KNMI guidance:quote:Op maandag 25 mei 2009 17:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dan dat ik hier in Groningen nog een mooi showtje krijg vannacht ?
Ik kan er vrijwel niets over zeggen, aangezien alles nog moet ontstaan.quote:NEERSLAG:
In de Hir Uitvoer wordt de buiigheid boven België volledig gemist, wel in de EC00 Uitvoer. Gaat ten Z van ons land langs. In het zuidoosten hierdoor in de middag kleine kans op een bui, wanneer deze komt met hagel. Vanavond en vannacht trekken de buien over het westen noordoostwaarts. Kans op hagel. Kans op zwaar onweer is volgens KOUW in het zuiden en zuidwesten tussen 1521 40-50%
Me2, met me 4MP cameraquote:Op maandag 25 mei 2009 17:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Laat ik nou net in het westen wonen :-) (oude wetering, vlakbij Leiden).
Ik ga proberen om, als het inderdaad tekeer gaat en als het lukt, foto's te maken :-) en zo niet dan niet!
Inderdaad, maar nog niets koeler, ik vind het een beetje drukkend.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:27 schreef horned_reaper het volgende:
Hier in Groningen wordt de lucht opeens flink bewolkt en een beetje grauw en donker in de verte :S
Dat wordt omvliegen voor de vliegtuigen in de buurt, en een redelijk stuk ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker hoge wolken: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
Hmhm... En da's ook nog een drukke route daar (Eurocontrol bij Maastricht en vliegvelden van o.a,. Luik, Maastricht, Dusseldorf, Weeze, Keulen/Bonn enz.).quote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat wordt omvliegen voor de vliegtuigen in de buurt, en een redelijk stuk ook.
Ik ben recentelijk nog kris-kras over Java heen gevlogen op een route van JOG (Yogyakarta) naar CGK (Jakarta), vanaf Jogja naar het zuidwesten tot over de zee, toen met een scherpe bocht naar het N tot over de noordkust en dan W tot voorbij Jakarta en met een boogje tegen de klok in weer terug landen op het vliegveld. Mooie vlucht met veel mooie wolkenpartijen.. camera zat in mijn baggage helaasquote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmhm... En da's ook nog een drukke route daar (Eurocontrol bij Maastricht en vliegvelden van o.a,. Luik, Maastricht, Dusseldorf, Weeze, Keulen/Bonn enz.).
Wat er in die tassen zit, zorgt toch wel voor een beetje verkoeling? In de vorm van wat blikjes?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef JDude het volgende:
In Breda was het daarstraks bewolkt, maar nu wordt het weer wat helderderderder vanuit het zuidwesten. Wel verdomd broeierig, zeker als je net met twee zware tassen een gekoelde Albert Heijn uit wandelt.
Zou mooi zijn. Ik hecht meer waarde aan de weerberichten van de RTL, dan die van de NOS. Zijn betrouwbaarder. Dit heeft Kassa (Vara) eens in het verleden onderzocht.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:44 schreef horned_reaper het volgende:
Helga de Leur vertelde net in het weerbericht dat het vannacht noodweer kon worden op bepaalde plaatsen in het land !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |