abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70166581
Zodra ik 'm vind, ga ik het uploaden ook! Meezingen zul je op de nummers van Aaron Carter!

[ Bericht 52% gewijzigd door Sideshowbobbie op 19-06-2009 21:47:49 ]
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70166632
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:40 schreef Rnnz het volgende:
Nou, jippie, Aaron Carter. Dr Dentz, valt me tegen van je.

Zo'n mooi nummer

Op het einde ook: "Haaii"
pi_70180489
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zodra ik 'm vind, ga ik het uploaden ook! Meezingen zul je op de nummers van Aaron Carter!
Bij deze dan

DrDentz: dat je er van mag genieten man!

pi_70180733
Bedankt man. Dat bellen in het begin moeten ze erin houden.
pi_70180863
Geen dank! Het was dan ook een top performance
pi_70181002
Je YouTube account bestaat wel voor 100% uit Aaron Carter filmpjes.
pi_70181193
Oh nooeess! Niet verder vertellen hoor
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:32:40 #283
259298 Deval
Best of both worlds 8)
pi_70181857
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Oh nooeess! Niet verder vertellen hoor
pi_70184034
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Zo'n mooi nummer

Op het einde ook: "Haaii"
Hier hoor je echt goed dat zn stem nog príma is he, precíes hetzelfde als op t album. KAN NIET WACHTEN!!!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_70184560
Als hij nou maar zorgt dat hij dat ook in Londen gaat doen..

Ik verwacht dat het this time around echt een andere MJ zal zijn die je zult zien in Londen.
pi_70185006
Leuke woordspeling

Als je kijkt naar de Dangerous en HIStory concerten, toen zag/hoorde je al hoe belabberd ie klonk wanneer hij even live ging zingen. Snel uitgeput, schreeuwerig en soms onverstaanbaar. Zoals hij tijdens de Bad concerten heeft gezongen, mag voor een ieder duidelijk zijn dat dat vervlogen tijden zijn.

M.i. zingt hij een nummertje of één á twee live, wat waarschijnlijk ballads zullen zijn. Of ie die al enigszins mooi live kan zingen, mag ik hem helpen hopen. Nee, Michael zal het helaas weer moeten doen van zijn sublieme lipsync kunsten
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:12:57 #287
259298 Deval
Best of both worlds 8)
pi_70185153
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuke woordspeling

Als je kijkt naar de Dangerous en HIStory concerten, toen zag/hoorde je al hoe belabberd ie klonk wanneer hij even live ging zingen. Snel uitgeput, schreeuwerig en soms onverstaanbaar. Zoals hij tijdens de Bad concerten heeft gezongen, mag voor een ieder duidelijk zijn dat dat vervlogen tijden zijn.

M.i. zingt hij een nummertje of één á twee live, wat waarschijnlijk ballads zullen zijn. Of ie die al enigszins mooi live kan zingen, mag ik hem helpen hopen. Nee, Michael zal het helaas weer moeten doen van zijn sublieme lipsync kunsten
Ben der bang voor idd, maar het is iig wel beter dan dat ie zijn stem compleet verneukt zoals op enkele HIStory concerten.
pi_70185283
Ik heb er vertrouwen in dat hij echt live zal gaan zingen. Of ja, niet alles. Maar ik denk ongeveer 50 of 40 %. Als hij bij de rest maar pre-recorded versies van NU gebruikt, en niet de studioversies. Wek dan in ieder geval nog enigszins de illusie dat je live zingt. Niemand zit te wachten op de album versie van Man In The Mirror.

'I'm gonna make a change, UUUH, for once in maaaiii liiiiiiiive, shamone heeee'
pi_70186154
I'm with Rnnz on this one. Verwacht zeker meer live dan HIStory Tour, met Dangerous niveau zou k tevreden zijn.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:01:17 #290
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_70188349
Ik hoop ook op in ieder geval een goed aantal nummers live (de langzame zeker)...

Ik verwacht echt niet dat beat it of thriller live gezonden gaat worden en dat hoeft van mij ook niet.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_70188922
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:17 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat hij echt live zal gaan zingen. Of ja, niet alles. Maar ik denk ongeveer 50 of 40 %. Als hij bij de rest maar pre-recorded versies van NU gebruikt, en niet de studioversies. Wek dan in ieder geval nog enigszins de illusie dat je live zingt. Niemand zit te wachten op de album versie van Man In The Mirror.

'I'm gonna make a change, UUUH, for once in maaaiii liiiiiiiive, shamone heeee'
True, als ie maar in ieder geval dan prerecorded versies gaat gebruiken. Maar dan nog, 50% live vind ik veel hoor , zeker gezien het feit dat ie dat zelfs al niet deed op z'n 35e. Daarbij, het wordt voor hem als bijna 51 jaar nog lastig om dat om de dag te doen. Dat zou niet goed zijn voor z'n stem. Straks last ie een groot deel af vanwege problemen met z'n stem . Als ie dan 40-50% live zingt, dan zal dat zo nu en dan zijn.

Ik zie het 'm zo graag doen, maar ik denk dat ik met wat lagere verwachtingen naar het concert moet gaan om dan wellicht gruwelijk te worden overdonderd met het feit dat ie het misschien nog allemaal wel in zich heeft. Dat zou wel vet zijn
pi_70206326
@Janena: Beat It is dan juist een nummer wat ik wel live verwacht als ie meer zingen. Dat is geen ontzettend moeilijk nummer, zelfs als je danst valt het wel mee. Thriller is dan weer zo'n nummer, dat zal hij echt niet live gaan zingen. Hetzelfde geldt voor Smooth Criminal. Geen enkele artiest kan die nummers live zingen met alle choreografie er omheen, zeker niet op je 50e/51e.

Nummers als Stranger In Moscow en You Are Not Alone zijn ook moeilijke nummers, ook al zijn het ballades. Dat zal hij ook niet live gaan zingen, 100 % zeker.

Ik ben wel ontzettend benieuwd hoe het is gesteld met z'n stem, of ie nog steeds zo beschadigd is. Bij de Dangerous Tour en vooral de HIStory Tour kon je duidelijk horen dat het slecht gesteld was. Het is ook wel jammer.. je moet het eigenlijk ook niet als excuses willen gebruiken, maar MJ heeft nooit geluk gehad met z'n gezondheid.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:28:19 #293
33350 Janena
pi_70209500
Ja, daar zit wel wat in...Beat is is geen moeilijk nummer.

Dat klonk in Oostende in 1997 ook best redelijk live

Ach weet je, eigenlijk vind ik alles wel best, zolang het maar een onwijs toffe show wordt en dan bij voorkeur ZONDER 'Heal the world'.

Ik weet niet waarom maar ik heb echt een schijthekel aan dat nummer (sorry MJ).
Doe mij dan maar een ander red-de-wereld nummer ala 'we are the world' of 'man in the mirror' of evt. 'earthsong' (ook niet alles maar het heeft in ieder geval meer pit)...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:33:34 #294
259298 Deval
Best of both worlds 8)
pi_70209626
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef Janena het volgende:

Ach weet je, eigenlijk vind ik alles wel best, zolang het maar een onwijs toffe show wordt en dan bij voorkeur ZONDER 'Heal the world'.

Doe mij dan maar een ander red-de-wereld nummer ala 'we are the world' of 'man in the mirror' of evt. 'earthsong' (ook niet alles maar het heeft in ieder geval meer pit)...

Earth song is geweldig joh
pi_70209844
quote:

Beat It live in Oostende? Ik denk dat je Dangerous bedoelt. Beat It heeft hij daar niet live gezongen in elk geval.

pi_70210399
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:42 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Beat It live in Oostende? Ik denk dat je Dangerous bedoelt. Beat It heeft hij daar niet live gezongen in elk geval.

Alleen de ad-libs, as usual. Jammer dat er geen audio/video van Dangerous Oosetende is
pi_70210460
quote:

Ik denk dat hij Heal the World als toegift geeft, en dat iedereen elkaars handen dan vasthoudt. Vreemden van elkaar of niet.
pi_70210732
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:07 schreef Zapato het volgende:

[..]

Alleen de ad-libs, as usual. Jammer dat er geen audio/video van Dangerous Oosetende is
Ik heb de video van Dangerous Oostende hoor.

Wel slechte kwaliteit.
pi_70213622
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ik heb de video van Dangerous Oostende hoor.

Wel slechte kwaliteit.
WOW!~Uploaden gek!
  zondag 21 juni 2009 @ 10:54:45 #300
33350 Janena
pi_70215317
Die heb ik ook, nog op VHS en de kwaliteit is inderdaad bagger maar het is toch wel leuk om nog eens te kijken...
Moet het binnenkort maar eens even nakijken dan, had echt in mijn hoofd dat beat it live gedaan werd (ik wordt oud).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')