WHoop whoop!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef RitseB het volgende:
bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd op mijn huiswarming
Zolang disjfa je buurman niet wordt valt er niets te vrezenquote:
Wij verwachten rockband op een enorme tv met een goede geluidsinstallatie. per persoon 5liter koud, duur bier natuurlijk. En chips, in bakjes, met verschillende smaken, die bijgevuld worden vóórdat ze leeg zijn!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef RitseB het volgende:
bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd op mijn huiswarming
Tuurlijk is het eng. Je kan je huur niet betalen. Kan geen baan vinden. Kan je school niet meer betalen. Je gaat aan de coke. Je word je huis uitgezet. Je gaat elke dag bij de locale supermarkt staan met een krantje om je coke verslaving te handhaven. Je verkoopt je lichaam aan de lokale kassieres. Je bent zo erg aan de coke dat je lekker overgaat naar heroine. Je komt je deur niet meer uit. Je slaapt in een doos. Je gaat eraan.quote:
X-men origins: Disjfaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk is het eng. Je kan je huur niet betalen. Kan geen baan vinden. Kan je school niet meer betalen. Je gaat aan de coke. Je word je huis uitgezet. Je gaat elke dag bij de locale supermarkt staan met een krantje om je coke verslaving te handhaven. Je verkoopt je lichaam aan de lokale kassieres. Je bent zo erg aan de coke dat je lekker overgaat naar heroine. Je komt je deur niet meer uit. Je slaapt in een doos. Je gaat eraan.
Einde ritseb.
Que?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:46 schreef disjfa het volgende:
Jammer dat er geen mods meer zijn die nog topictitelweizigingen doen
Ik ben een x-menquote:
Jij bent geen modquote:
Rockband gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wij verwachten rockband op een enorme tv met een goede geluidsinstallatie. per persoon 5liter koud, duur bier natuurlijk. En chips, in bakjes, met verschillende smaken, die bijgevuld worden vóórdat ze leeg zijn!
Faal.quote:
HET LIJKT WEL EEN VRIJDAGquote:
2NDPAGEFIPO, waids.quote:
LMAOLAPOHIHIquote:
En dat vertel je voltrotsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb turning Point gedoneerd aan DGVF nu krijg ik DVD 2 gratis thuis gestuurd![]()
![]()
Je faal in het maken van dequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:41 schreef disjfa het volgende:
En vervolgens quote hij voltrots AQ
Dan is het wel weer begrijpelijk :")
Doen we nu even. check je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
Na 3 potjes proberen de "On yer bike!" achievement te halen van FIFA 09 is het gelukt
Prachtige omhaal in het doel, na de 90 'minuten'
nu een potje doen Ed? Vanavond kan ik niet
Was lachen! Je moet even wat meer oefenen dan kom je er wel!quote:
Ik heb ondertussen een traditie opgebouwd om altijd de eerste wedstrijd die ik met een nieuwe Fifa speel te verliezenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was lachen! Je moet even wat meer oefenen dan kom je er wel!
Vooral de trappen op het doel heb je zeker niet onder controle, je miste zelfs op een leeg doel
Bij FIFA is het echt belangrijk hoe je loopt en hoe hard je trapt, het is niet zo dat hij automatisch op het doel schiet en de keeper het maar moet tegenhouden.
Ik kan als geen ander zeggen dat het echt op gevoel komt, in het begin heb ik zelfs FIFA verkocht omdat ik er helemaal niks van bakte, later toch besloten om het weer aan te schaffen en het een kans te geven. Ik heb er een tijd over gedaan om op dit niveau te komen.
In het begin won ik niet eens van de computer op amateur. Zelfs niet als de CPU een kut team had.
Gewoon blijven oefenen!
Ik druk altijd B zo kort mogelijk in bij een doelschot, anders knal ik er overheen. Hoe kan je met meer kracht schieten maar wel lager?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was lachen! Je moet even wat meer oefenen dan kom je er wel!
Vooral de trappen op het doel heb je zeker niet onder controle, je miste zelfs op een leeg doel
Bij FIFA is het echt belangrijk hoe je loopt en hoe hard je trapt, het is niet zo dat hij automatisch op het doel schiet en de keeper het maar moet tegenhouden.
Ik kan als geen ander zeggen dat het echt op gevoel komt, in het begin heb ik zelfs FIFA verkocht omdat ik er helemaal niks van bakte, later toch besloten om het weer aan te schaffen en het een kans te geven. Ik heb er een tijd over gedaan om op dit niveau te komen.
In het begin won ik niet eens van de computer op amateur. Zelfs niet als de CPU een kut team had.
Gewoon blijven oefenen!
De kunst is om de bal tijdens het rennen erin te knallen, want dan gaat de bal het snelst ( heb je kunnen zien van de afstandsschoten van Ronaldo die ik heb gemaakt ) en dan heeft de keeper moeite met het tegenhouden van het schot.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik druk altijd B zo kort mogelijk in bij een doelschot, anders knal ik er overheen. Hoe kan je met meer kracht schieten maar wel lager?
En waar moet ik op letten dan hoe ik loop en wanneer ik moet schieten?
Ik bak ook nooit iets van een voorzet, alleen een hoge voorzet vanuit de uiterste hoek lukt soms, daar was ik op aan t oefenen voor die omhaal.
En nog meer tips en truukjes?
Ik ga offline wel oefenen, ik heb op amateur al van Man U gewonnen met een half-ster team. En straks met vrienden op de bank ff doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De kunst is om de bal tijdens het rennen erin te knallen, want dan gaat de bal het snelst ( heb je kunnen zien van de afstandsschoten van Ronaldo die ik heb gemaakt ) en dan heeft de keeper moeite met het tegenhouden van het schot.
Je moet ook zien waar de bal is tijdens het dribbelen, zodra de bal niet meer voor je voeten is kan je al het commando geven om te gaan schieten, dus zodra de bal bij de voeten is het schot komt.
Ik kan je echt niet precies vertellen hoe je moet lopen en hoe je moet schieten, dat moet je echt zelf onder de knie krijgen, dat is echt puur gevoel.
Speel desnoods offline met Man U tegen een slecht team, en ga net zo lang oefenen tot je een beetje door hebt hoe je moet schieten ( heb ik namelijk ook op die manier gedaan )
Precies om deze reden had ik in het begin een hekel aan FIFA, omdat je niet weet hoe het moet en er helemaal niks uitgelegd word. Wij kwamen er een aantal weken pas achter dat je met vrije trappen de L1 knop ingedrukt moet houden om hard te knallen.
Het is echt oefenen oefenen oefenen.
Ik wil anders wel online met een slecht team, dan zal ik zoveel mogelijk afstand houden zodat je kan oefenen op je schoten.
Geen ideequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:55 schreef lkb9000 het volgende:
Tiete tiete tiete!
Hoe stel ik de taal van het commentaar in in fifa?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
Fucking goatse hotlink plaatjemaar afgezien daarvan, BEST POST EVER!
Oh op die manier.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
Fucking goatse hotlink plaatjemaar afgezien daarvan, BEST POST EVER!
Opgerukte schaamstreekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef Reintji het volgende:
Wat een lelijke tattoo van Fajah Lourens zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef Reintji het volgende:
Hij is wel vol van zichzelf..Er is een gast, die heeft al iets van 15 tribute's gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heet Edwinuss??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er is een gast, die heeft al iets van 15 tribute's gemaakt
Later dude!quote:
Ik dacht dat je er 2 had gemaaktquote:
Nakend.quote:
Ik zag opeens een youtube voor me, een korte flits was het... Denk emarwii... maar dan een nakende lenny en edwinuss, fifa2009 ... bicycle-kicks oefende... het was maar een halve seconde ofzo.. maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:57 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik zag opeens een youtube voor me, een korte flits was het... Denk emarwii... maar dan een nakende lenny en edwinuss, fifa2009 ... bicycle-kicks oefende... het was maar een halve seconde ofzo.. maareeeeeeeew!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
[..]
Ik zag opeens een youtube voor me, een korte flits was het... Denk emarwii... maar dan een nakende lenny en edwinuss, fifa2009 ... bicycle-kicks oefende... het was maar een halve seconde ofzo.. maarDuude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:20 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=60&ch=1&sd=0
Ai Heavy Rain lijkt me zo awesome
[..]
Ik zag opeens een youtube voor me, een korte flits was het... Denk emarwii... maar dan een nakende lenny en edwinuss, fifa2009 ... bicycle-kicks oefende... het was maar een halve seconde ofzo.. maarMaar verder gaat alles goed met je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Yup, Omikron: The Nomad Soul....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:23 schreef lkb9000 het volgende:
Fahrenheit heb ik niet gespeeld, Nomad Soul wel eventjes, Omikron heette dat toch ook?
Dat lukte eerst niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:40 schreef Reintji het volgende:
Ha, mooi. Ik kan de pagina van de SC weer gewoon openen op het werk. Dank nog Ed, voor de mooie vrijdagavond parade.
Ahjoh, medisch onderzoek!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:47 schreef Reintji het volgende:
Dat lukte wel, maar sommige collega's zijn zoveel prettig vlees niet gewend.
Mja, vond het ook niet zo'n succes op m'n iPhone in de trein...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:47 schreef Reintji het volgende:
Dat lukte wel, maar sommige collega's zijn zoveel prettig vlees niet gewend.
of je vriendin naast jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, vond het ook niet zo'n succes op m'n iPhone in de trein...
Scoll*scroll*oooeps...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, vond het ook niet zo'n succes op m'n iPhone in de trein...
Scoll*scroll*oooeps...
Cast Awayquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:52 schreef RitseB het volgende:
Hij is echt harstikke leuk, Tom Hanks is echt een goede acteur
Ben niet bij m'n xbox, en ben met school bezigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij at net crackers met mosterd, mayonaise en ketchup
Straks potje fifa?
quote:Angels & Demons (2009) .... Robert Langdon
The Great Buck Howard (2008) .... Mr. Gable
Charlie Wilson's War (2007) .... Charlie Wilson
The Da Vinci Code (2006) .... Dr. Robert Langdon
Cars (2006) (voice) .... Woody Car
Magnificent Desolation: Walking on the Moon 3D (2005) (voice) .... Narrator
The Polar Express (2004) .... Hero Boy / Father / Conductor / Hobo / Scrooge / Santa Claus
... aka The Polar Express: An IMAX 3D Experience (USA: IMAX version)
Elvis Has Left the Building (2004) .... Mailbox Elvis
The Terminal (2004) .... Viktor Navorski
The Ladykillers (2004) .... Professor G.H. Dorr
"Freedom: A History of Us" .... Abraham Lincoln / ... (7 episodes, 2003)
- A Fatal Contradiction (2003) TV episode .... Abraham Lincoln
- A War to End Slavery (2003) TV episode .... Abraham Lincoln
- Independence (2003) TV episode .... Paul Revere
- Liberty for All (2003) TV episode .... Daniel Boone
- Wake Up America (2003) TV episode .... Reporter
(2 more)
Catch Me If You Can (2002) .... Carl Hanratty
Road to Perdition (2002) .... Michael Sullivan
"Band of Brothers" (2001) TV mini-series .... British officer (unknown episodes)
Cast Away (2000) .... Chuck Noland
The Green Mile (1999) .... Paul Edgecomb
... aka Stephen King's The Green Mile (USA: complete title)
Toy Story 2 (1999) (voice) .... Woody
... aka Toy Story 2 in 3-D (USA: promotional title)
Toy Story 2 (1999) (VG) (voice) .... Woody
You've Got Mail (1998) .... Joe Fox
Saving Private Ryan (1998) .... Capt. John H. Miller
"From the Earth to the Moon" .... Jean-Luc Despont (1 episode, 1998)
- Le voyage dans la lune (1998) TV episode .... Jean-Luc Despont
That Thing You Do! (1996) .... Mr. White
Toy Story Activity Center (1996) (VG) (voice) .... Woody
Toy Story (1995) (voice) .... Woody
... aka Toy Story in 3-D (USA: promotional title)
Apollo 13 (1995) .... Jim Lovell
... aka Apollo 13: The IMAX Experience (USA: IMAX version)
Forrest Gump (1994) .... Forrest Gump
Vault of Horror I (1994) (TV)
Philadelphia (1993) .... Andrew Beckett
"Fallen Angels" .... Trouble Boy #1 (1 episode, 1993)
- I'll Be Waiting (1993) TV episode .... Trouble Boy #1
Sleepless in Seattle (1993) .... Sam Baldwin
A League of Their Own (1992) .... Jimmy Dugan
"Tales from the Crypt" .... Baxter (1 episode, 1992)
... aka "HBO's Tales from the Crypt"
- None But the Lonely Heart (1992) TV episode .... Baxter
Radio Flyer (1992) (uncredited) .... Older Mike
The Bonfire of the Vanities (1990) .... Sherman McCoy
Joe Versus the Volcano (1990) .... Joe Banks
Turner & Hooch (1989) .... Det. Scott Turner
The 'burbs (1989) .... Ray Peterson
Punchline (1988) .... Steven Gold
Big (1988) .... Josh Baskin
Dragnet (1987) .... Pep Streebeck
Every Time We Say Goodbye (1986) .... David Bradley
Nothing in Common (1986) .... David Basner
The Money Pit (1986) .... Walter Fielding, Jr.
Volunteers (1985) .... Lawrence Whatley Bourne III
The Man with One Red Shoe (1985) .... Richard Harlan Drew
Bachelor Party (1984) .... Rick Gassko
Splash (1984) .... Allen Bauer
"Family Ties" .... Ned Donnelly (3 episodes, 1983-1984)
- Say Uncle (1984) TV episode .... Ned Donnelly
- The Fugitive: Part 2 (1983) TV episode .... Ned Donnelly
- The Fugitive: Part 1 (1983) TV episode .... Ned Donnelly
Mazes and Monsters (1982) (TV) .... Robbie Wheeling
... aka Dungeons and Dragons (USA: video box title)
... aka Rona Jaffe's Mazes and Monsters
"Happy Days" .... Dr. Dwayne Twitchell (1 episode, 1982)
... aka "Happy Days Again" (USA: syndication title)
- A Little Case of Revenge (1982) TV episode .... Dr. Dwayne Twitchell
"Taxi" .... Gordon (1 episode, 1982)
- The Road Not Taken: Part 1 (1982) TV episode .... Gordon
"Bosom Buddies" .... Buffy Wilson / ... (37 episodes, 1980-1982)
- Not the Last Picture Show (1982) TV episode .... Kip Wilson/Buffy Wilson
- Not with My Sister, You Pig (1982) TV episode .... Kip Wilson/Buffy Wilson
- Who's on Thirst? (1982) TV episode .... Kip Wilson/Buffy Wilson
- The Way Kip and Henry Were (1982) TV episode .... Kip Wilson/Buffy Wilson
- Kip Off the Old Block (1982) TV episode .... Kip Wilson/Buffy Wilson
(32 more)
"The Love Boat" .... Rick Martin (1 episode, 1980)
- Friends and Lovers/Sergeant Bull/Miss Mother (1980) TV episode .... Rick Martin
He Knows You're Alone (1980) .... Elliot
... aka Blood Wedding
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:44 schreef Misan het volgende:
[FOK!games] Freddie Mercury beoordeelt SingStar-games
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:44 schreef Misan het volgende:
[FOK!games] Freddie Mercury beoordeelt SingStar-games
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:32 schreef Fallen het volgende:
Damnit.... *zucht*
Soms voel ik me zo dom...![]()
Ik was net even snel boodschappen doen bij de AH, in mijn foute trainingskleren want ik heb hardgelopen vanmiddag en had nog geen zin om me om te kleden/douchen.
Stap 3 meter de winkel binnen, zie ik daar zo'n beetje m'n droomvrouw....
Beetje alternatief, lang krullend rood haar, blauwe ogen, leuk figuur...
Okay, niks aan de hand. Kan gebeuren, niet moeilijk doen, gewoon door-ademen....
Op dit soort momenten voel ik me dus totaal niet op mijn gemak, zeker niet wanneer ik ongeschoren, onverzorgd en fout gekleed in een dergelijke omgeving rondloop. Maar goed... dus wat te doen, wat te doen?
Ik besluit maar gewoon casual mijn boodschappen bij elkaar te zoeken, totdat ik achter haar loop en zij zich omdraait omdat ze de koffiepads voorbij loopt en die blijkbaar moest hebben. Dus in een soort van dans draaien we om elkaar heen en zeg ik "sorry" omdat ik haar daarbij bijna ondersteboven loop. Een stomme grijns staat daarbij op m'n gezicht....![]()
Anyways, ik loop door en vervolg mijn weg door de gangpaden op zoek naar zo'n klein flesje rode wijn en een paar blikjes imitatie Red Bull. Realiseer me dat ik nog brood moet hebben, dus loop ik weer terug... zie ik haar staan en hoor haar aan het AH-personeel vragen of ze vanille-stokjes verkopen. De 2 heren kijken elkaar aan en hebben geen idee waar het over gaat.
Ik weet echter precies waar ze hangen en loop alvast naar het rek, pak een zakje met vanille-stokjes en loop terug naar haar.
"Hoi, ik hoorde dat je deze zocht en ik wist toevallig waar ze hingen..."
Zij lacht en bedankt me en kijkt me lief aan... Ik smelt, krijg een kop als een boei en draai me snel om, om zo nonchalant mogelijk mijn kleur te verhullen.![]()
Uiteindelijk loopt ze richting kassa, ik ook... alleen ik heb weer de verkeerde rij gekozen en doe er daarom 3x zolang over om af te rekenen.
Heb niet gezien waar ze naar toe ging... of wat.![]()
![]()
En ik voel me stom... want dit is een HIMYM moment en het overkomt me gewoon...
Damn, ik... euh.. *zucht*
Mja, ik denk dat ik de komende tijd gewoon dagelijks omstreeks dezelfde tijd naar deze AH ga en maar gewoon ga hopen dat ik haar nog een keer tegenkom.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Met een beetje geluk is het haar vaste AH (alleen dan zou ze misschien niet vragen naar een product), en kom je haar nog eens tegen daar
En vrouwen geilen op ongeschoren mannen, geen probleem dus
Was er niet een andere vrouw die je ook leuk vond?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik de komende tijd gewoon dagelijks omstreeks dezelfde tijd naar deze AH ga en maar gewoon ga hopen dat ik haar nog een keer tegenkom.
Maar ik heb nu serieus gewoon buikpijn...
Jawel... maar euh, dit slaat in als een bom.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was er niet een andere vrouw die je ook leuk vond?
Ik hoop dat je haar nog een keer tegenkomt
Je vergeet SUIT UP!quote:
Fifa doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:42 schreef lkb9000 het volgende:
Zo ik ben terug van de winkel, zal ik eerst koken, of eerst een biertje nemen? mmmmm
Wat een baasquote:
quote:
Dude!! Ik ga gewoon met je mee volgende keer.. Doe ik een pak aan, loop naar die chick toe en zeg:"Haaaaave you met Fallen?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! Ik ga gewoon met je mee volgende keer.. Doe ik een pak aan, loop naar die chick toe en zeg:"Haaaaave you met Fallen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet toch, ouwe baas!quote:
Don't EVER touch my drums... EVER!!!quote:
Vette filmquote:
Snoopaloop!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Vette film
Heb ook zin in Old School..
FRANK THE TAAAANK!!
tja ik stond onder de douchequote:
Hoe dat zo?quote:
Biertje?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
STFU 9000 of ik pak de eerste trein naar Groningen to KICK your ass.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
STFU 9000 of ik pak de eerste trein naar Groningen to KICK your ass.
Ja, tuurlijk... dat kan er ook nog wel bij....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat jullie niet mij willen vermaken, dat maakt jullie allen homosexueel
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! Ik ga gewoon met je mee volgende keer.. Doe ik een pak aan, loop naar die chick toe en zeg:"Haaaaave you met Fallen?"Ik vond mezelf al heel stoer eigenlijk om die vanillestokjes te regelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat "Haaaaaaaave you met .... " ga ik echt nog gebruiken!
Snel voordat HIMYM een grote hit wordt in NL!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Deze week burnout paradise met 15% gehaald alquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:12 schreef SkyChat het volgende:
Wie gaat er volgende week die 15% korting actie misbruiken bij bart smit, intertoys, etc etc?
nog een spel waar ik je ass me kan whoopen! Tofquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deze week burnout paradise met 15% gehaald al
En volgende week COD4 denk ik
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nog een spel waar ik je ass me kan whoopen! Tof
Kutcontrollersquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:28 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPANKY!!!! Waar zat je nou??quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:27 schreef SpankmasterC het volgende:
MIJN GOD!!! Zit skychat nu te SCen?!
Gezelligheid!!
Ja vooral dezequote:
quote:
Japanse porno, of Hentai?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben even schijten en Japanse porno kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET VOOR KLEINE BABYOOGJES
SHIT JA.quote:
Daar moet ik voor inloggenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
SHIT JA.
http://www.pornbb.org/all(...)av-jav-t1496339.html
Hier zitten wel wat pareltjes tussen.
Je komt nu toevallig op een moment dat we het over tieten hebben, normaal is het nog veel doellozerquote:
Wat ben je dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:25 schreef SkyChat het volgende:
Whehehe ja hoe zou het komen?
BTW!!! Morgen koopzondag hiero dus ik ga echt wel even Far Cry 2 Collectors edition halen!!
Of ben ik dan [ afbeelding ]
Goed nummer.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Kanye West – Drunk And Hot Girls (Ft. Mos Def) [ afbeelding ]
Je caps staat aan.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:09 schreef lkb9000 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAA ZELFS OP EEN PC HEB JE LAST VAN KANKERAPPLE!
Ik was met Illustrator bezig, voor school, en tussendoor internet ik wat rond. Ik wou een filmpje kijken, maar daarvoor moest ik m'n quicktime updaten. De installatie zegt "voor de installatie moet ik alle quicktime dingen afsluiten" Ik denk "boeie, doe maar", en vervolgens sluit ie Illustrator af, alsof dat iets te maken heeft met fucking quicktime.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:27 schreef SkyChat het volgende:
Quicktime
Wie dat verzonnen heeft... fucking die plz
Quicktime + iTunes
Ja maar dan zonder die tering Quicktimequote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Al vind ik iTunes wel een geweldig programma
True.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder die tering Quicktime
Maddoxquote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
True.
Al kon ik net bij het updaten van quicktime kiezen tussen quicktime en quicktime+itunes. Dus misschien kan het andersom ook wel apart tegenwoordig. Vast niet, aangezien iTunes de nieuwe realplayer ishttp://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant
Torrent!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Misschien moet ik z'n boek maar eens kopen
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Torrent!
hiihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het! Het is bizar mannelijk!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Misschien moet ik z'n boek maar eens kopen
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het! Het is bizar mannelijk!
Ik heb ook het boek van Tucker Max, maar die viel n beetje tegen, allemaal verhaaltjes die je ook online kan lezen, maar blijven mooie dingen
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ik zei toch grapjequote:
Die ook ja!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:08 schreef Edwinuss het volgende:
Dit heeft de vriendin van mijn broertje gemaakt voor hem
What the fuck dudequote:Op zondag 24 mei 2009 02:08 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga hem nu bestellenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het! Het is bizar mannelijk!
Ik heb ook het boek van Tucker Max, maar die viel n beetje tegen, allemaal verhaaltjes die je ook online kan lezen, maar blijven mooie dingen
Heeft hij echt jouw 360 gesloopt?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
What the fuck dude"Naar onze eerst date was m'n leven compleet"
[..]
Ik ga hem nu bestellen
Behalve als je hem gratis aan me wil geven als spijt dat JOUW mx vs atv MIJN xbox heeft gemold
Ik had MX vs ATV gewonnen bij de fokgames kerstprijsvraag, en die was eerst van Spanky, en tijdens het spelen daarvan ging m'n xbox kapot, dus het is nobmasterc's schuldquote:Op zondag 24 mei 2009 02:16 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Heeft hij echt jouw 360 gesloopt?![]()
![]()
![]()
Ik bemoei me echt nergens mee hoor ofzo
Die wiggert heeft een vriendin?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:08 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je wel gezien wat voor datumquote:Op zondag 24 mei 2009 02:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die wiggert heeft een vriendin?Maargoed puik nederlandsch taalgebruik van dat wijffie
Het is gewoon veel fun. Ik heb wel het gevoel dat Prototype toffer wordt, maar die heb ik nog niet gespeeld.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het tof is ga ik een partij 360 games inruilen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je wel gezien wat voor datum?
18-05
Ze hielden meteen van elkaar
De gameplay shit die ik van Prototype heb gezien trekt mij ook meer, gewoon die mensen doelloos afslachten lijkt me al heerlijk, de combo's en de gameplay lijken me heel veel fun.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is gewoon veel fun. Ik heb wel het gevoel dat Prototype toffer wordt, maar die heb ik nog niet gespeeld.
Dus je won een 2de hands game en dan ook nog je 360 verrot?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had MX vs ATV gewonnen bij de fokgames kerstprijsvraag, en die was eerst van Spanky, en tijdens het spelen daarvan ging m'n xbox kapot, dus het is nobmasterc's schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed plan, ik ga dat ook even doen.quote:
Naaiers hèquote:Op zondag 24 mei 2009 02:32 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dus je won een 2de hands game en dan ook nog je 360 verrot?![]()
quote:Als je een vaste klant was van de SC wist je dat dat zijn nieuwe naam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs vóór z'n Queen-performance
quote:[..]
Goed plan, ik ga dat ook even doen.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:32 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dus je won een 2de hands game en dan ook nog je 360 verrot?
Wat is je PSN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goed plan, ik ga dat ook even doen.
Een Opgezwolle optreden.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:36 schreef lkb9000 het volgende:
[TK] Een Pinkpopkaartje voor het hele weekend (za-zo-ma)
Alsof pinkpop zo memorabel is sky-skyLowlands is wat je moet hebben
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:36 schreef lkb9000 het volgende:
[TK] Een Pinkpopkaartje voor het hele weekend (za-zo-ma)
Alsof pinkpop zo memorabel is sky-skyLowlands is wat je moet hebben
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:31 schreef Bl0ss0m het volgende:
Als je voor de rest geen serieus commentaar (m.b.t het kaartje) hebt, hoef ik voor de rest geen replies meer van je. Het is mijn keuze
waardoor ik later wel gewoon een keileuke baan zal hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BWAHAHAHAHA!!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had MX vs ATV gewonnen bij de fokgames kerstprijsvraag, en die was eerst van Spanky, en tijdens het spelen daarvan ging m'n xbox kapot, dus het is nobmasterc's schuld
Mijn kat knaagt alle kartonnen dozen kapot, m'n guitar-hero doos is niks meer van overquote:Op zondag 24 mei 2009 02:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Inderdaad
Kat eet alles (niet alleen eten)!! (help)
Ik heb het boek net besteldquote:Op zondag 24 mei 2009 03:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHA!!
Maar nee, dat betekent gewoon dat jouw 360 een beetje [ afbeelding ] is, want mijn bikkel van een machine hield het zonder problemen vol
Maar wel lache toch? Beetje rond klimmen en springen en kortsluiting veroorzakenquote:Op zondag 24 mei 2009 03:04 schreef Edwinuss het volgende:
Het is niet dat ik compleet weg ben geblazen door de demo van inFamous...
Niet meer dan dat.quote:Op zondag 24 mei 2009 03:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar wel lache toch? Beetje rond klimmen en springen en kortsluiting veroorzaken
Dat zeeeker! Maar alsnog leuk om even te spelen. Al zou ik hem zeker niet voor de volle (of zelfs halve) prijs kopen, misschien een keer ruilenquote:Op zondag 24 mei 2009 03:08 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou me langer met GTA4 vermaken dan met inFamous.
Serieus??quote:Op zondag 24 mei 2009 03:51 schreef lkb9000 het volgende:
Godverdomme er viel net een spin op me vanaf het plafond zomaar
echt vies wil ik het ook weer niet noemenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Lekker op stop gedrukt en de url bekeken dus ik zie je vieze plaatje lekker niet
Mogguh!quote:Op zondag 24 mei 2009 08:01 schreef Fallen het volgende:
goede morgen allemaal.
Iedereen al weer fris en fruitig naast z'n bedje?
* Fallen is ff rennen. Tot later!
Heej, die zijn hier ook!!quote:
En dat is het enige wat teltquote:Op zondag 24 mei 2009 10:01 schreef lkb9000 het volgende:
Damnit vannacht waren er weer lowlands kaarten vrij gekomen maar ik was alsnog te laat, nja ik kan iig nog wel heen
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:07 schreef Lyzio het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_the_flame_war.html
Damn, daar kom je nu mee....quote:Op zondag 24 mei 2009 10:01 schreef lkb9000 het volgende:
Damnit vannacht waren er weer lowlands kaarten vrij gekomen maar ik was alsnog te laat, nja ik kan iig nog wel heen
geef mij maar snatch warsquote:Op zondag 24 mei 2009 12:27 schreef SpankmasterC het volgende:hoe haal je die combinatie ook echt in je hoofd, Darth Jackson
Met lowlands moet je gewoon heel snel zijn met kaartjes halen. Die kaartjes zijn in no time weg.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, daar kom je nu mee....
Ik wil ook naar Low-Lands dit jaar!
Ik hoorde het zelf ook te laat, om 5:40 's nachts kreeg ik een sms dat ze vrij waren gekomen, om 9uur heb ik gecheckt en toen waren ze alweer weg.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, daar kom je nu mee....
Ik wil ook naar Low-Lands dit jaar!
Same here!!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
Straks maar weer een broodje knakworst bouwen
Ik heb geleerd van de meester!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |