D'r komt er nog één, al lijkt die tussen Tubbergen en Hardenberg helemaal los te gaan en Oldenzaal en Enschede hooguit flink wat water krijgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:28 schreef Logician het volgende:
Dat was een lekkere donderbui, heb hem opgenomen
Ik ben benieuwd, zal zo mijn filmpje eens gaan uploadenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
D'r komt er nog één, al lijkt die tussen Tubbergen en Hardenberg helemaal los te gaan en Oldenzaal en Enschede hooguit flink wat water krijgen
Voor maandag ziet het er goed uit ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:29 schreef Againzender het volgende:
voorlopig hoop ik maar dat de verwachtingen voor maandag uitkomen....
wat een kut tvp![]()
Ziet er goed uit inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:29 schreef Againzender het volgende:
voorlopig hoop ik maar dat de verwachtingen voor maandag uitkomen....
wat een kut tvp![]()
nou, dat zie ik niet zo snel gebeuren hoorquote:
Hij bedoelt vast maandag, dan word het vies benauwd denk ik met s'avonds kans op onweer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dat zie ik niet zo snel gebeuren hoor
Nee, dat is de cape-kaart.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:06 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar diegene die in belgie wonen krijgen de volle laag?
Ik zit er anders precies in het middenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Potver,waardeloze kaart.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |