan maar een ander red-de-wereld nummer ala 'we are the world' of 'man in the mirror' of evt. 'earthsong' (ook niet alles maar het heeft in ieder geval meer pit)...
Alleen de ad-libs, as usual. Jammer dat er geen audio/video van Dangerous Oosetende isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:42 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Beat It live in Oostende? Ik denk dat je Dangerous bedoelt. Beat It heeft hij daar niet live gezongen in elk geval.![]()
Ik denk dat hij Heal the World als toegift geeft, en dat iedereen elkaars handen dan vasthoudt. Vreemden van elkaar of niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef Janena het volgende:
Ik heb de video van Dangerous Oostende hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:07 schreef Zapato het volgende:
[..]
Alleen de ad-libs, as usual. Jammer dat er geen audio/video van Dangerous Oosetende is
WOW!~Uploaden gek!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb de video van Dangerous Oostende hoor.![]()
Wel slechte kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |