quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is een nieuwe hype. help je me om hem naar ONZ te brengen?![]()
cya xx
Niet zo zuur!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jaa manggg !!111 je moet je muil houdee unts unts
[ afbeelding ]
quote:
Sta niet zo te janken en doe er wat aan.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sta niet zo te janken en doe er wat aan.
xx
Neuh, zolang ze maar in dit topic blijven en niet de rest van de volwassen discussies hier in ONZ gaan vervuilen met puberaal gedrag tolereer ik het nog.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sta niet zo te janken en doe er wat aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
Het verschil tussen PUB en ONZ is dan ook nauwelijks waarneembaar.
In dat geval doe ik mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Dude ik ben geband geweest in 2007 omdat poepeneesje en ik aan het einde van elke post xxx deden
Dus hou er maar mee op![]()
also in before the lock
kutusers veroorzaken geen hype
Grappigste post van de week.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, zolang ze maar in dit topic blijven en niet de rest van de volwassen discussies hier in ONZ gaan vervuilen met puberaal gedrag tolereer ik het nog.
quote:
Stiekem moest ik ook lachen.quote:
xxquote:
Het moet ook helemaal niet grappig zijn faalhaas.quote:
Het enige wat het wel is is stom.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het moet ook helemaal niet grappig zijn faalhaas.
Vroegah deed een user dat bij elke post en die kreeg toen gezeik. Dus ik snap niet waarom het nu geaccepteerd wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Een kusjes-topic!!!
xx
Vroeger hadden we nog een user die de naam -XX- droeg......
Het wordt niet geaccepteerd, het wordt gedoogd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vroegah deed een user dat bij elke post en die kreeg toen gezeik. Dus ik snap niet waarom het nu geaccepteerd wordt.
xx
maw je bent dus gewoon een watje. Ipv je werk te doen en het op slot te flikkeren speel je het mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het wordt niet geaccepteerd, het wordt gedoogd.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
maw je bent dus gewoon een watje. Ipv je werk te doen en het op slot te flikkeren speel je het mee.
Zullen we stiekem een affaire beginnen? Dan zeggen we het gewoon niet tegen remlof en paul.quote:
Je vergeet de xx. en ja is goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zullen we stiekem een affaire beginnen? Dan zeggen we het gewoon niet tegen remlof en paul.
xx
Ik had het al ge-edit idd, ik was zo met mijn gedachten bij jou, dat ik het even vergat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je vergeet de xx. en ja is goed.Nu hebben wij ook verkering.
xx
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had het al ge-edit idd, ik was zo met mijn gedachten bij jou, dat ik het even vergat.
Verkering? Nee joh, jiij bent mjn geheime minnaar dan
xx
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]ik word er een beetje verlegen van.
xx
Hoelang nog?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het wordt niet geaccepteerd, het wordt gedoogd.
Niemand leest dit toch, want dit is een gesloten forum.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Ik ook!
We moeten alleen wel zorgen dat niemand het verder weet enzo anders krijgen we roddels.![]()
En onze liefde is te mooi, om te vervuilen met praatjes,
xx
Ja, want dat bepaal jij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:17 schreef iamredleader het volgende:
Okee, zijn we uitgezoend? Dan graag verder op MSN
Zolang jij paul uit dit topic houdt, probeer ik dat met remlof.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niemand leest dit toch, want dit is een gesloten forum.
xx
Okay, en je vergeet weer xx.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang jij paul uit dit topic houdt, probeer ik dat met remlof.
Jij hebt niks gezien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |