Gewoon doen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:![]()
Dames even een ketting/ring vraagje.
Ik wil een oude ring van mijn moeder aan een ketting doen. Tips en Do's en Don'ts?
Je hebt volgens mij wel een soort ketting waar dan nog een veiligheidslot op zit. Dus een extra stukje ketting volgens mij......quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja oké maar waar moet ik op letten enzulks want wil hem niet verliezen
Niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Merel het volgende:
Mannen met kettingen zijn euh.. niet mijn ding
Oh ik kan bij m'n hele rug! I'm bendyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef loveli het volgende:
Benodigdheden: olijfolie in plastic fles, zout, douche. Smeer je in met olie (even nadenken over waar je op je rug bij kunt, want je moet het er ook weer afkrijgen).
Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn dingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Merel het volgende:
Mannen met kettingen zijn euh.. niet mijn ding
Nee maar scrubben is overal goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je bij je rug willen? Daar heb je toch geen haren?
I second that.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn ding.
Ik zou hem aan een leren koordje doen, TJ! Dat vind ik dan nog het leukst.
Had de auto schade? Of bedoel je een verzekering voor je eigen schade?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
Ja, want ik moet aan m'n vader vragen of ik eigenlijk nog steeds wel verzekerd ben (hij zei dat hij het zou regelen..) en dan heeft hij zeg maar de gegevens..
Gezellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
TVP!
Ik moet nog even bedenken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik tegen een auto ben gefietstBoh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |