gok eindhovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wel belang bij een van de hdd behuizingen ide.
Waar moet het wegkomen ?
welke schijven zijn dit?quote:foto Op vrijdag 22 mei 2009 14:07 schreef gafietsuh het volgende:
2 Harde schijven (SATA)
- 320 GB
- 250 GB
25,- per stuk
Sata II?quote:foto Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef gafietsuh het volgende:
@Marcel-o: Zijn volgens mij Hitachi schijven (zitten nu nog in mijn pc, moet ze er nog uit schroeven)
Daar denk ik nog even over.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:16 schreef gafietsuh het volgende:
@ marcel-0: Volgens mij is het geen Sata II, maar kan voor de zekerheid wel even kijken (en versturen is geen probleem, anti statisch enzo....)
@w00fer: Ding is zo goed als nieuw in originele doos.... voor 50,- mag je hem op komen halen
Exact dezelfde features, en voor deze categorie DVD spelers maakt het niets uit wat voor merkstickertje erop staat. Het is een Philips PET-716quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:56 schreef gafietsuh het volgende:
Maar wat voor een merk... :S
Ik heb hem binnen, hartelijke dank! In het ervaringentopic staat het verloop van onze deal. Ik heb hem verwijderd uit de openingspost aangezien je dat zelf niet meer kan.quote:foto Op woensdag 3 juni 2009 15:57 schreef gafietsuh het volgende:
Doe hem morgen op de post, bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop